Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
Arno! zei:
En waarom zit iedereen te kakken op evens? Voor cercle is dat toch geen slechte speler? Ze zullen wel niet meer als een snicker en een mars moeten geven hebben en het is toch een belg met wat ervaring en inzet.
Idd, bij Cercle zie ik die wel slagen.

Marsu

Legacy Member
Prastepius zei:
eindelijk zal evens de smaak van een topclub te pakken krijgen.
OT, het interesseert mij geen reet.

Das zuur om door te slikken he jongen. Beetje het gevoel van in uwen eigen bek te hebben gekakt zeker?

NemesisBE

Legacy Member
dude Prastepius, ik ben er 95% van overtuigd dat gij 'Thales' van vroeger bent. en die was toch hard pro-Cercle :]

exo

Legacy Member
Kzal kik is iets zeggen over Standard of iets dat ermee te maken heeft he... Luister goed heeeeeeeeeeeeeee........

ROBERT WASEIGE IS MIJN IDOOL8888!!!888

No seriously, Robert Waseige waar zit die? Kvond die zo zalig als Standard coach en nog zaliger als bondscoach.

NemesisBE

Legacy Member
Godver, den Hugo isser pas en hij begint al :angry: van Blondel moeten ze afblijven

onsmozes

Legacy Member
Het bedrag dat Club Brugge op dit moment kan vangen staat hoegenaamd niet in verhouding met wat Blondel op sportief vlak voor ons kan betekenen. Koest Hugo, koest!

PyromaN

Legacy Member
De inkt was nauwelijks droog of Anderlecht vreesde al voor een tweede Frutos-geval. Gisterenmorgen trainde Mazuch voor het eerst mee bij paars-wit, maar hij moest de training al geblesseerd verlaten.

Op het einde van de training moest Mazuch verdedigen op aanvallers Tom De Sutter en Kanu. Hij won enkele stevige duels tot hij plots moest opgeven met een pijnlijke grimas op het gezicht. Mazuch had last van pijn net onder de knie. Eén van de kinesisten nam hem meteen onder handen, maar ondanks de verzorging kon Mazuch de training niet hervatten. Met een grote zak ijs rond zijn been trok hij naar binnen. Iedereen op Anderlecht hield zijn adem in.

Gelukkig voor Anderlecht en de speler bleek het echter vals alarm. Meer angst dan pijn. Anderlecht communiceerde niets over de blessure van de Tsjech op zijn perswebsite, maar dokter Kristof Sas zorgde voor geruststelling.

'Het is een heel kleine blessure aan de pees van zijn knie', aldus Sas gisteravond. 'Iets wat Ondrej opliep op training, maar het kan zijn dat hij morgen (vandaag, red.) alweer meetraint.'

Voor het overige had Mazuch zich heel bedrijvig getoond op zijn eerste training. Tijdens een wedstrijdje stond hij aan de rechterkant geposteerd en demonstreerde hij secure passes en goeie voorzetten.


hehe... ai
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan