Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Simons... Met alle respect, ik denk dat hij al lang over zijn top heen is, anders zou hij niet terugkeren.. trouwens, hoe oud is hij al??

Bwoah als ge vorig seizoen op u plaats titularis waard dan wilt dat toch wel iets zeggen, PSV is tenslotte wel een paar trappen hoger dan FCB.
Dus zeggen dat hij al lang erover heen is is overdreven, het is zoals velen hier al aanhaalde, ofwel slaagt hij en is het een absolute meerwaarde voor Club ofwel gaat hij dezelfde weg inslaan als Vermant.

Jurgenv1

Legacy Member
exo zei:
Bwoah als ge vorig seizoen op u plaats titularis waard dan wilt dat toch wel iets zeggen, PSV is tenslotte wel een paar trappen hoger dan FCB.
Dus zeggen dat hij al lang erover heen is is overdreven, het is zoals velen hier al aanhaalde, ofwel slaagt hij en is het een absolute meerwaarde voor Club ofwel gaat hij dezelfde weg inslaan als Vermant.
Als het voor een licht prijsje kan dan is het goed, zou zeker de abo verkoop de lucht in jagen.

The Black Mamba

Legacy Member
Ik heb toch nog nergens iets gelezen van Simons en Brugge. Kan iemand mij een bron geven?

LaCucaracha

Legacy Member
puni zei:
Als, als. Ik had het over dit moment, aan glazenbollerij doe ik niet mee. :)


op dit moment vind ik ze in feite ook reeds de nummer 1 van Belgie. Als je kijkt naar infrastructuur, spelen CL , zijn nu ook de rijkste ploeg. Iedereen heeft t altijd maar over het budget van Anderlecht dat groter is (was) dan dat van Standard, maar als je dan dat jeugdcomplex ziet. Is toch ook wel een serieuze rijkdom hoor

Prastepius

Legacy Member
Lord Roel zei:
dude Prastepius, ik ben er 95% van overtuigd dat gij 'Thales' van vroeger bent. en die was toch hard pro-Cercle :]

echt niet. lees anders mijn vorig bericht nog eens.

en marsu,ik stel voor dat jij hem ook nog eens leest.
maar der scheelt toch iets met u de laatste tijd. getuige al die comments op u.

NemesisBE

Legacy Member
Simons hmm, kdenk dat we net op die positie niemand nodig hebben.
het zou wel tof zijn uiteraard... maar zou hij er ook mee kunnen leven dat em ineens geen kapitein meer is? :p
en over Blondel: die moeten we absoluut houden. hij heeft mss ni veel gespeeld dit seizoen, maar als hij speelt, is hij toch zeker echt een meerwaarde voor Club op't middenveld. én het venijnige is er precies wat uit :woohoo:

exo

Legacy Member
Wie is kapitein bij Club? De Fille zeker? Maar gaat die nog door? Want daar mogen ze onderand ook een rolstoeleke met speciaal bandjes voor op het gras te maneuvreren voor bestellen imo.

pina

Legacy Member
een ervaren speler die zo'n jonge, onervaren ploeg op sleeptouw moet nemen. Lijkt me toch ideaal voor brugge en net de missing link in het elftal.

NemesisBE

Legacy Member
exo zei:
Wie is kapitein bij Club? De Fille zeker? Maar gaat die nog door? Want daar mogen ze onderand ook een rolstoeleke met speciaal bandjes voor op het gras te maneuvreren voor bestellen imo.

Clement ja, en vice-kapitein is Stijnen.

mss hangt het er ook wel vanaf hoe Rutten het gaat aanpakken bij PSV nu :)

BleKKie

Legacy Member
Wa inside info van BZF, die evengoed verkeerd kan zijn :D :

Volgens Devroe is het nog een kwestie van uren voor ze rond zullen zijn met een centrale verdediger uit het buitenland. Dit wist hij vanmorgen te vertellen op de training.

En dat zou dus niet om Simons gaan.

Inderdaad nog eventjes geduld en de naam zal wel bekend gemaakt worden. Het zou een topper zijn volgens Devroe. Ik ben toch wel zeer benieuwd.

Eerst zien dan geloven, maar als het klopt heb ik het toch maar gezegd :D

Simons: 'Ik speel dit seizoen gewoon bij PSV'
25/06/2009 15:01

Timmy Simons is verbijsterd over het bericht dat hij zou terugkeren bij zijn oude werkgever Club Brugge. De aanvoerder van PSV moest dat vandaag in Het Belang van Limburg lezen.

'Dat bericht wekte nogal mijn verbazing', aldus de Belgisch international tegenover Voetbal International. 'Ik heb niet met Club Brugge gesproken en al helemaal niet met mensen van die krant. Het zou fijn zijn als bepaalde geruchten voortaan eerst worden geverifieerd.'

Dezelfde krant suggereert ook dat PSV-trainer Fred Rutten niets zou zien in Simons en hem het liefst van de hand zou doen nu Orlando Engelaar is aangetrokken voor het Eindhovense middenveld. 'Verwonderlijk, die passage over Rutten', aldus Simons, die komende maandag pas de training hervat bij PSV. 'Dat is mij volstrekt onbekend. Of ik dit seizoen gewoon bij PSV speel? Ja, natuurlijk!'

Club Brugge laat in een reactie eveneens weten dat het aantrekken van Simons niet aan de orde is. 'Volledig uit de lucht gegrepen', aldus Luc Devroe, sportief manager bij Club. 'Wij hebben ooit gezegd dat wij graag een type Simons in onze ploeg zouden willen, maar om dan nu te concluderen dat wij dan ook meteen Simons zelf hierna toe halen, is nogal vreemd. Het is onhaalbaar bovendien. Club Brugge kan financieel niet wedijveren met een club als PSV.'

Bullshit dus ...

Hannibal

Legacy Member
LaCucaracha zei:
op dit moment vind ik ze in feite ook reeds de nummer 1 van Belgie. Als je kijkt naar infrastructuur, spelen CL , zijn nu ook de rijkste ploeg. Iedereen heeft t altijd maar over het budget van Anderlecht dat groter is (was) dan dat van Standard, maar als je dan dat jeugdcomplex ziet. Is toch ook wel een serieuze rijkdom hoor
Anderlecht is nog altijd wel de rijkste club van ons Belgenlandje ze.

starspike

Legacy Member
Hannibal zei:
Anderlecht is nog altijd wel de rijkste club van ons Belgenlandje ze.

Met voorsprong...
Waarom denk je dat Standard nu niet met geld staat te zwaaien op de transfermarkt ;)

BleKKie

Legacy Member
DieterVG zei:
Devroe zal meer dan waarschijnlijk doelen op Bjärsmyr.

Ryan Donk bijna van Club Brugge

Niet Matias Bjärsmyr maar wel Ryan Donk moet de sterkhouder in de defensie van Club Brugge worden. Een deal met de verdediger van AZ is dichtbij.

Club Brugge is al een tijdje bezig met de zoektocht naar versterking voor de verdediging en staat op het punt Ryan Donk vast te leggen. De 23-jarige Nederlander is bijna rond met blauw-zwart. Na de Braziliaan Cleber Sonda wordt hij in principe de tweede inkomende transfer.

Nochtans leek de Zweed Matias Bjärsmyr, in december einde contract bij IFK Göteborg en dus financieel interessant, de gedoodverfde nieuwe man in de defensie te worden. Maar de 23-jarige aanvoerder van de nationale beloftenploeg was eigenlijk slechts tweede keuze.

Ryan Donk van AZ, afgelopen seizoen uitgeleend aan de Engelse eersteklasser West Bromwich en daar veertien keer in de basis, was eigenlijk de voorkeurspiste van Adrie Koster. De Zeeuwse coach van Club had Donk vier seizoenen geleden onder zijn hoede bij RKC, waar Donk toen imponeerde.

Afgelopen weekend werd rondgestrooid dat de 1,92 meter grote verdediger financieel niet haalbaar is. Nadien bleek echter dat hij bij kampioen AZ geen toekomst meer had. Trainer Ronald Koeman gaf te kennen dat Donk naar een andere club mag uitkijken. En dus kwam Club weer op de proppen, zo bevestigde zijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht gisteren nog. De Amsterdammer heette naar salarisnormen een dure vogel te zijn, maar zou wel eens een witte merel kunnen zijn. Twee jaar geleden zat Donk zelfs even in de voorselectie van Oranje voor een duel tegen Zwitserland nadat hij Europees kampioen was geworden met Jong Oranje. Een jaar eerder stond hij in de belangstelling van Ajax, PSV en zelfs bij Barcelona werd hij toen genoemd.

Donk moet samen met Antolin Alcaraz het hart van de Brugse defensie worden. Daardoor komt Jeroen Simaeys mogelijk vaker in het middenveld te spelen.

Club lijkt niet van plan om nog een rechtsachter te halen. Met Ciman, De Mets en Vermeulen zitten er drie mogelijke rechtsbacks in de kern, waarvan twee jeugdproducten die een kans verdienen. Wat verdere transferactiviteit betreft, wordt er allicht gewacht op buitenkansjes. Tenzij er spelers vertrekken.

Bron: De Morgen

Lokeren wil Geraerts van Club Brugge

Karel Geraerts staat met stip genoteerd op de verlanglijst van Lokeren. De voorbije weken gonsde het van de geruchten omtrent de middenvelder van Club Brugge. Maar de zogenaamde interesse van AA Gent en Germinal Beerschot blijkt larie en apekool.

'Daar klopt niets van. Verder communiceren we daar niet over', zegt zijn zaakwaarnemer Evert Maeschalck. Of er concrete interesse bestaat, wil Maeschalck niet kwijt, maar uit het Waasland bereiken ons nu berichten dat Lokeren een concreet voorstel aan Geraerts wil doen. De 27-jarige Limburger, die in 2004 een half jaar voor Lokeren speelde, heeft er twee mindere seizoenen bij Club Brugge opzitten. Blauw-zwart zou zich niet verzetten tegen een vertrek van Geraerts, die een zwaar contract tot 2012 heeft. Momenteel herstelt hij nog van een blessure aan de teen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan