Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cin

Legacy Member
Damn, goeie transfer van Club.

Sterk in de duels, maar af en toe nonchalant.

enj0i^

Legacy Member
Demets is met zekerheid fit voor het begin van het seizoen,en hoopt dat hij zijn kansen zal krijgen :)

Archaos

Legacy Member
Ik ben benieuwd, maar ik sta er toch een beetje sceptisch tegenover.

Toch niet volledig succesvol bij AZ en Westbrom. Heeft naar het schijnt toch geen al te goede reputatie. Hij werd toch als één van de redenen genoemd waarom het bij AZ vorig seizoen niet goed boterde in de kleedkamer.

Puur op kwaliteit gezien wel een goede transfer, maar om hem nou meteen een super-transfer te noemen... Ik wacht toch even af.

Rogue

Legacy Member
Archaos zei:
Ik ben benieuwd, maar ik sta er toch een beetje sceptisch tegenover.

Toch niet volledig succesvol bij AZ en Westbrom. Heeft naar het schijnt toch geen al te goede reputatie. Hij werd toch als één van de redenen genoemd waarom het bij AZ vorig seizoen niet goed boterde in de kleedkamer.

Puur op kwaliteit gezien wel een goede transfer, maar om hem nou meteen een super-transfer te noemen... Ik wacht toch even af.


Zou in de kleedkamer een avontuurtje hebben gehad met de vriendin van een andere speler. Nuja, 'k dacht dat het een piste was die ze verlaten hadden omdat hij aanvankelijk te duur was.

Marsu

Legacy Member
Prastepius zei:
echt niet. lees anders mijn vorig bericht nog eens.

en marsu,ik stel voor dat jij hem ook nog eens leest.
maar der scheelt toch iets met u de laatste tijd. getuige al die comments op u.

Wat scheelt er met mij? De positieve commentaar? :unsure:

Didierke10

Legacy Member
Diene Honda waar Anderlecht achter zit, gaan ze peins ik op hunne buik kunnen schrijven. Een paarse Nederlandse topploegen zitten daar ook achter en Groningen ook dacht ik. Ik vind het wel een goede transfer, dan hebben we terug een beest vanachter. Hij gekoppeld met de flair van Alcaraz wordt top!

paarsbloed

Legacy Member
DieterVG zei:
Diene Honda waar Anderlecht achter zit, gaan ze peins ik op hunne buik kunnen schrijven. Een paarse Nederlandse topploegen zitten daar ook achter en Groningen ook dacht ik. Ik vind het wel een goede transfer, dan hebben we terug een beest vanachter. Hij gekoppeld met de flair van Alcaraz wordt top!

Jij haalt precies ook alles door elkaar :p

Die Honda zou nice zijn, maar Ruiz staat bij mij op 1.

Gamus

Legacy Member
Lokeren zit achter Geraerts aan, lol. Plus ze hebben nederlands u21 international Donovan Deekman gekocht. Nooit van gehoord, maar swot.

LaCucaracha

Legacy Member
-Draco- zei:
SportWereld - Jacky Mathijssen legt aanbod van Timisoara naast zich neer


Jacky Mathijssen wil eerst twee, drie maanden herbronnen en dan opnieuw de voetbalwereld instappen. Hij vond het wel 'een erkenning dat een buitenlandse topclub aan hem dacht'.


Een buitenlandse topclub?
Ik heb er nog nooit van gehoord.
En 2e in de Roemeense competitie...
Nja pfff. Topclub... Zucht.
Matthijsen geeft ook overal een draai aan hé.

Kben er vrij zeker van dat die ploeg niet moet onderdoen voor Brugge

r_a_c

Legacy Member
DieterVG zei:
Ik vind het wel een goede transfer, dan hebben we terug een beest vanachter. Hij gekoppeld met de flair van Alcaraz wordt top!

Brugge zou Cornelis van Genk komen halen... Dan zijn jullie wel goed gekloot natuurlijk:D.

BleKKie

Legacy Member
r_a_c zei:
Brugge zou Cornelis van Genk komen halen... Dan zijn jullie wel goed gekloot natuurlijk:D.

Er zou (voorlopig) geen rechtsback bij komen dus ik denk het niet.

-Steve-

Legacy Member
-Draco- zei:
SportWereld - Jacky Mathijssen legt aanbod van Timisoara naast zich neer


Jacky Mathijssen wil eerst twee, drie maanden herbronnen en dan opnieuw de voetbalwereld instappen. Hij vond het wel 'een erkenning dat een buitenlandse topclub aan hem dacht'.


Een buitenlandse topclub?
Ik heb er nog nooit van gehoord.
En 2e in de Roemeense competitie...
Nja pfff. Topclub... Zucht.
Matthijsen geeft ook overal een draai aan hé.

Stoica (:love:) heeft daar nog gespeeld na zijn vertrek bij FCB als ik mij niet vergis.

Marsu

Legacy Member
Stoica, toch beetje een tragisch geval hoor. Best wel spijtig als je eraan denkt.

-Steve-

Legacy Member
Jup, das de meest getallenteerde voetballer die ik ooit op Anderlecht heb zien rondlopen. Zo een speler loopt niet meer rond in België. :(

Jurgenv1

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
Er zou (voorlopig) geen rechtsback bij komen dus ik denk het niet.

², de Genkies dromen er zo hard van dat ze bij het minste de geruchten als waarheid aannemen. :p

Cin

Legacy Member
Hij is zelfs aangeboden bij Trabzonspor. Uiteraard op een 'njet' gestoten.

Ze krijgen hem aan de straatstenen maar niet kwijt. :lol:

Ik hoop dat hem dat eindelijk met zijn voeten op de grond zet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan