Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Archaos zei:Ik ben benieuwd, maar ik sta er toch een beetje sceptisch tegenover.
Toch niet volledig succesvol bij AZ en Westbrom. Heeft naar het schijnt toch geen al te goede reputatie. Hij werd toch als één van de redenen genoemd waarom het bij AZ vorig seizoen niet goed boterde in de kleedkamer.
Puur op kwaliteit gezien wel een goede transfer, maar om hem nou meteen een super-transfer te noemen... Ik wacht toch even af.
Prastepius zei:echt niet. lees anders mijn vorig bericht nog eens.
en marsu,ik stel voor dat jij hem ook nog eens leest.
maar der scheelt toch iets met u de laatste tijd. getuige al die comments op u.

DieterVG zei:Diene Honda waar Anderlecht achter zit, gaan ze peins ik op hunne buik kunnen schrijven. Een paarse Nederlandse topploegen zitten daar ook achter en Groningen ook dacht ik. Ik vind het wel een goede transfer, dan hebben we terug een beest vanachter. Hij gekoppeld met de flair van Alcaraz wordt top!

-Draco- zei:SportWereld - Jacky Mathijssen legt aanbod van Timisoara naast zich neer
Jacky Mathijssen wil eerst twee, drie maanden herbronnen en dan opnieuw de voetbalwereld instappen. Hij vond het wel 'een erkenning dat een buitenlandse topclub aan hem dacht'.
Een buitenlandse topclub?
Ik heb er nog nooit van gehoord.
En 2e in de Roemeense competitie...
Nja pfff. Topclub... Zucht.
Matthijsen geeft ook overal een draai aan hé.
DieterVG zei:Ik vind het wel een goede transfer, dan hebben we terug een beest vanachter. Hij gekoppeld met de flair van Alcaraz wordt top!
.r_a_c zei:Brugge zou Cornelis van Genk komen halen... Dan zijn jullie wel goed gekloot natuurlijk.
-Draco- zei:SportWereld - Jacky Mathijssen legt aanbod van Timisoara naast zich neer
Jacky Mathijssen wil eerst twee, drie maanden herbronnen en dan opnieuw de voetbalwereld instappen. Hij vond het wel 'een erkenning dat een buitenlandse topclub aan hem dacht'.
Een buitenlandse topclub?
Ik heb er nog nooit van gehoord.
En 2e in de Roemeense competitie...
Nja pfff. Topclub... Zucht.
Matthijsen geeft ook overal een draai aan hé.
love
heeft daar nog gespeeld na zijn vertrek bij FCB als ik mij niet vergis.BlackAngel86 zei:Er zou (voorlopig) geen rechtsback bij komen dus ik denk het niet.
