Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Massive.be zei:in genk: cornelis + brugge in één zin = kwijlbakje

DekadeZ zei:Ik stuur Cornelis per aangetekend zenden met Taxipost direct terug naar Genk.
En pas maar op dat ik mij niet vergis en Gent schrijf![]()
Massive.be zei:in genk: cornelis + brugge in één zin = kwijlbakje
C|n zei:Hij is zelfs aangeboden bij Trabzonspor. Uiteraard op een 'njet' gestoten.
Ze krijgen hem aan de straatstenen maar niet kwijt.
Ik hoop dat hem dat eindelijk met zijn voeten op de grond zet.

Gelukkig is die deal afgesprongen zeg. :applause:Club weigert ruil Geraerts-Pieroni
Karel Geraerts hoeft zijn zinnen niet op de Franse competitie te zetten. Club Brugge heeft Valenciennes namelijk wandelen gestuurd. De Fransen hadden een ruil tussen Luigi Pieroni en de polyvalente speler van Club voorgesteld, maar vangen dus bot.
Karel Geraerts gaf onlangs aan dat hij niet gelukkig is in Brugge. Het bestuur wil meewerken aan een transfer, maar het voorstel van Valenciennes kon de Bruggelingen niet overtuigen.
De Franse eersteklasser wil aanvaller Luigi Pieroni betrekken in een deal, maar dat ziet blauw-zwart niet zitten. De 28-jarige ex-international past niet in de West-Vlaamse plannen.
BlackAngel86 zei:ah phew, ik dacht eerst dat Valenciennes de deal niet zat zitten, maar tis Club :applause:

We weten het al, Club kan nooit iets goed doen hé.Prastepius zei:grappig. jaren terug was geraerts de held bij standard en zaten alle clubsups te hopen op een terugkeer. Na veel geld voor een contract er tegen aangesmeten te hebben, was het zover en was iedereen blij.
Nu is gerearts enkel maar een pion op de clubbank en willen de sups hem terug weg.
hoe het toch keren kan.
maak je carriere dood.. versier een transfer naar club brugge !

Jurgenv1 zei:Vergis je niet, ik ben wel blij dat ze van Geraerts willen afgeraken, maar een ruil met die gaszt zou gewoon een nuloperatie zijn op alle vlakken.![]()

Marsu zei:Is die Prastepius nog niet gebanned ofzo? Hallucinant gewoon.
En bwa Pieroni zou ik niet meteen afschrijven ze. Maar hij is niet wat Brugge nodig heeft.
Prastepius zei:grappig. jaren terug was geraerts de held bij standard en zaten alle clubsups te hopen op een terugkeer. Na veel geld voor een contract er tegen aangesmeten te hebben, was het zover en was iedereen blij.
Nu is gerearts enkel maar een pion op de clubbank en willen de sups hem terug weg.
hoe het toch keren kan.
maak je carriere dood.. versier een transfer naar club brugge !
DekadeZ zei:Geraerts heeft in al die tijd niet de prestaties geleverd die van hem verwacht waren.
Op de rest van uw geblaat ga ik niet reageren. Dat hoor ik bij de peuters van de buren ook wel.