Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

massief

Legacy Member
Maar dan betere spelers.
En spelers die zorske perfect kan inpassen in zijnen 4-4-2

Pavlovic, Soetaers, Benko, net wat hij nodig heeft

Starrk

Legacy Member
Massive.be zei:
in genk: cornelis + brugge in één zin = kwijlbakje

Ik stuur Cornelis per aangetekend zenden met Taxipost direct terug naar Genk.
En pas maar op dat ik mij niet vergis en Gent schrijf :tongue:

twoen

Legacy Member
DekadeZ zei:
Ik stuur Cornelis per aangetekend zenden met Taxipost direct terug naar Genk.
En pas maar op dat ik mij niet vergis en Gent schrijf :tongue:

gent is te dichtbij..hij zou per ongeluk terug voor de deur kunnen staan

starspike

Legacy Member
Massive.be zei:
in genk: cornelis + brugge in één zin = kwijlbakje

Fout...
Cornelis + "niet-Genk" in één zin!

C|n zei:
Hij is zelfs aangeboden bij Trabzonspor. Uiteraard op een 'njet' gestoten.

Ze krijgen hem aan de straatstenen maar niet kwijt. :lol:

Ik hoop dat hem dat eindelijk met zijn voeten op de grond zet.

Hugo is een grote Hans-fan. Dus hij heeft hem aangeraden... Maar gelukkig genoeg voor Trabzon kennen ze daar wel wat van voetbal ;)

Jurgenv1

Legacy Member
Club weigert ruil Geraerts-Pieroni

Karel Geraerts hoeft zijn zinnen niet op de Franse competitie te zetten. Club Brugge heeft Valenciennes namelijk wandelen gestuurd. De Fransen hadden een ruil tussen Luigi Pieroni en de polyvalente speler van Club voorgesteld, maar vangen dus bot.

Karel Geraerts gaf onlangs aan dat hij niet gelukkig is in Brugge. Het bestuur wil meewerken aan een transfer, maar het voorstel van Valenciennes kon de Bruggelingen niet overtuigen.

De Franse eersteklasser wil aanvaller Luigi Pieroni betrekken in een deal, maar dat ziet blauw-zwart niet zitten. De 28-jarige ex-international past niet in de West-Vlaamse plannen.
Gelukkig is die deal afgesprongen zeg. :applause:

BleKKie

Legacy Member
ah phew, ik dacht eerst dat Valenciennes de deal niet zat zitten, maar tis Club :applause:

Jurgenv1

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
ah phew, ik dacht eerst dat Valenciennes de deal niet zat zitten, maar tis Club :applause:

Vergis je niet, ik ben wel blij dat ze van Geraerts willen afgeraken, maar een ruil met die gaszt zou gewoon een nuloperatie zijn op alle vlakken.:crazy:

Prastepius

Legacy Member
grappig. jaren terug was geraerts de held bij standard en zaten alle clubsups te hopen op een terugkeer. Na veel geld voor een contract er tegen aangesmeten te hebben, was het zover en was iedereen blij.
Nu is gerearts enkel maar een pion op de clubbank en willen de sups hem terug weg.
hoe het toch keren kan.

maak je carriere dood.. versier een transfer naar club brugge !

Jurgenv1

Legacy Member
Prastepius zei:
grappig. jaren terug was geraerts de held bij standard en zaten alle clubsups te hopen op een terugkeer. Na veel geld voor een contract er tegen aangesmeten te hebben, was het zover en was iedereen blij.
Nu is gerearts enkel maar een pion op de clubbank en willen de sups hem terug weg.
hoe het toch keren kan.

maak je carriere dood.. versier een transfer naar club brugge !
We weten het al, Club kan nooit iets goed doen hé. :cry:

BleKKie

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Vergis je niet, ik ben wel blij dat ze van Geraerts willen afgeraken, maar een ruil met die gaszt zou gewoon een nuloperatie zijn op alle vlakken.:crazy:

ja idd, twas ook het Pieroni gedeelte dat ik niet zag zitten :p

Marsu

Legacy Member
Is die Prastepius nog niet gebanned ofzo? Hallucinant gewoon.

En bwa Pieroni zou ik niet meteen afschrijven ze. Maar hij is niet wat Brugge nodig heeft.

Olivier_Twister

Legacy Member
Blijf het spijtig vinden dat anderlecht Pieroni niet meer kansen heeft gegeven!
Zag er echt wel een goeie spits in majah ze kopen(huren) dan liever mensen zoals bulykin enz...

Prastepius

Legacy Member
Marsu zei:
Is die Prastepius nog niet gebanned ofzo? Hallucinant gewoon.

En bwa Pieroni zou ik niet meteen afschrijven ze. Maar hij is niet wat Brugge nodig heeft.

het is nu niet om te zeggen dat het een leugen is betreffende geraerts.
ik geloof dat die jongen zelfs naar de bundesliga kon, maar verkoos toch club, met het bekende resultaat.

Starrk

Legacy Member
Prastepius zei:
grappig. jaren terug was geraerts de held bij standard en zaten alle clubsups te hopen op een terugkeer. Na veel geld voor een contract er tegen aangesmeten te hebben, was het zover en was iedereen blij.
Nu is gerearts enkel maar een pion op de clubbank en willen de sups hem terug weg.
hoe het toch keren kan.

maak je carriere dood.. versier een transfer naar club brugge !

Geraerts heeft in al die tijd niet de prestaties geleverd die van hem verwacht waren.

Op de rest van uw geblaat ga ik niet reageren. Dat hoor ik bij de peuters van de buren ook wel.

Prastepius

Legacy Member
DekadeZ zei:
Geraerts heeft in al die tijd niet de prestaties geleverd die van hem verwacht waren.

Op de rest van uw geblaat ga ik niet reageren. Dat hoor ik bij de peuters van de buren ook wel.

gerearts heeft een goeddraaiend team nodig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan