Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

massief

Legacy Member
zet maar op de druksten zondagavond trein uit w-vl :p

Ruiz zou trouwens interesse genieten van Hoffenheim, ik hoop dat het waar is, dat zou een ideale club zijn voor hem.

NemesisBE

Legacy Member
Sport.be zei:
Italiaanse kampioen praat over Witsel
In de Italiaanse media wordt de naam van Axel Witsel gelinkt aan Inter. De Italiaanse kampioen zou zelfs al stevig onderhandeld hebben met Standard.

Het is de Italiaanse krant Ilsussidiaro die schrijft dat Inter al een tijd geïntresseerd is in Witsel. De Gouden Schoen wordt geroemd omwille van zijn spelinzicht. Het dagblad spreekt zelfs over 'het grootste talent dat in België rondloopt'.

In Luik weten ze echter van niets. Ook de manager van Witsel zegt niets te hebben gehoord. Voorlopig zal er zeker ook geen schot komen in de zaak. Luciano D'Onofrio is immers op vakantie en zo lang de grote baas van de Rouches niet terug is, zullen er geen transfers gebeuren.

Inter is niet de eerste Europese topclub die interesse toont in Witsel. Ook Manchester United zou de jonge Rode Duivel nog steeds op het verlanglijstje hebben staan. Volgens Ilsussidiaro zou de ploeg van trainer José Mourinho echter meer kans maken dan de Engelse kampioen.

om op de bank te zitten dan?

-Steve-

Legacy Member
Het gaat over Inter. Als ge slim wilt doen moet ge zorgen dat ge juist zijt.

Didierke10

Legacy Member
Chance dat de deal met Pieroni niet doorging, ah zo nen pottenstamper.

puni

Legacy Member
Laquait naar een Franse derdeklasser, stevige aderlating voor Chalala en de Belgische competitie. Ik vond het altijd al een van de betere doelmannen uit de Jupkesleague, eigenlijk bizar dat die nooit bij een Belgische topclub heeft gespeeld.

exo

Legacy Member
Uhu, vond da een zalige doelman en speelde zwaar onder z'n niveau bij Chalala. Had zeker een waardige doelman voor de G5 geweest.

Gavin

Legacy Member
Heet die kadet nu echt Collins John? Slaat ook op niets, Collins als voornaam.

NemesisBE

Legacy Member
en Standard een 3de 19-jarige aangetrokken :]
precies Arsenal daar :unsure:

waffel

Legacy Member
Lord Roel zei:
en Standard een 3de 19-jarige aangetrokken :]
precies Arsenal daar :unsure:

Ze denken dat ze allemaal zullen uitdraaien naar Felliani's en Defours zeker :p

SIO

Legacy Member
Lord Roel zei:
en Standard een 3de 19-jarige aangetrokken :]
precies Arsenal daar :unsure:

4 he: Traoré (Bur Fas) is al de vierde 19-jarige aanwinst voor Standard na Jonathan Mendes (Fra), Andrea Mutombo (Bel) en Tiago (Por).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan