Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cin

Legacy Member
Alle, Standard zit al met 1 ongelukkige speler. Benieuwd hoeveel dat er aan het eind van de transferperiode gaan zijn.

João

Legacy Member
[TFL]Boozy;11860961 zei:
diene werd uitgeleend aan tubize dachtek...
En Mbemba is al 22, webbe der jonger en beter steken hoor.
+ Devriendt word dan vervangen door Thoelen als 3e keeper, die ook wel geweldig is.
Nog veel te leren, maar is toch al ni slecht.

Tja, uitgeleend is niet erg. My bad.
Mbemba heeft gewoon pech gehad dat hij rood kreeg in de matchen waar hij als titularis begon en heeft daarna nooit een kans gekregen.
En van de keepers, Renard is goed, maar ik had liever Renard zien vertrekken, veel poen + Biebauw was beter vorig seizoen. Daarbij heeft Devriendt ook nog heel veel potentieel. En van Thoelen heb ik nog niets gezien, buiten de opwarming :p.

Fré_

Legacy Member
hehe, proficiat Lotti.

en gekke transfer voor Onyewu, das evengoed als Real imo.

|steven|

Legacy Member
Rothen en PSG komen niet goed meer overeen, dat zou nu nog eens een speler zijn voor Club. Maar Blackburn toont interesse...

boozeke

Legacy Member
Sticky Fingaz zei:
Tja, uitgeleend is niet erg. My bad.
Mbemba heeft gewoon pech gehad dat hij rood kreeg in de matchen waar hij als titularis begon en heeft daarna nooit een kans gekregen.
En van de keepers, Renard is goed, maar ik had liever Renard zien vertrekken, veel poen + Biebauw was beter vorig seizoen. Daarbij heeft Devriendt ook nog heel veel potentieel. En van Thoelen heb ik nog niets gezien, buiten de opwarming :p.
hehe, vraag me eigenlijk af of dienen Mbemba einde contract was of we der nog geld voor vangen?
En me Renard weg hebde enkel biebauw, als die geblesseerd is hebt ge dan enkel devriendt, en daar vertrouw ik toch liever ni op...

Fré_

Legacy Member
steven150 zei:
Rothen en PSG komen niet goed meer overeen, dat zou nu nog eens een speler zijn voor Club. Maar Blackburn toont interesse...

Ik begrijp nie waarom da een speler zou zijn voor Club ? Die was goed in zijn tijd bij Monaco ma wat steekt die tegenwoordig nog uit?

Adrei

Legacy Member
Everton verhoogt zijn bod op Steven Defour

Volgens de Britse kwaliteitskrant The Independent doet Everton een nieuwe poging om Steven Defour los te weken bij Standard.

Everton had eerder al iets meer dan 10 miljoen euro geboden op de middenvelder van Standard, maar dat bod werd door de Belgische kampioen weggewuifd.

Everton, dat vorig seizoen ook al Marouane Fellaini overnam van Standard, zou nu een bod van 15 miljoen euro voorbereiden. Defour heeft al aangegeven dat hij zijn club enkel wil verlaten bij een superbod.

-----

Zoveel is die nu ook niet waard, nog geen 10 miljoen euro. :/ Moesten we zoiets doen voor Biglia in Anderlecht zouden we zelfs uitgelachen worden dat die dat zelfs nie waard is. Zefls boussoufa is ook nog geen 10 miljoen euro waard.
Hopelijk blijft het bij een gerucht of ik begin te denken dat die van Standard echt denken dat het wereldspelers zijn ..

Moet dit nu in Binnenland of Buitenland, zie zojuist dat ze in't buitenland thread ook iets over Defour hebben gepost.

kocabar

Legacy Member
sorry zunne adrei maar als neutrale supporter , is defour dat WEL waard ....

heeft de laatste 3 jaar meer bewezen dan biglia en boussoufa zunne ... ( zowel europees en ZEKER in de eigen competitie )

mooi bod terug voor standard ... bewijst toch dat ze wel degelijk kunnen voetballen hé adrei .. anders zouden spelers als onyewu en fellaini en witsel en defour en jova geen zulke grote ploegen blijven aantrekken ... in tegenstelling tot rsca ...

|nfected

Legacy Member
Defour > alle middenvelders in belgie ze... En als everton dat wilt betalen is dat hij dat wel waard.

chippen177

Legacy Member
maar volgens mij is die echt geen 10 miljoen waard, Witsel, Mbokani, Jova, dalmat en diene zwarte aap hebbe volgens mij veel meer gepresteerd dan da blijterke van een Dufour
Bij anderlecht heeft alleen Gillet en Juhasz deftig gepresteerd.

jensvv

Legacy Member
Heeft niets met de spelers te maken kocabar... Slechtsmet 1 factor maffioso d'Onofrio... Defour zou toch beter naar Villa gaan in mijn ogen, zal daar heel wat bijleren en is een goeie opstap naar een topclub volgens mij.

Adrei

Legacy Member
En waarom is defour dat wel waard? :/
Dan zou Biglia zeker op zijn minst ook 15 miljoen euro waard zijn.
En wat heeft defour dan de laatste 3 jaar meer bewezen dan Biglia & Boussoufa?

Ze voetballen even degelijk als ons, mss nog net iets beter, maar niet genoeg om een verschil van 7 miljoen euro te rechtvaardigen ze ... Biglia kost 4 a 5 miljoen, Boussoufa ietsjes meer ..
Maar defour, een verdedigende middenvelder die net als Biglia veel ballen recupeert en voorzetten geeft in de pintjesliga mag dan wel 15 miljoen euro kosten. Defour zei toch dat die alleen bij een monsterbod weg mag? 10 miljoen euro is zelfs niet goed genoeg voor hen.

Ik vind Standard hun transfer politiek gewoon lachwekkend met momenten, maar ook zeer misselijkmakend ..

-Steve-

Legacy Member
Ik schat mannen als Witsel, Jovanovic en Mbokani toch ook hoger in dan Defour.

|nfected

Legacy Member
Heb al discussie gemaakt dat ik defour beter vind dan biglia, ge moet maar zoeken. Maar is nu eenmaal de wet van de economie he. Als een ploeg een speler wilt en de andere wilt niet verkopen dan kan de prijs gewoon naar boven gaan. Biglia wilt al ieder jaar weg maar geen enkele ploeg interesse in die jongen, dan gaat de prijs wel lager liggen he...

En dat vd monsterbod is gewoon zo van die gazettenpraat he en voor de supporters te sussen.

kocabar

Legacy Member
misterj zei:
Heeft niets met de spelers te maken kocabar... Slechtsmet 1 factor maffioso d'Onofrio... Defour zou toch beter naar Villa gaan in mijn ogen, zal daar heel wat bijleren en is een goeie opstap naar een topclub volgens mij.
ja inderdaad tzal aan dat liggen aan de maffioso d'onofrio ... , jamaar dan zijn alle ploegen maffia é ... en als je niets afweet van die persoon zelf zou je beter zwijgen , voor je een oordeel heeft over iemand... is o zo gemakkelijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan