Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[TFL]Boozy;11860961 zei:diene werd uitgeleend aan tubize dachtek...
En Mbemba is al 22, webbe der jonger en beter steken hoor.
+ Devriendt word dan vervangen door Thoelen als 3e keeper, die ook wel geweldig is.
Nog veel te leren, maar is toch al ni slecht.
.Jurgenv1 zei:

hehe, vraag me eigenlijk af of dienen Mbemba einde contract was of we der nog geld voor vangen?Sticky Fingaz zei:Tja, uitgeleend is niet erg. My bad.
Mbemba heeft gewoon pech gehad dat hij rood kreeg in de matchen waar hij als titularis begon en heeft daarna nooit een kans gekregen.
En van de keepers, Renard is goed, maar ik had liever Renard zien vertrekken, veel poen + Biebauw was beter vorig seizoen. Daarbij heeft Devriendt ook nog heel veel potentieel. En van Thoelen heb ik nog niets gezien, buiten de opwarming.
steven150 zei:Rothen en PSG komen niet goed meer overeen, dat zou nu nog eens een speler zijn voor Club. Maar Blackburn toont interesse...
ja inderdaad tzal aan dat liggen aan de maffioso d'onofrio ... , jamaar dan zijn alle ploegen maffia é ... en als je niets afweet van die persoon zelf zou je beter zwijgen , voor je een oordeel heeft over iemand... is o zo gemakkelijkmisterj zei:Heeft niets met de spelers te maken kocabar... Slechtsmet 1 factor maffioso d'Onofrio... Defour zou toch beter naar Villa gaan in mijn ogen, zal daar heel wat bijleren en is een goeie opstap naar een topclub volgens mij.