Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chippen177

Legacy Member
kijk Biglia vind ik veel beter, en aantrekkelijker voetbal spelen
Dufour kan gewoon beter afwerken, en dat is het probleem van Biglia
en daar gaat anderlecht moeten aan werken en ni steeds met die bal in de goal willen lopen. gewoon durven naar die goal trappen

|nfected

Legacy Member
chippen177 zei:
kijk Biglia vind ik veel beter, en aantrekkelijker voetbal spelen
Dufour kan gewoon beter afwerken, en dat is het probleem van Biglia
en daar gaat anderlecht moeten aan werken en ni steeds met die bal in de goal willen lopen. gewoon durven naar die goal trappen


Leer de naam juist schrijven en als er iets is waar defour niet goed in is, is het afwerken

|nfected

Legacy Member
Ge doet het 2 keer en ge doet het wss met opzet aan uw posts te zien. Want ge spreekt van een zwarte aap, blijterke dufour... Soit

En defour is beslissender dan biglia, heeft een betere uithouding, infiltreert beter, groter ratio op het veld,...
Biglia heeft vooral veel meer flair

chippen177

Legacy Member
maar ik geef je gelijk hoor, volgens mij is op die positie van verdedigende mid sare de beste speler en heel jong en sterk

puni

Legacy Member
chippen177 zei:
kijk Biglia vind ik veel beter, en aantrekkelijker voetbal spelen
Dufour kan gewoon beter afwerken, en dat is het probleem van Biglia
en daar gaat anderlecht moeten aan werken en ni steeds met die bal in de goal willen lopen. gewoon durven naar die goal trappen

:lol:

Archaos

Legacy Member
Defour is echt wel heel belangrijk voor Standard. Dat was in de Europese wedstrijden bijvoorbeeld goed te zien.

Jongens als Witsel en Jovanovic vallen meer op omdat ze hoger spelen, meer voor doel komen en graag al eens een mannetje voorbij gaan.

Aanvallende speler komen nu eenmaal meer in de picture. Spelers als Ronaldo & Messi vallen meteen op in een samenvatting. Om spelers van het type Defour te kunnen beoordelen moet je ze een hele wedstrijd zien spelen. Ze zijn daarom niet minder belangrijk.

In de huidige ploeg van Standard is Defour de enige echte onmisbare schakel.

chippen177

Legacy Member
mannen ik denk da we off topic aant gaan zijn, het gaat hier over transfers

puni

Legacy Member
Defour is inderdaad heel belangrijk voor Standard, maardie lijn kunt ge ook doortrekken naar pakweg Boussoufa. Mooi voor Standard als ze er effectief zo veel voor vangen, maar het lijkt mij een overdreven bedrag.

Illcat

Legacy Member
puni zei:
Defour is inderdaad heel belangrijk voor Standard, maardie lijn kunt ge ook doortrekken naar pakweg Boussoufa. Mooi voor Standard als ze er effectief zo veel voor vangen, maar het lijkt mij een overdreven bedrag.


En die 20m voor Fellaini dan?

Defour is stukken bepalender dan een Biglia, iedere match die ik heb gezien van Standard viel hij mij op zo iemand wil iedereen wel in zijn ploeg, die geeft zich altijd volledig.
En hij heeft nog een erg grote groeimarge, kan een erg complete speler worden als er wordt gewerkt aan zijn scorend vermorgen.

-Steve-

Legacy Member
Fellaini >>> Defour. En dat Defour bepalender is dan Biglia hoeft niet per se aan de speler te liggen, dat kan ook te wijten zijn aan de stijl van de ploeg.

Archaos

Legacy Member
puni zei:
Defour is inderdaad heel belangrijk voor Standard, maardie lijn kunt ge ook doortrekken naar pakweg Boussoufa. Mooi voor Standard als ze er effectief zo veel voor vangen, maar het lijkt mij een overdreven bedrag.

Voor Bous kunnen ze vast ook een mooi bedrag krijgen, maar het probleem is:

1. Op Bous zijn positie heb je in Europa meer van die types rondlopen. Defour is ietsje zeldzamer op zijn plek (nu ook wel lang niet zo zeldzaam als bv. Fellaini).

2. Defour heeft als kapitein zijn ploeg net 2x aan de landstitel geholpen.

3. Anderlecht speelde het voorbije jaar geen Europees, waardoor we al terug moeten naar de match tegen Bordeaux om een goeie Europese prestatie van Bous te zien. Het laatste gespeelde seizoen heeft nu eenmaal veel invloed op te prijs.

4. Bous is ook een jaar of 4 ouder dan Defour.


Deze puntjes hebben (naast de kwaliteit van de speler) ook de nodige invloed op de waarde van de speler.

-Steve-

Legacy Member
Uw 3de punt is bullshit. Ronaldo was vorig seizoen niet zo goed als het seizoen ervoor maar toch werd er nog 94 miljoen betaald voor hem. Zou dat meer geweest zijn in 2008?

Hetzelfde voor Kaka' eigenlijk.

|nfected

Legacy Member
Steve dat is iets anders he, niemand die twijfelt dat dit echte toppers zijn he. Een buitenlandse club die Bouss ziet, ga toch wel al iets langer twijfelen dan bij de echte toppers he :)

Boussouffa is ook nt zo regelmatig

Had beter beetje meer groeihormonen genomen en in de fitness gekropen

Archaos

Legacy Member
SteveDB zei:
Uw 3de punt is bullshit. Ronaldo was vorig seizoen niet zo goed als het seizoen ervoor maar toch werd er nog 94 miljoen betaald voor hem. Zou dat meer geweest zijn in 2008?

Hetzelfde voor Kaka' eigenlijk.

Ik heb het niet over hoe goed Bous vorig seizoen was hé. Hij speelde een heel goed seizoen.

Ik zeg dat hij vorig seizoen geen Europees speelde. Daardoor kom je veel minder in de picture. Als je minder in de picture komt, zijn minder ploegen geïnteresseerd, dus daalt je prijs.


Als je qua prestaties een minder seizoen hebt, kan je prijs ook dalen hoor. De twee spelers die jij noemt hebben trouwens een goed seizoen gespeeld, niet hun beste, maar wel goed.
Voor Ronaldinho gaan ze nu geen 100 miljoen betalen hoor.

pina

Legacy Member
tegen janneke en mieke in de pintjesliga kan mijn bomma het ook waarmaken, maar op het europese toneel heeft hij nog alles te bewijzen. 1 goede match op bordeaux verbleekt volledig tov minstens 10 kutmatchen op europees niveau.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan