Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chippen177 zei:kijk Biglia vind ik veel beter, en aantrekkelijker voetbal spelen
Dufour kan gewoon beter afwerken, en dat is het probleem van Biglia
en daar gaat anderlecht moeten aan werken en ni steeds met die bal in de goal willen lopen. gewoon durven naar die goal trappen
|nfected zei:Leer de naam juist schrijven en als er iets is waar defour niet goed in is, is het afwerken
chippen177 zei:kijk Biglia vind ik veel beter, en aantrekkelijker voetbal spelen
Dufour kan gewoon beter afwerken, en dat is het probleem van Biglia
en daar gaat anderlecht moeten aan werken en ni steeds met die bal in de goal willen lopen. gewoon durven naar die goal trappen

puni zei:Defour is inderdaad heel belangrijk voor Standard, maardie lijn kunt ge ook doortrekken naar pakweg Boussoufa. Mooi voor Standard als ze er effectief zo veel voor vangen, maar het lijkt mij een overdreven bedrag.
puni zei:Defour is inderdaad heel belangrijk voor Standard, maardie lijn kunt ge ook doortrekken naar pakweg Boussoufa. Mooi voor Standard als ze er effectief zo veel voor vangen, maar het lijkt mij een overdreven bedrag.

SteveDB zei:Uw 3de punt is bullshit. Ronaldo was vorig seizoen niet zo goed als het seizoen ervoor maar toch werd er nog 94 miljoen betaald voor hem. Zou dat meer geweest zijn in 2008?
Hetzelfde voor Kaka' eigenlijk.