Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
Archaos zei:
Voor Bous kunnen ze vast ook een mooi bedrag krijgen, maar het probleem is:

1. Op Bous zijn positie heb je in Europa meer van die types rondlopen. Defour is ietsje zeldzamer op zijn plek (nu ook wel lang niet zo zeldzaam als bv. Fellaini).

2. Defour heeft als kapitein zijn ploeg net 2x aan de landstitel geholpen.

3. Anderlecht speelde het voorbije jaar geen Europees, waardoor we al terug moeten naar de match tegen Bordeaux om een goeie Europese prestatie van Bous te zien. Het laatste gespeelde seizoen heeft nu eenmaal veel invloed op te prijs.

4. Bous is ook een jaar of 4 ouder dan Defour.


Deze puntjes hebben (naast de kwaliteit van de speler) ook de nodige invloed op de waarde van de speler.

En toch kun je -zonder Bouss erbij te moeten betrekken- toch logischerwijs zeggen dat momenteel de top in Engeland te veel is voor een speler op zijn positie. Hij mag uiteraard mijn ongelijk bewijzen, maar imo is hij toch te fragiel voor die belangrijke positie op dat niveau.

puni

Legacy Member
Illcat zei:
En die 20m voor Fellaini dan?

Defour is stukken bepalender dan een Biglia, iedere match die ik heb gezien van Standard viel hij mij op zo iemand wil iedereen wel in zijn ploeg, die geeft zich altijd volledig.
En hij heeft nog een erg grote groeimarge, kan een erg complete speler worden als er wordt gewerkt aan zijn scorend vermorgen.

Dat vond ik ook te veel (15 mil had correcter geweest), maar Fellaini heeft op dezelfde positie een pak meer potentieel dan Defour. Marouane heeft trouwens scorend vermogen, iets wat Defour toch wel mist.

Soit, uiteindelijk is een speler waard wat een ploeg ervoor wil betalen, en ik vind Defour een hele goeie voetballer met bakken potentieel. Dus hoe sneller die weg is uit Luik, hoe beter. :p

Piejie

Legacy Member
Fellaini speelt dan ook veel dieper dan Defour.

Bij Everton speelt die praktisch vlak achter de spits(en).

Didierke10

Legacy Member
De Vlieger zou naar de ploeg van Emilio Ferrera kunnen gaan, Paninios of zoiets?

beirlaenl

Legacy Member
Oefenmatch achter gesloten deuren; AA Gent - KV Kortrijk; 8 juli

2-3 goals: 1-0 Gent (vrije trap)
1-1 Kortrijk (Benko op penalty)
1-2 Kortrijk (Capon op penalty)
2-2 Gent (geen idee)
2-3 Kortrijk (Barbossa op penalty)

Jurgenv1

Legacy Member
beirlaenl zei:
Oefenmatch achter gesloten deuren; AA Gent - KV Kortrijk; 8 juli

2-3 goals: 1-0 Gent (vrije trap)
1-1 Kortrijk (Benko op penalty)
1-2 Kortrijk (Capon op penalty)
2-2 Gent (geen idee)
2-3 Kortrijk (Barbossa op penalty)
Heeft toch niks met transfers te maken?

DBK

Legacy Member
Antwerp koopt Audry Diansangu, speelde bij de belofte van Club. Iemand van Club die mij over die speler iets kan vertellen?

DBK

Legacy Member
Ah, ik dacht al, Antwerp die nu al een transfer doen, zo 'vroeg', dat klopt niet :lol:

exo

Legacy Member
SteveDB zei:
Fellaini >>> Defour. En dat Defour bepalender is dan Biglia hoeft niet per se aan de speler te liggen, dat kan ook te wijten zijn aan de stijl van de ploeg.

Idd, zet Biglia eerst al is op z'n vertrouwde positie, heeft bijna heel het seizoen gespeeld op een positie die hem niet zozeer ligt imo.

|nfected zei:
Steve dat is iets anders he, niemand die twijfelt dat dit echte toppers zijn he. Een buitenlandse club die Bouss ziet, ga toch wel al iets langer twijfelen dan bij de echte toppers he :)

Boussouffa is ook nt zo regelmatig

Had beter beetje meer groeihormonen genomen en in de fitness gekropen

Dat is niets anders he Infected, want de prijzen zijn dan ook 'navenant' en voor 94 miljoen EUR ga je ook wel 2 x nadenken vooraleer te spenderen... Alhoewel bij Real :lol:

chippen177

Legacy Member
hehe de koffer van Bulykin zat al in frankfurt :d
ze hadde hem ook beter naar daar gestuurd

Booka Shade

Legacy Member
Standard: "Defour is niet te koop"

do 09/07/2009 - 12:09 Standard lijkt niet bereid te zijn om een nieuw bod op Steven Defour te aanvaarden. De Engelse club Everton wil 15 miljoen euro op tafel leggen voor de middenvelder.


Standard-directeur Pierre Francois is erg duidelijk in de kranten. "Defour is net als Witsel en Mbokani deze zomer niet te koop."

"We stellen het bijzonder op prijs dat Everton bereid is om 15 miljoen euro neer te tellen voor één van onze spelers, maar dat verandert niets aan ons standpunt."

De manager van Defour is niet op de hoogte van het bod. "Ik weet wel dat Everton aan Standard heeft laten weten dat het Defour absoluut wil."

Vorige zomer haalde Everton al Marouane Fellaini weg bij de Belgische landskampioen.

Marsu

Legacy Member
Jawadde, 15 miljoen... Kzou het toch ook wel weten ze. Khad Camus aangetrokken en Defour verpatst.

Maarja, Standard kan het zich nu wel verooloven om dat te doen, uitverkoop is enkel goed als je meteen kan vervangen. Ze moeten tenslotte CL spelen he.

Exorikos

Legacy Member
Defour gaat zeker nog goede matchen spelen in de CL en dan gaat zijn prijs weer omhoog. :)

Marsu

Legacy Member
Bwa, zijn contract wordt korter dus dat trekt zijn prijs weer omlaag. Volgend jaar heeft hij nog 1 jaar contract dacht ik? Niemand betaalt 15 miljoen voor iemand die het seizoen erop transfervrij is. Toch niet voor een Defour. Tenzij Real Madrid ofzo. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan