Marsu
Legacy Member
Ja Standard speelt precies Dugout-online, even allemaal jonge gastjes kopen in de hoop dat er eentje groots wordt?
'T zou me verbazen moesten ze allemaal perfect gescoute topspelers hebben gevonden die andere scouts niet zagen... Kweet niet, waar blijft de directe kwaliteitsinjectie voor de CL? Ze hebben geld, daar kan toch 4 miljoen van af om een toppertje te kopen, of niet soms?
'T zou me verbazen moesten ze allemaal perfect gescoute topspelers hebben gevonden die andere scouts niet zagen... Kweet niet, waar blijft de directe kwaliteitsinjectie voor de CL? Ze hebben geld, daar kan toch 4 miljoen van af om een toppertje te kopen, of niet soms?
enfin, morgen naar het schijnt meer nieuws.
Stel je voor, ik denk dat de Gent sups het bestuur vermoorden, aan hun grootste vijand hun beste speler verkopen.
)
Reden genoeg dus om opnieuw hetzelfde te vermoeden.