Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marsu

Legacy Member
Ja Standard speelt precies Dugout-online, even allemaal jonge gastjes kopen in de hoop dat er eentje groots wordt? :D 'T zou me verbazen moesten ze allemaal perfect gescoute topspelers hebben gevonden die andere scouts niet zagen... Kweet niet, waar blijft de directe kwaliteitsinjectie voor de CL? Ze hebben geld, daar kan toch 4 miljoen van af om een toppertje te kopen, of niet soms?

Jurgenv1

Legacy Member
Volgens sommige geruchten gaat Ruiz van Gent naar Twente voor 4 miljoen...

massief

Legacy Member
Zenit is zich ondertussen ook aan het mengen *wrijft in de handjes*

puni

Legacy Member
En Hoffenheim. Gent gaat poen scheppen (en daar gaat de kans dat Ruiz naar ons komt :<).

Jurgenv1

Legacy Member
En dan zoals sterchele Club die met de speler gaat lopen. :p Stel je voor, ik denk dat de Gent sups het bestuur vermoorden, aan hun grootste vijand hun beste speler verkopen. :p (Jaja ik ga de flauwe zelfverklaarde grappenmakers maar voor zijn: En hopelijk ook niet tegen een boom knalt HAHAHAHA :unsure: )

BleKKie

Legacy Member
Mja het bestuur bij Gent is ook niet echt zo te vinden voor Club hé dusja, dat zal nooit gebeuren :D - en ik hoef hem zelfs niet :tongue: :unsure:

|nfected

Legacy Member
Een echte goede voetballer die naar club gaat, dream on gastjes :)
Lamine Traoré is trouwens ah testen bij ons ( VC, ex -nekkies)

BleKKie

Legacy Member
CyCe163 zei:
Ja uw middenveld zou zich kunnen versterken. Stel u voor...

jah idd, versterken, daar ben ik niet echt voor te vinden, en ook wij geven geen 4 miljoen voor flankspelers tsss :unsure:

Jurgenv1

Legacy Member
Komkom, niet overdrijven met Ruiz, er wordt precies weer een hype van gemaakt, zooooooodanig goed is hij nu ook weer niet, heeft veelal mindere momenten.

BlaDe

Legacy Member
vglen met heel belgie is hij goddelijk.

technisch veruit de beste speler in belgie.

Jurgenv1

Legacy Member
|nfected zei:
Vgl met de club spelers is hij goddelijk :)
Ik ben heus tevreden met ons middenveld Vargas - Kruska - Vadis - Dirar nu.

Sterchele wer dook zo goddelijk de hemel in geprezen maar toen hij naa rclub ging viel hij voor dezelfde gewoon door de mand, laat hem zich maar nu eens bewijzen bij een betere club die zot genoeg is om meer dan 4 miljoen te geven. :)

|nfected

Legacy Member
Dat meent ge toch niet? Nuja we gaan wel dit seizoen zien he, maar club heeft veruit de minste ploeg van de topclubs.

Timmie

Legacy Member
|nfected zei:
Dat meent ge toch niet? Nuja we gaan wel dit seizoen zien he, maar club heeft veruit de minste ploeg van de topclubs.
Maar het probleem ligt niet op het middenveld bij Club.
Daarnaast vind ik Ruiz ook maar overhyped eigenlijk. Oké, af en toe doet hij geniale dingen, maar hij is mijns inziens absoluut niet goed genoeg om nu meteen naar een Europese topclub te gaan.
Als hij naar Twente gaat, zit hij op zijn plaats. Nederlandse subtopper, een ietsje hoger niveau. Laat hem daar maar eerst eens bewijzen wat hij waard is.

Jurgenv1

Legacy Member
|nfected zei:
Dat meent ge toch niet? Nuja we gaan wel dit seizoen zien he, maar club heeft veruit de minste ploeg van de topclubs.

We hebben al meermaals het fenomeen gezien dat een 'goddelijke' speler het niet meer waar kan maken bij een topclub, of beweer je dat Losada nu ook de pannen van het dak speelt bij RSCA? ;) Reden genoeg dus om opnieuw hetzelfde te vermoeden.

Als je op kwaliteit alleen kijkt heb je gelijk, maar de bal is rond.

Adrei

Legacy Member
Wie zei dat Losada een goddelijke speler is?
Die zit nog niet eens in onze vaste basis, en moest Losada zijn kansen krijgen en wat meer matchritme opdoen, dan zou die waarschijnlijk wel zijn kwaliteiten tonen.

Hij speelt simpelweg niet de pannen van het dak omdat die vaak op de bank zit of op de tribune. Logisch toch ..
Ruiz daarbij speelt toch elke match mee, of toch bijna.

Trouwens, Sterchelé was een veel grotere hype dan Ruiz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan