Timmie
Legacy Member
Joosje? Net zoals hij nu Ruiz ophemeldeAdrei zei:Wie zei dat Losada een goddelijke speler is?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joosje? Net zoals hij nu Ruiz ophemeldeAdrei zei:Wie zei dat Losada een goddelijke speler is?

Adrei zei:Wie zei dat Losada een goddelijke speler is?
Wat ik wil zeggen dat ruiz veel meer kwaliteiten heeft dan een losada. En verdediging zou nu beter zijn, dus mag dat middenveld beetje meer kwaliteit krijgen ze. Want vorig seizoen zo weinig beweging zo weinig combinaties. Werd veel geluld over dirar, maar dat was meestal nog altijd 1 vd beter ondanks dat hij teveel wou doen. Moet daar dringend 1 komen die tempo kan aangeven en de lijnen kan uitzettenLol, jij noemt de verdediging goed en de middenveld te weinig terwijl de rest net het omgekeerde beweerd.|nfected zei:Losada wist je al op voorhand dat hij ging floppen typisch anderlecht dat ze deze kochten ipv een RB. SoitWat ik wil zeggen dat ruiz veel meer kwaliteiten heeft dan een losada. En verdediging zou nu beter zijn, dus mag dat middenveld beetje meer kwaliteit krijgen ze. Want vorig seizoen zo weinig beweging zo weinig combinaties. Werd veel geluld over dirar, maar dat was meestal nog altijd 1 vd beter ondanks dat hij teveel wou doen. Moet daar dringend 1 komen die tempo kan aangeven en de lijnen kan uitzetten
Een nieuw RB is nu prioriteit nr1 voor mij, we hebben al volk genoeg op het middelveld, er zou dus iemand moeten vertrekken.Toch niet hoor, hier werd Losada ook opgehemeld.Adrei zei:'t Is niet omdat Joos hem ophemelt dat anderen hem automatisch ook gaan ophemelen hé ..
Of gaan we met zen allen lekker veralge....
Jurgenv1 zei:Toch niet hoor, hier werd Losada ook opgehemeld.
Joos is toonaangevend in de Vlaamse voetbaljournalistiek en als hij zegt dat Ruiz goed is gaan een hele hoop mensen klakkeloos die mening overnemen.Adrei zei:'t Is niet omdat Joos hem ophemelt dat anderen hem automatisch ook gaan ophemelen hé ..
Of gaan we met zen allen lekker veralge....
Misschien tijdens de periode toen hij nog speelde in GB, maar zeker toch niet als hij bij Anderlecht speelde (of beter gezegd, op de bank zat)Jurgenv1 zei:Toch niet hoor, hier werd Losada ook opgehemeld.

|nfected zei:@thaisho : grow up als het is voor belachelijk te doen ben jij ook altijd nr1. Forumidioot.
En jurgen als die Donk zo goed is als men beweert is dat een versterking. Op rechts hebben ze ciman, Demets, die andere en cleber. Dus zo rap zal club geen RB meer kopen, tenzij ze er andere verkocht krijgen. Maar aan wie dat? En aangezien gerearts precies niet centraal aanvallend mag staan, hebben ze daar toch centraal op het middenveld iemand te kort die de lijnen kan uitzetten?
Voila, het is gewoon zo, nu werd ruiz oo kzo opgehemeld net als Sterchele en het spel zit weer op de wagen, gewoon omdat hij met momenten uitblinkt in het prestigieuze jupkes league.Joos is toonaangevend in de Vlaamse voetbaljournalistiek en als hij zegt dat Ruiz goed is gaan een hele hoop mensen klakkeloos die mening overnemen.
Waarom denk je dat Anderlecht Losada kocht?

Alé, ze hebben toch Rnic|nfected zei:Losada wist je al op voorhand dat hij ging floppen typisch anderlecht dat ze deze kochten ipv een RB.

Cleber is links.|nfected zei:Op rechts hebben ze ciman, Demets, die andere en cleber.
Thaisho zei:welk eierschaal
is toch waar nonde telkens het woord fcb valt is hij er als de kippen bij om brugge belachelijk te maken (en dan zogzegd een onozele smiley erachter lijk voor te zeggen was maar een joke)
En wat ik zeg is waar dit jaar is KVK volgens mij samen met roeselare(spijtig genoeg) de kanidaten om te degraderen
Thaisho zei:@Infected gij toont wie je bent
Daarom dus dat ze beter hun budget niet aan losada hadden gegeven