Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|nfected

Legacy Member
Losada wist je al op voorhand dat hij ging floppen typisch anderlecht dat ze deze kochten ipv een RB. Soit :) Wat ik wil zeggen dat ruiz veel meer kwaliteiten heeft dan een losada. En verdediging zou nu beter zijn, dus mag dat middenveld beetje meer kwaliteit krijgen ze. Want vorig seizoen zo weinig beweging zo weinig combinaties. Werd veel geluld over dirar, maar dat was meestal nog altijd 1 vd beter ondanks dat hij teveel wou doen. Moet daar dringend 1 komen die tempo kan aangeven en de lijnen kan uitzetten

Jurgenv1

Legacy Member
|nfected zei:
Losada wist je al op voorhand dat hij ging floppen typisch anderlecht dat ze deze kochten ipv een RB. Soit :) Wat ik wil zeggen dat ruiz veel meer kwaliteiten heeft dan een losada. En verdediging zou nu beter zijn, dus mag dat middenveld beetje meer kwaliteit krijgen ze. Want vorig seizoen zo weinig beweging zo weinig combinaties. Werd veel geluld over dirar, maar dat was meestal nog altijd 1 vd beter ondanks dat hij teveel wou doen. Moet daar dringend 1 komen die tempo kan aangeven en de lijnen kan uitzetten
Lol, jij noemt de verdediging goed en de middenveld te weinig terwijl de rest net het omgekeerde beweerd. :p Een nieuw RB is nu prioriteit nr1 voor mij, we hebben al volk genoeg op het middelveld, er zou dus iemand moeten vertrekken.

Adrei

Legacy Member
't Is niet omdat Joos hem ophemelt dat anderen hem automatisch ook gaan ophemelen hé ..
Of gaan we met zen allen lekker veralge....

Jurgenv1

Legacy Member
Adrei zei:
't Is niet omdat Joos hem ophemelt dat anderen hem automatisch ook gaan ophemelen hé ..
Of gaan we met zen allen lekker veralge....
Toch niet hoor, hier werd Losada ook opgehemeld.

Timmie

Legacy Member
Adrei zei:
't Is niet omdat Joos hem ophemelt dat anderen hem automatisch ook gaan ophemelen hé ..
Of gaan we met zen allen lekker veralge....
Joos is toonaangevend in de Vlaamse voetbaljournalistiek en als hij zegt dat Ruiz goed is gaan een hele hoop mensen klakkeloos die mening overnemen.
Waarom denk je dat Anderlecht Losada kocht?

Die aandacht van Joosje en andere sportjournalisten is echt niet te onderschatten. Het zijn (bij wijze van spreken) de journalisten die de prijs van de speler bepalen.

@ Infected: Club's verdediging blijft een zeef, ook mét Donk. Cleber is overigens een LB en op rechts is er alleen Ciman (kwalitatief te zwak), De Mets (eigenlijk een VM) en Vermeulen (eigenlijk een offensieve speler).

Adrei

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Toch niet hoor, hier werd Losada ook opgehemeld.
Misschien tijdens de periode toen hij nog speelde in GB, maar zeker toch niet als hij bij Anderlecht speelde (of beter gezegd, op de bank zat)

@Timmie, daar hebt ge gelijk in. Sommigen geloven al veel te snel de media. Maar niet iedereen hemelt ze op. Er waren ook Anderlecht supporters die zeiden dat Losada gewoon een flop is. Voor mij is die helemaal geen flop, maar goddelijk dan ook weer niet. Moest hij nu eens wat meer speelgelegenheid krijgen, dan wisten we al snel wat Losada zijn kwaliteiten zijn bij Anderlecht. Nu kunt ge daar toch moeilijk op oordelen.

Joos staat toch bekend dat die snel verliefd wordt op opvallende spelers zoals Losada, Ruiz omdat ze wel eens een schoon truukje kunnen uitvoeren met de bal. Wie niet trouwens. :p

Jurgenv1

Legacy Member
|nfected zei:
@thaisho : grow up als het is voor belachelijk te doen ben jij ook altijd nr1. Forumidioot.

En jurgen als die Donk zo goed is als men beweert is dat een versterking. Op rechts hebben ze ciman, Demets, die andere en cleber. Dus zo rap zal club geen RB meer kopen, tenzij ze er andere verkocht krijgen. Maar aan wie dat? En aangezien gerearts precies niet centraal aanvallend mag staan, hebben ze daar toch centraal op het middenveld iemand te kort die de lijnen kan uitzetten?

Donk alleen zal Club niet wee rop hogere niveaus krijgen... Er moet meer bijkomen.

Joos is toonaangevend in de Vlaamse voetbaljournalistiek en als hij zegt dat Ruiz goed is gaan een hele hoop mensen klakkeloos die mening overnemen.
Waarom denk je dat Anderlecht Losada kocht?
Voila, het is gewoon zo, nu werd ruiz oo kzo opgehemeld net als Sterchele en het spel zit weer op de wagen, gewoon omdat hij met momenten uitblinkt in het prestigieuze jupkes league.

chippen177

Legacy Member
ik denk dat kvk een goeie ploeg gekocht heeft, ik vrees meer voor moeskroen roeselare en charleroi

|nfected

Legacy Member
Timmie wil jij nu zeggen dat ploegen een speler gaan kopen gewoon op basis van Joos? Kan ik echt nt geloven.

En wat zeg ik jurgen er moet idd bijkomen, waaronder op het middenveld :)

Adrei

Legacy Member
Nee, hij zegt dat ploegen sommige spelers aankopen omdat ze (gedeeltelijk) zo in de lucht wordt geprezen bij de media. Ook de pers speelt een kleine rol hoor bij transfer, hoe meer bekendheid, hoe meer sommigen gaan denken van. Ha, die zal toch wel iets waard zijn of toch iets kunnen. Je gaat toch geen archislechte voetballer ophemelen in de pers.

Als ge u dan voorstelt dat Joos zijn eigen willetje oplegt bij andere clubs, is dat wel ongeloofwaardig. :p

hipStar

Legacy Member
De media speelt soms ook een grote rol in de bepaling van de prijs. Hoe meer gerucht de media aan de transfer heeft en hoe meer de speler geprezen wordt, hoe duurder de speler zal worden.

exo

Legacy Member
Thaisho zei:
welk eierschaal

is toch waar nonde telkens het woord fcb valt is hij er als de kippen bij om brugge belachelijk te maken (en dan zogzegd een onozele smiley erachter lijk voor te zeggen was maar een joke)

En wat ik zeg is waar dit jaar is KVK volgens mij samen met roeselare(spijtig genoeg) de kanidaten om te degraderen

Seriously dude... Leestekens... Leer ze gebruiken!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan