Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rogue

Legacy Member
't Is een gerucht dat de ronde doet.



Zelf ben ik niet zo voor het terughalen van spelers. De fans onthouden vaak enkel de positieve zaken. Zeker bij een populaire speler als Simons. De verwachtingen zullen dan ook enorm zijn. We mogen niet vergeten dat hij ondertussen al 32 is. 'k Denk dat de kans klein is dat we de Simons gaan te zien krijgen zoals wij ons hem herinneren.

twoen

Legacy Member
Het is natuurlijk wel een speler met ervaring in de verdediging als op het middenveld. Met onze jonge ploeg is ervaring welkom...

Starrk

Legacy Member
Simons is misschien net wat Club nodig heeft: Stabiliteit, ervaring en een stuurman op defensief vlak.

Dat we de Simons van 2000-2005 niet zullen terugzien is een open deur intrappen. Zou hij negatief geëvolueerd zijn omdat hij 4j ouder is? Ik denk van niet. Hij heeft 4j op een mooi niveau kunnen spelen en zal dus wel wat ervaringen rijker zijn.

BleKKie

Legacy Member
Piejie zei:
Eigenlijk zitten we ook wel bomvol hé, op die positie.

True, maar zou het niet eerder zijn om als CV te spelen, waar we toch wel wat krap zitten in betrouwbare cv's.

Piejie

Legacy Member
Dat vind ik helemaal niet. Net de positie waar we overlopen van kwaliteit.

Vadis, Kruska, Blondel, ...

En nog Geraerts en Clement ook.

Alhoewel je gerust bij de laatste vraagtekens mag zetten, is het toch ook voor die ene positie :x

Illcat

Legacy Member
Simaeys kan daar ook spelen, was dat niet de bedoeling een nieuwe cv halen en Simaeys een rijtje vooruit.

Rogue

Legacy Member
DekadeZ zei:
Dat we de Simons van 2000-2005 niet zullen terugzien is een open deur intrappen. Zou hij negatief geëvolueerd zijn omdat hij 4j ouder is? Ik denk van niet. Hij heeft 4j op een mooi niveau kunnen spelen en zal dus wel wat ervaringen rijker zijn.


De verwachtingen zullen sowieso torenhoog zijn. En ik zou het jammer vinden om na Ceulemans en in mindere mate Vermant terug een Club-man voor de bijl te zien gaan.

'k Zeg ook niet dat hij na die 4 jaar een slechte speler is geworden, maar zijn beste jaren liggen inderdaad achter hem.

Burny

Legacy Member
² that, ik zou het heel erg vinden om hem hetzelfde lot te zien vergaan als Vermant. Dus ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Voor hetzelfde geld haalt hij zijn niveau van 2005 nog moeiteloos en is het zeker een dikke aanwinst.

BlaDe

Legacy Member
gezien zijn prestaties bij de rode duivels zie ik niet meteen in waarom simons een toegevoegde waarde zou zijn...

LaCucaracha

Legacy Member
puni zei:
My thoughts exactly.

Er is op dit moment geen 'absolute nummer een' in België.

bwah, Standard is er toch naar aan het toegroeien. Met het geld van CL nu, nemen ze toch een serieuze financiële voorsprong op anderlecht imo. Als ze de ploeg kunnen samenhouden en gericht versterken, spelen ze volgens mij weer kampioen dit seizoen. 3 keer op rij kampioen, dan kun je mss toch wel spreken van de absolute nummer 1

Piejie

Legacy Member
Er zijn weinig mensen die goede prestaties neerzetten bij de Belgische nationale ploeg. Dus dat vind ik geen argument.

antHraxx

Legacy Member
Lord Roel zei:
Godver, den Hugo isser pas en hij begint al :angry: van Blondel moeten ze afblijven

Piejie zei:
Idd, afblijven van die handel :angry:


wtf? Als je zulke spelers absoluut wil houden zal er van kwaliteitsinjectie niet gemakkelijk sprake zijn..

Nja, je doet maar =D

Rogue

Legacy Member
'k Denk dat hij nog een contract heeft tot 2010? Dus zoveel zullen we niet kunnen vragen. 't Is in elk geval een speler die we beter houden. Past volledig in het voetbal dat Koster wil spelen.

Jurgenv1

Legacy Member
Simons... Met alle respect, ik denk dat hij al lang over zijn top heen is, anders zou hij niet terugkeren.. trouwens, hoe oud is hij al??

puni

Legacy Member
LaCucaracha zei:
bwah, Standard is er toch naar aan het toegroeien. Met het geld van CL nu, nemen ze toch een serieuze financiële voorsprong op anderlecht imo. Als ze de ploeg kunnen samenhouden en gericht versterken, spelen ze volgens mij weer kampioen dit seizoen. 3 keer op rij kampioen, dan kun je mss toch wel spreken van de absolute nummer 1

Als, als. Ik had het over dit moment, aan glazenbollerij doe ik niet mee. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan