Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Eigenlijk zitten we ook wel bomvol hé, op die positie.
Piejie zei:Eigenlijk zitten we ook wel bomvol hé, op die positie.
DekadeZ zei:Dat we de Simons van 2000-2005 niet zullen terugzien is een open deur intrappen. Zou hij negatief geëvolueerd zijn omdat hij 4j ouder is? Ik denk van niet. Hij heeft 4j op een mooi niveau kunnen spelen en zal dus wel wat ervaringen rijker zijn.
puni zei:My thoughts exactly.
Er is op dit moment geen 'absolute nummer een' in België.
Lord Roel zei:Godver, den Hugo isser pas en hij begint alvan Blondel moeten ze afblijven
Piejie zei:Idd, afblijven van die handel![]()
LaCucaracha zei:bwah, Standard is er toch naar aan het toegroeien. Met het geld van CL nu, nemen ze toch een serieuze financiële voorsprong op anderlecht imo. Als ze de ploeg kunnen samenhouden en gericht versterken, spelen ze volgens mij weer kampioen dit seizoen. 3 keer op rij kampioen, dan kun je mss toch wel spreken van de absolute nummer 1
