Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MichielD4

Legacy Member
Volgens Volderke stelt Akpala ook niet veel voor, laat maar komen. :woohoo:
Als Evens tegenvalt zal het bestuur het mogen uitleggen hoor. Nyoni > Evens en Nyoni speelt eigenlijk niet op zn juiste positie. :s

puni

Legacy Member
Marsu zei:
Zo absoluut ist niet als het met testmatchen beslist moest worden ma bon.

My thoughts exactly.

Er is op dit moment geen 'absolute nummer een' in België.

Rogue

Legacy Member
michiel_debuck zei:
Volgens Volderke stelt Akpala ook niet veel voor, laat maar komen. :woohoo:
Als Evens tegenvalt zal het bestuur het mogen uitleggen hoor. Nyoni > Evens en Nyoni speelt eigenlijk niet op zn juiste positie. :s


Handen af :angry:!

Timmie

Legacy Member
Prastepius zei:
eindelijk zal evens de smaak van een topclub te pakken krijgen.
OT, het interesseert mij geen reet.
Het moet toch pijn doen om te zien dat mensen die niet mee kunnen bij Club dan naar je eigen 'topclub' komen :)

|steven|

Legacy Member
Bwa, Evens past wel bij een middenmoter gelijk Cercle.

Nu nog Geraerts, Ciman, Clement, Simaeys, Dirar, Daerden, Djokic naar Cercle en we zijn allemaal content. Cercle versterkt zich in de breedte met spelers die het niveau van een middenmoter in normale omstandigheden moeten halen.
Club Brugge is ook content dat het mindere spelers kwijt is.

Prastepius

Legacy Member
Timmie zei:
Het moet toch pijn doen om te zien dat mensen die niet mee kunnen bij Club dan naar je eigen 'topclub' komen :)

ik snap het niet echt.
ik heb nooit beweerd dat ik voor cercle supporter. Heb gezegd dat ik er sympathie voor heb.
jou en die andere 2 pipo's hun reactie van waar zit hij nu waar zit hij nu. Doen me niets en slaan dan ook nergens op, aangezien het los van mij staat en me niet boeit.
wat ik in men vorige post zei was dan ook al lachend.
ik vind het grappig dat jullie zo rap op jullie paard zitten als er iets over club brugge gezegd wordt en mss wouden jullie het nu terugdoen ofzo.
maar doe het dan met iets dat me echt interesseert.
volgende keer beter.

onsmozes

Legacy Member
steven150 zei:
Bwa, Evens past wel bij een middenmoter gelijk Cercle.

Nu nog Geraerts, Ciman, Clement, Simaeys, Dirar, Daerden, Djokic naar Cercle en we zijn allemaal content. Cercle versterkt zich in de breedte met spelers die het niveau van een middenmoter in normale omstandigheden moeten halen.
Club Brugge is ook content dat het mindere spelers kwijt is.

- Geraerts zou naar GBA kunnen gaan. Veel te goed voor de grijze middenmoot
- Ciman blijft, het ziet er naar uit dat hij zelfs het vertrouwen krijgt van de staff aangezien er nog geen enkele concrete piste voor een nieuwe RB is, al zitten we wel nog met De Mets en Vermeulen
- Clement vervult enkel nog een rol als motivator en zal in de toekomst wel een rol als assistent aangeboden krijgen
- Dirar gaat na volgend seizoen vertrekken naar een Europese subtopper (nee, daar hoort Cercle niet bij)
- Daerden is te duur voor cercle (toch om de bank warm te houden)
- Djokic: doe maar.

Edit:
- Simaeys is een blijver.

Magikdekay

Legacy Member
steven150 zei:
Bwa, Evens past wel bij een middenmoter gelijk Cercle.

Nu nog Geraerts, Ciman, Clement, Simaeys, Dirar, Daerden, Djokic naar Cercle en we zijn allemaal content. Cercle versterkt zich in de breedte met spelers die het niveau van een middenmoter in normale omstandigheden moeten halen.
Club Brugge is ook content dat het mindere spelers kwijt is.

LoL ne kenner blijkbaar!! Kpeins da ge van enkele nog dik ga verschieten volgend seizoen.

Zonder deftig systeem loopt eender welke voetballer gelak een kieke zonder kop op da plein ze!

Zelfs ne Ciman met vertrouwen is een dikke meerwaarde, ook al hebben vele hem al afgeschoten.

Jurgenv1

Legacy Member
Prastepius zei:
ik snap het niet echt.
ik heb nooit beweerd dat ik voor cercle supporter. Heb gezegd dat ik er sympathie voor heb.
jou en die andere 2 pipo's hun reactie van waar zit hij nu waar zit hij nu. Doen me niets en slaan dan ook nergens op, aangezien het los van mij staat en me niet boeit.
wat ik in men vorige post zei was dan ook al lachend.
ik vind het grappig dat jullie zo rap op jullie paard zitten als er iets over club brugge gezegd wordt en mss wouden jullie het nu terugdoen ofzo.
maar doe het dan met iets dat me echt interesseert.
volgende keer beter.
Ah trek het je niet aan idd, Evens zal zeker als sterkhouder uitgroeien bij Cercle, ben ik van overtuigt!

Rogue zei:
'k Denk dat ze vooral bij Cercle zeer content zouden zijn :p. Spelers als Geraerts, Daerden, Simaeys en Dirar liggen toch ver boven hun budget.
True, Simaeys, Dirar en Clement mogen blijven, de rest mogen ze hebben idd. en neem 'hebben' maar letterlijk. :p

Rogue

Legacy Member
steven150 zei:
Bwa, Evens past wel bij een middenmoter gelijk Cercle.

Nu nog Geraerts, Ciman, Clement, Simaeys, Dirar, Daerden, Djokic naar Cercle en we zijn allemaal content. Cercle versterkt zich in de breedte met spelers die het niveau van een middenmoter in normale omstandigheden moeten halen.
Club Brugge is ook content dat het mindere spelers kwijt is.


'k Denk dat ze vooral bij Cercle zeer content zouden zijn :p. Spelers als Geraerts, Daerden, Simaeys en Dirar liggen toch ver boven hun budget.

|steven|

Legacy Member
Rogue zei:
'k Denk dat ze vooral bij Cercle zeer content zouden zijn :p. Spelers als Geraerts, Daerden, Simaeys en Dirar liggen toch ver boven hun budget.

En voor een Club Brugge met ambitie komen ze tekort.

Jurgenv1

Legacy Member
steven150 zei:
En voor een Club Brugge met ambitie komen ze tekort.
Dirar en in mindere mate Simaeys toch niet hoor imo.

Ik wou het niet gezegd hebben, maar dat was inderdaad een kemel van jewelste. :')
Ik ben ook niet onfeilbaar mocht het je verrassen. Bon, en wat over de inhoud ervan? :p

onsmozes

Legacy Member
steven150 zei:
En voor een Club Brugge met ambitie komen ze tekort.

Ciman op dit moment als titularis komt idd te kort. Clement komt ook te kort, maar die laat je gewoonweg niet gaan. Simaeys komt niet te kort. Dirar komt ABSOLUUT niet te kort. Djokic komt te kort. Geraerts en Daerden lijken mij ook te kort komen. Voila.

Jurgenv1

Legacy Member
onsmozes zei:
Ciman op dit moment als titularis komt idd te kort. Clement komt ook te kort, maar die laat je gewoonweg niet gaan. Simaeys komt niet te kort. Dirar komt ABSOLUUT niet te kort. Djokic komt te kort. Geraerts en Daerden lijken mij ook te kort komen. Voila.
², die Byardingens komt wellicht in de plaats voor Simaeys dan, dus ik denk dat we goed bezig zijn kwa transfers, een verademing met de laatste jaren, enfin, er moeten en zullen nog mensen bijkomen, afwachten wie het wordt voor een eindbeoordeling dunkt me.

The Black Mamba

Legacy Member
lotti zei:
Dat jullie in 2001 niet tot absolute nr.1 genoemd werden, heeft niets met korte/lange termijn te maken.
Het heeft alles te maken met de manier waarop, mentalitait, sfeer, présence van de ploeg, behaalde resultaten,..

Dat is het verschil tussen Genk van 2001 en Standard van 2007-2009.

:o Jij onderschat het Anderlecht van 2001 toch wel ferm. Ik zou er veel voor over hebben om een duel Standard 2008 - Anderlecht 2001 te zien. Radzinski - Koller :love::love: , toch nog een niveau hoger als Jovanovic - Mbokaki. Standard heeft testmatchen (en een misser van ruiz) nodig gehad om de titel te pakken tegen een "zwak" Anderlecht. Ik geef gerust toe dat ze over het ganse seizoen en gezien het mooiere voetbal de titel verdienden. Maar "absoluut de nummer 1" , niet overdrijven aub. Dat ze het volgend jaar in Europa maar eens bewijzen. Ze hebben mooi voetbal laten zien in Europa maar uiteindelijk zijn ze niet ver geraakt. En toen het echt moest tegen Braga waren ze nergens. Als underdog is het altijd makkelijker.

Een paar slechte transfers en Standard zou weer 25 jaar zonder titel kunnen zitten. Anderlecht heeft zijn europese centjes van 2001 ook slecht geinvesteerd waardoor ze Brugge de kans hebben gegeven om anderlecht terug bij te benen :(

just my 2 cents

Rogue

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Dirar en in mindere mate Simaeys toch niet hoor imo.


Ik vind Dirar toch één van onze spelers met het meeste potentieel. Bakken techniek en fysiek ook tamelijk sterk. Moet wel nog leren werken zonder bal.

The Black Mamba

Legacy Member
En waarom zit iedereen te kakken op evens? Voor cercle is dat toch geen slechte speler? Ze zullen wel niet meer als een snicker en een mars moeten geven hebben en het is toch een belg met wat ervaring en inzet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan