Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marsu zei:Zo absoluut ist niet als het met testmatchen beslist moest worden ma bon.
michiel_debuck zei:Volgens Volderke stelt Akpala ook niet veel voor, laat maar komen.
Als Evens tegenvalt zal het bestuur het mogen uitleggen hoor. Nyoni > Evens en Nyoni speelt eigenlijk niet op zn juiste positie.![]()
!Het moet toch pijn doen om te zien dat mensen die niet mee kunnen bij Club dan naar je eigen 'topclub' komenPrastepius zei:eindelijk zal evens de smaak van een topclub te pakken krijgen.
OT, het interesseert mij geen reet.

Timmie zei:Het moet toch pijn doen om te zien dat mensen die niet mee kunnen bij Club dan naar je eigen 'topclub' komen![]()
steven150 zei:Bwa, Evens past wel bij een middenmoter gelijk Cercle.
Nu nog Geraerts, Ciman, Clement, Simaeys, Dirar, Daerden, Djokic naar Cercle en we zijn allemaal content. Cercle versterkt zich in de breedte met spelers die het niveau van een middenmoter in normale omstandigheden moeten halen.
Club Brugge is ook content dat het mindere spelers kwijt is.
steven150 zei:Bwa, Evens past wel bij een middenmoter gelijk Cercle.
Nu nog Geraerts, Ciman, Clement, Simaeys, Dirar, Daerden, Djokic naar Cercle en we zijn allemaal content. Cercle versterkt zich in de breedte met spelers die het niveau van een middenmoter in normale omstandigheden moeten halen.
Club Brugge is ook content dat het mindere spelers kwijt is.
Ah trek het je niet aan idd, Evens zal zeker als sterkhouder uitgroeien bij Cercle, ben ik van overtuigt!Prastepius zei:ik snap het niet echt.
ik heb nooit beweerd dat ik voor cercle supporter. Heb gezegd dat ik er sympathie voor heb.
jou en die andere 2 pipo's hun reactie van waar zit hij nu waar zit hij nu. Doen me niets en slaan dan ook nergens op, aangezien het los van mij staat en me niet boeit.
wat ik in men vorige post zei was dan ook al lachend.
ik vind het grappig dat jullie zo rap op jullie paard zitten als er iets over club brugge gezegd wordt en mss wouden jullie het nu terugdoen ofzo.
maar doe het dan met iets dat me echt interesseert.
volgende keer beter.
True, Simaeys, Dirar en Clement mogen blijven, de rest mogen ze hebben idd. en neem 'hebben' maar letterlijk.Rogue zei:'k Denk dat ze vooral bij Cercle zeer content zouden zijn. Spelers als Geraerts, Daerden, Simaeys en Dirar liggen toch ver boven hun budget.

steven150 zei:Bwa, Evens past wel bij een middenmoter gelijk Cercle.
Nu nog Geraerts, Ciman, Clement, Simaeys, Dirar, Daerden, Djokic naar Cercle en we zijn allemaal content. Cercle versterkt zich in de breedte met spelers die het niveau van een middenmoter in normale omstandigheden moeten halen.
Club Brugge is ook content dat het mindere spelers kwijt is.
. Spelers als Geraerts, Daerden, Simaeys en Dirar liggen toch ver boven hun budget.Jurgenv1 zei:Ah trek het je niet aan idd, Evens zal zeker als sterkhouder uitgroeien bij Cercle, ben ik van overtuigt!
Prastepius zei:overtuigd is met een D.
puni zei:Ik wou het niet gezegd hebben, maar dat was inderdaad een kemel van jewelste. :')
Rogue zei:'k Denk dat ze vooral bij Cercle zeer content zouden zijn. Spelers als Geraerts, Daerden, Simaeys en Dirar liggen toch ver boven hun budget.
Dirar en in mindere mate Simaeys toch niet hoor imo.steven150 zei:En voor een Club Brugge met ambitie komen ze tekort.
Ik ben ook niet onfeilbaar mocht het je verrassen. Bon, en wat over de inhoud ervan?Ik wou het niet gezegd hebben, maar dat was inderdaad een kemel van jewelste. :')

steven150 zei:En voor een Club Brugge met ambitie komen ze tekort.
², die Byardingens komt wellicht in de plaats voor Simaeys dan, dus ik denk dat we goed bezig zijn kwa transfers, een verademing met de laatste jaren, enfin, er moeten en zullen nog mensen bijkomen, afwachten wie het wordt voor een eindbeoordeling dunkt me.onsmozes zei:Ciman op dit moment als titularis komt idd te kort. Clement komt ook te kort, maar die laat je gewoonweg niet gaan. Simaeys komt niet te kort. Dirar komt ABSOLUUT niet te kort. Djokic komt te kort. Geraerts en Daerden lijken mij ook te kort komen. Voila.
lotti zei:Dat jullie in 2001 niet tot absolute nr.1 genoemd werden, heeft niets met korte/lange termijn te maken.
Het heeft alles te maken met de manier waarop, mentalitait, sfeer, présence van de ploeg, behaalde resultaten,..
Dat is het verschil tussen Genk van 2001 en Standard van 2007-2009.
Jij onderschat het Anderlecht van 2001 toch wel ferm. Ik zou er veel voor over hebben om een duel Standard 2008 - Anderlecht 2001 te zien. Radzinski - Koller 
, toch nog een niveau hoger als Jovanovic - Mbokaki. Standard heeft testmatchen (en een misser van ruiz) nodig gehad om de titel te pakken tegen een "zwak" Anderlecht. Ik geef gerust toe dat ze over het ganse seizoen en gezien het mooiere voetbal de titel verdienden. Maar "absoluut de nummer 1" , niet overdrijven aub. Dat ze het volgend jaar in Europa maar eens bewijzen. Ze hebben mooi voetbal laten zien in Europa maar uiteindelijk zijn ze niet ver geraakt. En toen het echt moest tegen Braga waren ze nergens. Als underdog is het altijd makkelijker.
Jurgenv1 zei:Dirar en in mindere mate Simaeys toch niet hoor imo.