Eagle`
Legacy Member
Als ge ziet hoeveel brazilianen er al niet verzopen zijn hier in belgie omdat ze ni kunden aarden vanwege het klimaat and so forth. Enigste wa me nog beetje positief doet denken is dat Koster wel de jeugd kaart gaat trekken denk ik, dus hopelijk speeltijd voor mannen als jeffrey, chavez, meeus, etc.

? 't Is niet alsof hij buiten gekuist is zoals de rotte appels een paar seizoenen terug. 't Is ne volwassen mens hé, geen kleuter die je tevreden moet houden met een nummertje op zijn shirt.
