Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrBrightside zei:Fabregas is niet 100% noodzakelijk, maar die jongen is al wereldtop op zo'n leeftijd. Hij komt ook namelijk van Barcelona dus die zal niet zolang nodig hebben om zich aan te passen als andere spelers. Daarnaast is Fabregas een aankoop voor de toekomst en niet voor 2 jaar. Hij is een echte versterking voor de ploeg!
Niet omdat ze hem zomaar terug willen Steve.

Zeg dat ook eens tegen Fabregas die zelf terugwilt?-Steve- zei:Omdat die uit de jeugd van Barça is gepikt door Wenger moet je die per se terug hebben? Ik vind dat toch maar kinderachtig.


-Steve- zei:Als ge het zo stelt ga ik akkoord.![]()
Carles Puyol hoopt dat Cesc Fàbregas in de komende maandag de overstap naar Barcelona maakt. De middenvelder van Arsenal wordt al enige jaren met een terugkeer naar de landskampioen van Spanje in verband gebracht, maar de interesse van de Catalanen is nu concreet te noemen. "Cesc is een geweldige speler en zou een uitstekende versterking zijn", oordeelt Puyol.
Arsenal probeert nog met alle man en macht om Fàbregas te behouden, maar volgens de vader van de middenvelder voeren de Engelsen een verloren strijd. Dinsdag verklaarde hij dat zoonlief dolgraag terug wil keren naar Barcelona. "Laat één ding duidelijk zijn: hij hoopt dat de transfer zo snel mogelijk wordt afgerond." Het contract van de middenvelder loopt echter nog vier jaar door.
"Mijns inziens is Fàbregas een perfecte speler voor Barcelona", vervolgde Puyol zijn lofrede over zijn landgenoot. "Ik zie hem graag met het shirt van Barcelona om de schouders, maar men moet respecteren dat hij een doorlopend contract bij Arsenal heeft." Puyol maakt Fàbregas ter voorbereiding op het WK dagelijks mee. "Hij is niet nerveus, maar het houdt hem zonder meer bezig."
kuch kuch..Dinsdagland zei:Inter zou 100 miljoen euro veil hebben voor Gerrard, Vargas en Higuain. (Corriere dello Sport)
Voor wat er van waar is, enkel Vargas zie ik wel zitten...
MrBrightside zei:Er zit toch nog iemand bij van het Europees continent.![]()
.MrBrightside zei:Er zit toch nog iemand bij van het Europees continent.![]()
MrBrightside zei:Fabregas is niet 100% noodzakelijk, maar die jongen is al wereldtop op zo'n leeftijd. Hij komt ook namelijk van Barcelona dus die zal niet zolang nodig hebben om zich aan te passen als andere spelers. Daarnaast is Fabregas een aankoop voor de toekomst en niet voor 2 jaar. Hij is een echte versterking voor de ploeg!
Niet omdat ze hem zomaar terug willen Steve.
MrBrightside zei:Als ze Silva bij Real kopen, dan is dat voor de flank en geen andere positie. Bij Valencia kon hij wel eens roteren naar het centrum achter Villa, bij Real is daar simpelweg geen plek voor.
Niet vergeten dat Diarra, Káká, Gago, Guti, Xabi, Granero & Rafael ook nog in de ploeg staan bij Real die normaal op het middenveld worden uitgespeeld. Kwaliteit genoeg dus daar..
Silva komt dus op de flank, en aan de andere kant Ronaldo en met als aanvallers Benzema & Raúl.

puni zei:Ik ken weinig van het Italiaanse voetbal, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat er daar geen binnenlands talent in de Serie A rondloopt.


Dinsdagland zei:Noem mij dan haalbare Italianen die een toegevoegde waarde voor Inter kunnen hebben?
|nfected zei:Zult wel zien op het WK waarom Inter buitenlanders moet nemen
edit: de rossi zou aanwinst zijn, maar die zal wel nt afkomen![]()
-Steve- zei:Rossi? Al weet ik niet wat die presteert bij Villareal.
De lassana mag zijn biezen ook pakken, schijnt het. Die heeft niet voor niets meer langs de kant gestaan dan gespeeld in de tweede helft van het seizoen. Plus nu ook eens gekwetst dus geen WK voor die.NemesisBE zei:Ideale opstelling, aanvallend dan:
NemesisBE zei:Tuurlijk hebben ze binnenlandse talenten, dan denk ik aan Palochi, Acquafresca, Forestieri, Criscito, Balotelli, Candreva, Bochetti, El Shaarawy, Giovinco ...
en dan vergeet ik onze eigen Santon nog![]()
Ge vergeet er trouwens nog een hele hoop.