Archief - Voetbaltransferthread 2010 - 2011 (Buitenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dinsdagland

Legacy Member
Inter zou 100 miljoen euro veil hebben voor Gerrard, Vargas en Higuain. (Corriere dello Sport)

Voor wat er van waar is, enkel Vargas zie ik wel zitten...

-Steve-

Legacy Member
MrBrightside zei:
Fabregas is niet 100% noodzakelijk, maar die jongen is al wereldtop op zo'n leeftijd. Hij komt ook namelijk van Barcelona dus die zal niet zolang nodig hebben om zich aan te passen als andere spelers. Daarnaast is Fabregas een aankoop voor de toekomst en niet voor 2 jaar. Hij is een echte versterking voor de ploeg!

Niet omdat ze hem zomaar terug willen Steve.

Als ge het zo stelt ga ik akkoord. :)

Gavin

Legacy Member
-Steve- zei:
Omdat die uit de jeugd van Barça is gepikt door Wenger moet je die per se terug hebben? Ik vind dat toch maar kinderachtig.
Zeg dat ook eens tegen Fabregas die zelf terugwilt? :p

"Omdat ik daar ben opgegroeid en mijn vriendjes nu zie spelen bij die club wil ik per se terug" :(

MrBrightside

Legacy Member
-Steve- zei:
Als ge het zo stelt ga ik akkoord. :)

Puyol op het WK over zijn teamgenoot:

Carles Puyol hoopt dat Cesc Fàbregas in de komende maandag de overstap naar Barcelona maakt. De middenvelder van Arsenal wordt al enige jaren met een terugkeer naar de landskampioen van Spanje in verband gebracht, maar de interesse van de Catalanen is nu concreet te noemen. "Cesc is een geweldige speler en zou een uitstekende versterking zijn", oordeelt Puyol.

Arsenal probeert nog met alle man en macht om Fàbregas te behouden, maar volgens de vader van de middenvelder voeren de Engelsen een verloren strijd. Dinsdag verklaarde hij dat zoonlief dolgraag terug wil keren naar Barcelona. "Laat één ding duidelijk zijn: hij hoopt dat de transfer zo snel mogelijk wordt afgerond." Het contract van de middenvelder loopt echter nog vier jaar door.

"Mijns inziens is Fàbregas een perfecte speler voor Barcelona", vervolgde Puyol zijn lofrede over zijn landgenoot.
"Ik zie hem graag met het shirt van Barcelona om de schouders, maar men moet respecteren dat hij een doorlopend contract bij Arsenal heeft." Puyol maakt Fàbregas ter voorbereiding op het WK dagelijks mee. "Hij is niet nerveus, maar het houdt hem zonder meer bezig."

De meeste kent hij dus nog van de jeugd of van het nationale elftal. Barcelona zal niet in de finale aantreden van de CL met 11 buitenlanders ;) kuch kuch..

MrBrightside

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Inter zou 100 miljoen euro veil hebben voor Gerrard, Vargas en Higuain. (Corriere dello Sport)

Voor wat er van waar is, enkel Vargas zie ik wel zitten...

Er zit toch nog iemand bij van het Europees continent. :niceone:

massief

Legacy Member
MrBrightside zei:
Er zit toch nog iemand bij van het Europees continent. :niceone:

Het is Inter, die mag je niet verwijten met te veel buitenlanders te spelen. Dat is namelijk de bestaansreden van die club :p.

Dinsdagland

Legacy Member
MrBrightside zei:
Er zit toch nog iemand bij van het Europees continent. :niceone:

Noem mij dan haalbare Italianen die een toegevoegde waarde voor Inter kunnen hebben?

waffel

Legacy Member
Higuain is een zalige spits though. En Gerrard is ook verre van slecht, maar die zie ik niet vertrekken naar Italië.

puni

Legacy Member
Ik ken weinig van het Italiaanse voetbal, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat er daar geen binnenlands talent in de Serie A rondloopt.

Tsommy

Legacy Member
MrBrightside zei:
Fabregas is niet 100% noodzakelijk, maar die jongen is al wereldtop op zo'n leeftijd. Hij komt ook namelijk van Barcelona dus die zal niet zolang nodig hebben om zich aan te passen als andere spelers. Daarnaast is Fabregas een aankoop voor de toekomst en niet voor 2 jaar. Hij is een echte versterking voor de ploeg!

Niet omdat ze hem zomaar terug willen Steve.

Dat klopt mssn. Maar fabregas kan later ook nog altijd naar barca terugkeren. Imo zou hij beter nog 2 jaar spele bij arsenal. Zowiezo bij de 11 spelers als hij fit is. Bij barca zal hij toch meer een doublure zijn voor Xavi lijkt me.
En kzou hem liefste van al nog ff bij arsenal zien spelen of het zou een serieuse transfersom moeten zijn zodat er spelers in de plaats gehaald kunnen worden. die 30 miljoen waar nu over sprake is is imo veel te laag. Hij staat nog 4 of 5 jaar onder contract ook.

NemesisBE

Legacy Member
MrBrightside zei:
Als ze Silva bij Real kopen, dan is dat voor de flank en geen andere positie. Bij Valencia kon hij wel eens roteren naar het centrum achter Villa, bij Real is daar simpelweg geen plek voor.

Niet vergeten dat Diarra, Káká, Gago, Guti, Xabi, Granero & Rafael ook nog in de ploeg staan bij Real die normaal op het middenveld worden uitgespeeld. Kwaliteit genoeg dus daar..

Silva komt dus op de flank, en aan de andere kant Ronaldo en met als aanvallers Benzema & Raúl.

never gonna happen :lol:

Xabi met Lass zal de centrale as worden, maar Guti, Gago & VDV mogen weg en Granero is niet goed genoeg.
en Raul met Benzema in de spits? ik denk dat Benzema volgend seizoen niet meer bij Real speelt en Raul mag de bank warmhouden omdat hij een clubicoon is, anders was die ook al weg.

Ideale opstelling, aanvallend dan:

Xabi Alonso - Lass
Cristiano - Kaka - Silva
Higuain​

ik zie ze Kaka trouwens nog wegdoen eerlijk gezegd.

|nfected

Legacy Member
puni zei:
Ik ken weinig van het Italiaanse voetbal, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat er daar geen binnenlands talent in de Serie A rondloopt.

Zult wel zien op het WK waarom Inter buitenlanders moet nemen :D
edit: de rossi zou aanwinst zijn, maar die zal wel nt afkomen :D

Dinsdagland

Legacy Member
|nfected zei:
Zult wel zien op het WK waarom Inter buitenlanders moet nemen :D
edit: de rossi zou aanwinst zijn, maar die zal wel nt afkomen :D

Daarom voegde ik 'haalbare Italianen' toe. Ik keur het niet goed dat Inter met geen enkele Italiaan speelt, maar:

1) Er zijn nu eenmaal weinig alternatieven.
2) De ploeg is nu eenmaal opgericht om met buitenlanders aan de slag te gaan

Dan rijst natuurlijk de vraag hoeveel je er voor over moet hebben om met inheemse spelers in de basis te staan t.o.v. een beter rendement van buitenlandse spelers.

-Steve- zei:
Rossi? Al weet ik niet wat die presteert bij Villareal.

Rossi is inderdaad een goede speler, maar zal weinig of niets toevoegen als je onze huidige spitsen bekijkt. (Pandev verpatsen en Rossi binnenhalen is wel welkom)

Al weet ik nu ook niet hoe Rossi op dit moment presteert.

NemesisBE

Legacy Member
Tuurlijk hebben ze binnenlandse talenten, dan denk ik aan Palochi, Acquafresca, Forestieri, Criscito, Balotelli, Candreva, Bochetti, El Shaarawy, Giovinco ...

en dan vergeet ik onze eigen Santon nog :D

Gavin

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ideale opstelling, aanvallend dan:
De lassana mag zijn biezen ook pakken, schijnt het. Die heeft niet voor niets meer langs de kant gestaan dan gespeeld in de tweede helft van het seizoen. Plus nu ook eens gekwetst dus geen WK voor die.

Misscihen moet Mourinho hem wel. Fouten maken kan ie dus daar zit wat in.

Timaeus

Legacy Member
NemesisBE zei:
Tuurlijk hebben ze binnenlandse talenten, dan denk ik aan Palochi, Acquafresca, Forestieri, Criscito, Balotelli, Candreva, Bochetti, El Shaarawy, Giovinco ...

en dan vergeet ik onze eigen Santon nog :D

Veel FM gespeeld zeker :D Ge vergeet er trouwens nog een hele hoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan