Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
TNA spoilers:

blijkbaar zou er gewerkt worden aan een return van de MEM die dan zou fueden met Immortal/Fortune... langs de ene kant een storyline waar ik ni warm voor loop aangezien je dan gewoon een fued hebt van oude knakkers vs oude knakkers, terwijl je met een roster propvol jonge getalenteerde wrestlers zit waar er nix mee gedaan wordt :s

langs de andere kant zijn promo's van scott steiner altijd wel hilarisch :p en zeker als het tegen jef hardy of ric flair zou gaan :p

Re@V0r

Legacy Member
hoeft voor mij ni echt eerlijk gezegd...
tis ni dat er daar 10 extra main eventers bij gaan komen, enkel 10 extra jobbers of oude glorieën die je anders nooit meer of amper op je scherm ziet die vlug een passage maken

prono's voor de winnaar van de rumble trouwens?
persoonlijk zou ik wel een Del Rio of Morrison zien winnen, maar kvrees eerder dat ze op safe gaan spelen bij WWE

hatetn

Legacy Member
het kan alleen maar extra spektakel opleveren. atm zou ik zeggen del rio maar ik zou eerst moeten zien wie er allemaal meedoet

nonkel wulle

Legacy Member
Fuck maat let op wa ge zegt.

CM Punk bij ROH in den tijd.:love::love:

Zijn matches tegen Samoa Joe zijn nogaltijd LEEEEGENDARISCH.

Royco

Legacy Member
Idd punk is legendarisch.

Maar eli geeft altijd van die kayfabe comments ofwel is hij gewoon altijd aan het trollen. :lol:

eli de kakker

Legacy Member
Royco zei:
Idd punk is legendarisch.

Maar eli geeft altijd van die kayfabe comments ofwel is hij gewoon altijd aan het trollen. :lol:

watteuh?

Bwah, ik kan er ni tegen da ze altijd "winnen" me vals te spelen :p Tzal wel aan mij liggen zenne!

Gelle zijt mss meer het type alla cole? :p Ik ben meer king ...

Royco

Legacy Member
eli de kakker zei:
watteuh?

Bwah, ik kan er ni tegen da ze altijd "winnen" me vals te spelen :p Tzal wel aan mij liggen zenne!

Gelle zijt mss meer het type alla cole? :p Ik ben meer king ...

da bedoel ik dus :rofl:

hatetn

Legacy Member
het is al iets. ik denk dat de meeste hier gewoon voor de personen zijn die iets deftig in de ring kunnen laten zien. het maakt niet uit of die face of heel zijn. zolang je er maar kan van genieten

Royco

Legacy Member
Eli is niet grof bedoelt ofzo ze :) is gewoon grappig hoe je er in opgaat en comments post alsof je denkt dat het allemaal echt is :p

en idd @ hatetn, face of heel maakt niet uit .. zolang ze maar iets boeiend brengen.

eli de kakker

Legacy Member
Royco zei:
Eli is niet grof bedoelt ofzo ze :) is gewoon grappig hoe je er in opgaat en comments post alsof je denkt dat het allemaal echt is :p

en idd @ hatetn, face of heel maakt niet uit .. zolang ze maar iets boeiend brengen.

jaja wetek wel :p ma gewoon :p bedoel this eigenlijk onze weekelijkse soap eh :p

Telrunya

Legacy Member
Echt wel grappig hoe ze proberen om Mason Ryan op Batista te doen lijken, vele int publiek zulle wel al gedacht hebbe van 'BATISTA'S BACK' :p

hatetn

Legacy Member
Telrunya zei:
Echt wel grappig hoe ze proberen om Mason Ryan op Batista te doen lijken, vele int publiek zulle wel al gedacht hebbe van 'BATISTA'S BACK' :p



het is batistwo:naughty:

Re@V0r

Legacy Member
TNA kan er wel weg mee zu...
february 3rd, they're coming!!
als ze da bij elke stable gaan doen :unsure: :p

eli de kakker

Legacy Member
Wie gaat het dan nu zijn? :p Dixie and her gang? Kunnen die nu ni sneller langs komen :p

Re@V0r

Legacy Member
wie het gaat zijn staat al in mijne spoiler bovenaan te lezen :p

ben wel eens benieuwd hoe da gaat uitpakken eigenlijk...
waar zit desmond wolfe feitelijk?? zijn beginfued met angle was gewoon super... vanaf dan werd em gebombardeerd tot schlemiel aan de zijde van flair en komt em nu zelfs totaal niemer in beeld :s

hatetn

Legacy Member
eli de kakker zei:
Wie gaat het dan nu zijn? :p Dixie and her gang? Kunnen die nu ni sneller langs komen :p


they(immortal) heeft het maanden volgehouden voordat ze er kwamen.
nu duurt het pakweg 4 weken dus het valt nog mee. ik zal er me al niet teveel bij voorstellen want het gaat samen met de rechtzaak tegen hogan. dus wss zit je er al knal op dat dixie ergens wat heeft samengeraapt.

over maanden mensen aan het lijntje houden gesproken. gaan ze ooit diene stomme pc wegsmijten of vinden ze gewoon geen GM voor RAW
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan