Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
Royco zei:
kvind de Johnny Cash hint er iets te dik opliggen, maar stiekem hoop ik op een WWE curveball :unsure:


ik hoop eigenlijk op beide dezelfde avond. dat the undertaker die week terug keert is al 100% zeker. dus waarom geen extra

Royco

Legacy Member
Mja er moet zowiezo nog een big time opponent gevonden worden voor UT he, dus kan niet mis gaan ookal is het Sting wrs niet. Probleem is dat de lat hoog is gelegd met Michaels. We zien wel :)

En host voor Wrestlemania? care? :tongue:

eli de kakker

Legacy Member
hatetn zei:
het is zo goed als zeker the undertaker. nu maar hopen op een dubbele verrassing zeker?

knap wat cm punk heeft gedaan trouwens

Die low blow was idd knap :p

hatetn

Legacy Member
eli de kakker zei:
Die low blow was idd knap :p

khad het eerder op het feit dar orton zijn neus heeft gebroken en dat hij dan toch nog een match doet.

cena moest het er weer veel te dik opleggen dat hij een paar weken geleden ass op een PG show heeft gebruikt

Royco

Legacy Member
Kweet nie goe wa ik moet zeggen :) SPEECHLESS

kheb zitten kijken gelijk een klein kind.



FINALLY :applause:


Heb ook Undisputed besteld op amazon, kan nie wachten om te lezen.

hatetn

Legacy Member
lol was snel aan het kijken wat er ging gebeuren en heb het dan gewoon afgelegd. geen spoilers voor mij tot ik het vanavond volledig kan bekijken.

ale op 1 na dan

Counterstrike

Legacy Member
hatetn zei:
dat taalgebruik:eek::eek:
ik vind toch dat hij een sanctie moet krijgen

????

Dat hoort gewoon bij deze en wie daar niet tegen kan moet de tv maar op stil zetten of oordopkes insteken of gewoon naar de freggels ofzo kijken dan.
Keuze genoeg ;).

hatetn

Legacy Member
Counterstrike zei:
????

Dat hoort gewoon bij deze en wie daar niet tegen kan moet de tv maar op stil zetten of oordopkes insteken of gewoon naar de freggels ofzo kijken dan.
Keuze genoeg ;).


het mss eens volgen. cena kreeg zogezegd een boete omdat hij 'I'm gonna whoop your ass' heeft gezegd.

hoewel ik er niets op tegen heb blijft het een PG show. ik heb nu nog niets gelezen om spoilers te vermijden maar het lijkt me toch alsof ze weer een stuk gaan zagen

Re@V0r

Legacy Member
er werd nochtans regelmatig een piep-toontje tussen gegooid zu tijdens zijn promo :)

Counterstrike

Legacy Member
hatetn zei:
het mss eens volgen. cena kreeg zogezegd een boete omdat hij 'I'm gonna whoop your ass' heeft gezegd.

hoewel ik er niets op tegen heb blijft het een PG show. ik heb nu nog niets gelezen om spoilers te vermijden maar het lijkt me toch alsof ze weer een stuk gaan zagen

Ik denk men het wel op voorhand wist the rock zo'n zaken zou gaan zeggen, ik heb er helemaal geen probleem mee, als je overtuigend wil overkomen voor zeker zo'n persoon en alsook mensen als stone cold mee z'n bierblikken en dergelijke meer, dat hoort er gewoon bij en krijgen ze dan een boete? Ik denk die mannen er niet wakker van liggen van zoiets ;).

En dat cena een boete gekregen heeft voor die uitspraak geloof ik niks van hoor ;).
Achja, leven en laten leven is mijn motto ;).
Ik vond het een super optreden van the rock.

Lord_Loki

Legacy Member
Twas ne mooie promo, eerst dacht ik van wtf Sting nu toch bij den wwe, tot de muziek starte publiek ging uit zijn dak! Cena belachelijk maken was geniaal!!!

btw Datum voor HHH zijn terug keer ligt ook al vast die van taker wisten we al maar zijne match voor WM nog niet ze gaan met ieman serieus mogen afkomen

hatetn

Legacy Member
het zou HHH vs undertaker zijn in een career vs streak match. wat ook logisch zou zijn sinds HHH constant achter de schermen bezig is en ik al gelezen heb dat hij zelf wil stoppen

Lord_Loki

Legacy Member
Nu staat er ergens in maart op Raw een Streetfight gepland met Sheamus, idd HHH zou terug jonge talenten naar de WWE willen laten door stromen en zou daar zijn schouders willen onderzetten samen met Jim Ross. Ochja We will see tot aan WM zal ik mijn best moeten doen om zo weinig mogelijk spoilers te lezen :)

Re@V0r

Legacy Member
kdenk ook wel ni dat The Rock zou terugkomen moest vince met sancties staat te zwaaien als em een typische Rock-promo doet...

Lord_Loki

Legacy Member
Als dees waar is NICE :bow:
- The Undertaker vs. Triple H is currently penciled in as the main event for WrestleMania XXVII, according to this week's issue of the Wrestling Observer Newsletter.

Many people within the company are saying that Triple H will put his career on the line against The Undertaker, with Shawn Michaels acting as the special guest referee. The Observer, however, adds that the stipulations of the match are not concrete.

Triple H has contemplated retiring in the near future, noting he's 41 years old, has suffered a series of serious muscle tears, and is considered the heir apparent to Vince McMahon's throne atop World Wrestling Entertainment.

The Undertaker is advertised for this Monday's Raw in Fresno, California.

- According to this week's issue of the Wrestling Observer Newsletter, nothing new has transpired since last week concerning Steve "Sting" Borden joining WWE.

source: Wrestling Observer Newsletter

Royco

Legacy Member
Undisputed net toegekomen met taxipost, damn da nen groten boek :D Kzal er maar eens aan beginnen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan