hatetn
Legacy Member
Royco zei:kvind de Johnny Cash hint er iets te dik opliggen, maar stiekem hoop ik op een WWE curveball![]()
ik hoop eigenlijk op beide dezelfde avond. dat the undertaker die week terug keert is al 100% zeker. dus waarom geen extra
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Royco zei:kvind de Johnny Cash hint er iets te dik opliggen, maar stiekem hoop ik op een WWE curveball![]()
hatetn zei:het is zo goed als zeker the undertaker. nu maar hopen op een dubbele verrassing zeker?
knap wat cm punk heeft gedaan trouwens

eli de kakker zei:Die low blow was idd knap![]()
hatetn zei:dat taalgebruik
ik vind toch dat hij een sanctie moet krijgen
.Counterstrike zei:????
Dat hoort gewoon bij deze en wie daar niet tegen kan moet de tv maar op stil zetten of oordopkes insteken of gewoon naar de freggels ofzo kijken dan.
Keuze genoeg.
hatetn zei:het mss eens volgen. cena kreeg zogezegd een boete omdat hij 'I'm gonna whoop your ass' heeft gezegd.
hoewel ik er niets op tegen heb blijft het een PG show. ik heb nu nog niets gelezen om spoilers te vermijden maar het lijkt me toch alsof ze weer een stuk gaan zagen
.
.
.
