hatetn
Legacy Member
Re@V0r zei:er werd nochtans regelmatig een piep-toontje tussen gegooid zu tijdens zijn promo![]()
tot dat we NXT bekeken. het is er aan te zien dat hun online wordt uitgezonden. hoewel er in geknipt was waren alle piep toontjes weg
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Re@V0r zei:er werd nochtans regelmatig een piep-toontje tussen gegooid zu tijdens zijn promo![]()
Vlaminck1 zei:Waar kan je eigenlijk WWE bekijken? Nu kijk ik daar naar op Gunk tv, maar nu blijkt dat die zender stopgezet word.
.hatetn zei:enkel smackdown is een dag vroeger. hier kun je tegen de middag al kijken terwijl het maar 's avonds wordt uitgezonden in de US.
ik heb 1 keer gekeken op gunk en het was serieus verkloot. voor de volledige ervaring moet je het hebben zoals ze het origineel uitzenden. kijk maar eens naar een aflevering zonder het commentaar. ik kan dat zelfs niet uitkijken.
je hebt ook nog TNA op donderdag
Counterstrike zei:Ik ga u een link doorsturen.
Alles up to date
Maandag is het raw
Dinsdag nxt
donderdag superstars en vrijdag smackdown en om de xxxtal weken heb je de zondag de grote evenementen.
Oftewel staat alles de dag zelf er nog op maar dikwijls is het 1dag later.
Omerta zei:Zou je me die link ook willen doorsturen aub?
, heb nu nxt gezien en net superstars en ben nu begonen aan smackdown.Counterstrike zei:Ik ga dat strakskes doen, ik zit wat achterop, heb nu nxt gezien en net superstars en ben nu begonen aan smackdown.
Ik zal u straks een link doorsturen met wat uitleg erbij.
Re@V0r zei:men vraagt zich dan af waarom zoveel mensen een gloeiende hekel aan Cena krijgen...![]()
Lord_Loki zei:Ok Raw is Awesome 2 comebacks on one night
Dat taker ging komen wisten we allemaal, maar dan Time to play the game, Triple HHH Vs Undertaker@ WM
Counterstrike zei:Cena was behoorlijk irritant en kinderachtig, zijn supporters zijn dezelfde, zijn meer klein mannen die van nie beter weten.

Ik hoop echt diene de titel nie alweer behaalt.
Soit; vraagsken? Hoe is dat mogelijk dat men weet bv dat triple h en undertaker zou terug komen en dat kon ik zelf wel ergens vermoeden maar vooral dat de uitslag daarvan nu al gelekt is?? Er moet toch een lek zitten daar?
Counterstrike zei:Cena was behoorlijk irritant en kinderachtig, zijn supporters zijn dezelfde, zijn meer klein mannen die van nie beter weten.
Ik hoop echt diene de titel nie alweer behaalt.
Soit; vraagsken? Hoe is dat mogelijk dat men weet bv dat triple h en undertaker zou terug komen en dat kon ik zelf wel ergens vermoeden maar vooral dat de uitslag daarvan nu al gelekt is?? Er moet toch een lek zitten daar?
Telrunya zei:Da zijn gewoon 'insiders' die da laten leaken.
En ja Trips tege Taker, kvind het spijtig da Trips de 'HBK way out" ga nemen.
Had em nog graag nen full heel run zien doen en revenge op Sheamus zien nemen.