Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
Re@V0r zei:
er werd nochtans regelmatig een piep-toontje tussen gegooid zu tijdens zijn promo :)


tot dat we NXT bekeken. het is er aan te zien dat hun online wordt uitgezonden. hoewel er in geknipt was waren alle piep toontjes weg

Vlaminck1

Legacy Member
Waar kan je eigenlijk WWE bekijken? Nu kijk ik daar naar op Gunk tv, maar nu blijkt dat die zender stopgezet word.

Counterstrike

Legacy Member
Vlaminck1 zei:
Waar kan je eigenlijk WWE bekijken? Nu kijk ik daar naar op Gunk tv, maar nu blijkt dat die zender stopgezet word.

Ik ga u een link doorsturen ;).
Alles up to date

Maandag is het raw
Dinsdag nxt
donderdag superstars en vrijdag smackdown en om de xxxtal weken heb je de zondag de grote evenementen.

Oftewel staat alles de dag zelf er nog op maar dikwijls is het 1dag later.

hatetn

Legacy Member
enkel smackdown is een dag vroeger. hier kun je tegen de middag al kijken terwijl het maar 's avonds wordt uitgezonden in de US.

ik heb 1 keer gekeken op gunk en het was serieus verkloot. voor de volledige ervaring moet je het hebben zoals ze het origineel uitzenden. kijk maar eens naar een aflevering zonder het commentaar. ik kan dat zelfs niet uitkijken.

je hebt ook nog TNA op donderdag

Counterstrike

Legacy Member
hatetn zei:
enkel smackdown is een dag vroeger. hier kun je tegen de middag al kijken terwijl het maar 's avonds wordt uitgezonden in de US.

ik heb 1 keer gekeken op gunk en het was serieus verkloot. voor de volledige ervaring moet je het hebben zoals ze het origineel uitzenden. kijk maar eens naar een aflevering zonder het commentaar. ik kan dat zelfs niet uitkijken.

je hebt ook nog TNA op donderdag

Tna staat wel los van de 4 andere en vind ik overdreven en minder leuk ook.

Omerta

Legacy Member
Counterstrike zei:
Ik ga u een link doorsturen ;).
Alles up to date

Maandag is het raw
Dinsdag nxt
donderdag superstars en vrijdag smackdown en om de xxxtal weken heb je de zondag de grote evenementen.

Oftewel staat alles de dag zelf er nog op maar dikwijls is het 1dag later.

Zou je me die link ook willen doorsturen aub?

Counterstrike

Legacy Member
Omerta zei:
Zou je me die link ook willen doorsturen aub?

Ik ga dat strakskes doen, ik zit wat achterop ;), heb nu nxt gezien en net superstars en ben nu begonen aan smackdown.

Ik zal u straks een link doorsturen met wat uitleg erbij.

Re@V0r

Legacy Member
men vraagt zich dan af waarom zoveel mensen een gloeiende hekel aan Cena krijgen... :sop:

flaviooooo

Legacy Member
Counterstrike zei:
Ik ga dat strakskes doen, ik zit wat achterop ;), heb nu nxt gezien en net superstars en ben nu begonen aan smackdown.

Ik zal u straks een link doorsturen met wat uitleg erbij.

Ik zou de link ook wel willen ;-)

Counterstrike

Legacy Member
Re@V0r zei:
men vraagt zich dan af waarom zoveel mensen een gloeiende hekel aan Cena krijgen... :sop:

Het loopt de spuigaten uit dat vind ik toch.
Ben ook tegen cena.
Maar ik ga een gok wagen; cena gaat niet winnen tegen the miz omdat the rock er zal tussen komen.(maar ik kan mis zijn).

Re@V0r

Legacy Member
khoop et ten zeerste...
een fued tussen the rock en cena met the rock als winnaar zou wel nice zijn

Lord_Loki

Legacy Member
Ok Raw is Awesome 2 comebacks on one night

Dat taker ging komen wisten we allemaal, maar dan Time to play the game, Triple HHH Vs Undertaker@ WM

hatetn

Legacy Member
Lord_Loki zei:
Ok Raw is Awesome 2 comebacks on one night

Dat taker ging komen wisten we allemaal, maar dan Time to play the game, Triple HHH Vs Undertaker@ WM



kijk eens op de vorige pagina. het is al 2 weken geweten wat er ging gebeuren.

Royco

Legacy Member
Rock 1 - Cena 1 :bow: Oldskool Cena ftw, nu nog een heel turn en 't is goed voor mij :p

Counterstrike

Legacy Member
Cena was behoorlijk irritant en kinderachtig, zijn supporters zijn dezelfde, zijn meer klein mannen die van nie beter weten.

Ik hoop echt diene de titel nie alweer behaalt.

Soit; vraagsken? Hoe is dat mogelijk dat men weet bv dat triple h en undertaker zou terug komen en dat kon ik zelf wel ergens vermoeden maar vooral dat de uitslag daarvan nu al gelekt is?? Er moet toch een lek zitten daar?

Royco

Legacy Member
Counterstrike zei:
Cena was behoorlijk irritant en kinderachtig, zijn supporters zijn dezelfde, zijn meer klein mannen die van nie beter weten.

Ja normaal wel , maar vond zijn promo wel goed en was niet kinderachtig ;)

Ik hoop echt diene de titel nie alweer behaalt.

Enige manier dat Cena niet wint op mania is als er geen clean finish is.

Soit; vraagsken? Hoe is dat mogelijk dat men weet bv dat triple h en undertaker zou terug komen en dat kon ik zelf wel ergens vermoeden maar vooral dat de uitslag daarvan nu al gelekt is?? Er moet toch een lek zitten daar?

Omdat mensen nu eenmaal hun bek niet kunnen houden. En de uitslag? Dat weet niemand zeker .. maar iedereen weet wel dat UT zijn streak nooit zal stoppen.

Telrunya

Legacy Member
Counterstrike zei:
Cena was behoorlijk irritant en kinderachtig, zijn supporters zijn dezelfde, zijn meer klein mannen die van nie beter weten.

Ik hoop echt diene de titel nie alweer behaalt.

Soit; vraagsken? Hoe is dat mogelijk dat men weet bv dat triple h en undertaker zou terug komen en dat kon ik zelf wel ergens vermoeden maar vooral dat de uitslag daarvan nu al gelekt is?? Er moet toch een lek zitten daar?

Da zijn gewoon 'insiders' die da laten leaken.

En ja Trips tege Taker, kvind het spijtig da Trips de 'HBK way out" ga nemen.
Had em nog graag nen full heel run zien doen en revenge op Sheamus zien nemen.

Re@V0r

Legacy Member
bwa, de pops die the rock kan veroorzaken kan cena alleen maar van dromen tbh...
promo was ni slecht, maar kon eerlijk gezegd niet tippen aan die van the rock
vanwaar trouwens plots die terugkeer naar the doctor of thuganomics...?

hatetn

Legacy Member
Telrunya zei:
Da zijn gewoon 'insiders' die da laten leaken.

En ja Trips tege Taker, kvind het spijtig da Trips de 'HBK way out" ga nemen.
Had em nog graag nen full heel run zien doen en revenge op Sheamus zien nemen.


als sheamus er nu eens tussenkomt en ervoor zorgt dat HHH verliest. dan kan hij nog altijd zeggen dat het niet eerlijk is verlopen en doordoen voor een paar maanden. het zou echt belachelijk zijn als hij maar voor een paar weken terugkomt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan