Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
UT komt ook meestal maar terug voor the road to wrestlemania eigenlijk... kort erna raakt em dan toch weer geblesseerd en is em voor praktisch gans het jaar niet of amper te zien :p

Counterstrike

Legacy Member
Re@V0r zei:
UT komt ook meestal maar terug voor the road to wrestlemania eigenlijk... kort erna raakt em dan toch weer geblesseerd en is em voor praktisch gans het jaar niet of amper te zien :p

De man is ook niet meer van de jongste en als je dan een blessure hebt geneest dat minder snel dan bij jonge mensen.

Ik ga nog een zware voorspelling doen; volgend jaar zal the undertaker ermee stoppen maar zal wel nog wrestlemania voor de 20ste keer op zijne naam schrijven en dan stoppen als undefeated in wrestlemania :-):D:niceone::applause::woohoo:

Dat is al meerdere jaren ik dit senario in mijn gedachten heb aangezien em ook al zo oud is en 20 is een schitterend getal in eender welke sport; denk maar aan 20 keer kampioen, 20keer een beker gewonnen (of bekerfinale) enz....

Re@V0r

Legacy Member
kzie da ook wel gebeuren da em het nog rekt tot aan 20-0
daarna retiren en HoF :-)

hatetn

Legacy Member
TNA heeft iets groots vandaag. zou het sting zijn?

undertaker weet imo van geen stoppen. hij gaat gewoon door tot hij in een rolstoel zit. dus idd tot aan 20

Re@V0r

Legacy Member
de return van hogan om immortal te versterken mss :unsure:

kvraag me trouwens af waar ze daar mee bezig zijn bij TNA... Flair is de oprichter van Fortune en amper een paar maand later laten ze hem al turnen tegen de stable die hij zelf oprichtte nota bene...

hatetn

Legacy Member
Re@V0r zei:
de return van hogan om immortal te versterken mss :unsure:

kvraag me trouwens af waar ze daar mee bezig zijn bij TNA... Flair is de oprichter van Fortune en amper een paar maand later laten ze hem al turnen tegen de stable die hij zelf oprichtte nota bene...


een maand? fortune bestaat al bijna een half jaar. hogan is voor 3 maart. nu ik vraag me veel af waar ze mee bezig zijn in TNA.

Re@V0r

Legacy Member
paar maand, half jaar... zoveel verschil is er ni
dan nog blijft de logica in die turn ver te zoeken

ahja, we zullen wel zien hoe het evolueert zeker :)

hatetn

Legacy Member
het is geweten dat flair en scott steiner elkaar niet kunnen zien. het is al opgelost.

Lord_Loki

Legacy Member
TNA begint echt een grote lol te worden ze!

En de grote aankondiging van TNA: Hoe kopieer ik in volle pracht een WWE promo dam zo laag, maar twas potverdikke grappig hoelang gaan ze die shit nog uitzenden dam

Yeah It's Sting die terug is maar diene trailer lol 3 3 11 die trekt verdomt goed op die van de Undertaker (willen ze nu de draak steken met WWE wij hebben hem en jullie konden hem nie krijgen)

en om het nog meer te verknallen
vanaf 1;13 ist grappig pahaha http://www.youtube.com/watch?v=jLxjcgSGGkA

Royco

Legacy Member
Daarom kijk ik dus al heel lang niet meer naar TNA, wat een schijtprogram

Nooit gedacht dat ik de oude TNA nog ging missen, want nu ist echt barslecht.
YEAH THE RETURN OF STING!! 30mensen die gratis binnenmogen die met moeite weten wie hij is juichen em zot aan woooooohoooooow.

Grappig hoe ze met WWE willen lachen via die promo maar uiteindelijk lacht Vince toch in zijn vuistje wetende dat TNA elke stap volgt die WWE doet, terwijl het omgekeerd wel veel minder of zelf niet gebeurd.

Al die goeie wrestlers bij TNA, maar man man man wat een management. :rofl:

hatetn

Legacy Member
TNA lacht met wwe? wwe heeft sting(met wie ze zelfs nooit gesproken hebben) gebruikt om the undertaker te hypen. zeg wat je wilt maar dat is gewoon geniaal. geruchten op internet gebruiken om nog meer kijkers te lokken. vanaf het tweede filmpje wist je toch wie het was.

als we dan kijken naar ratings. ja wwe lacht wss het hardst.

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
TNA lacht met wwe? wwe heeft sting(met wie ze zelfs nooit gesproken hebben) gebruikt om the undertaker te hypen. zeg wat je wilt maar dat is gewoon geniaal. geruchten op internet gebruiken om nog meer kijkers te lokken. vanaf het tweede filmpje wist je toch wie het was.

als we dan kijken naar ratings. ja wwe lacht wss het hardst.

Me lachen bedoelde ik gewoon alsof ze zeggen van kijk wij hebben hem en als je sting wilt zien moet ge naar TNA kijken ( naar de fans toe ) en zowa spottend dat Sting nooit naar WWE zal gaan.

Re@V0r

Legacy Member
promo voor sting's return is toch wel een zware rip tbh... beetje zielig van TNA eigenlijk

Royco

Legacy Member
Ik denk dat er VEEL casual fans zwaar verontwaardigt gaan zijn binnenkort. WWE is zo zwaar al de niet-internet fans in de zak aant zetten met die Rock/Cena promos, ze geven zo het gevoel alsof er toch nog een kans bestaat dat ze een match gaan hebben, wat niet gaat gebeuren.

Anyway vond het wel spijtig dat hij er niet live was, maar nog altijd een solid promo, yabba dabba bitch! :evil:

Vraag me af of er nu een Money In The Bank match gaat zijn op mania of iets nieuws want anders gaan er veel geen match hebben. :confused:

Counterstrike

Legacy Member
Hoe voorspelbaar alweer cena den superman zou winnen tegen riley.
Ben die vent kotsbeu.

En nxt heb ik geruime tijd leuk gevonden maar nu is het echt erg geworden dat diene curtis da gewonnen heeft, ik vind daar dus nikske aan, het is een gewone wrestler zoals vele anderen en meer ook niet.

Royco

Legacy Member
Khoop gewoon da het storyline wise is .. Hoeveel keer ik al nie verschoten ben van hoe spontaan dien Riley is on the mic :eek: alsof hij al jaren voor 15000 man sta. En die keer aan de commentatorbooth was ook nice. Ze zullen em wel ergens anders gebruiken zeker :)

Re@V0r

Legacy Member
khoop persoonlijk toch dat ze meer gaan doen met die heat tussen Cena en the rock dan enkel wat heen en weer ge-promo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan