Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
nja, dan nog
zit daar maar eens als fan... en dan krijg je zoiets als main event :s

hatetn

Legacy Member
Re@V0r zei:
nja, dan nog
zit daar maar eens als fan... en dan krijg je zoiets als main event :s



daarom dat ze bij wwe mensen nemen voor het main event waarvan ze zeker zijn. je mag john cena al haten wat je wilt maar die staat daar iedere week en gaat iedere week vol energie in de ring staan. TNA heeft dat blijkbaar niet door en gebruikt jeff hardy gewoon omdat ze zo een naam hebben die bekend is

Royco

Legacy Member
Ok ofwel is dit de best geacteerde shoot in wrestling history ooit ofwel is dit het toppunt van hoe onprofessioneel TNA nu wel is. Als ze dit niet publiekelijk gaan verklaren en hun verontschuldigingen niet gaan geven aan hun fans dan weet ik het ook niet meer! Dit slaagt alles! Het bevestigd nog maar eens wat voor een amateuristisch groepke backstage personen in dat bedrijfje zitten. Kheb echt medelijden met al da talent die daar zit, want zij kunnen hier niets aan doen.

anyway voor degenen die er nog niet veel over gelezen hebben en er meer over willen weten check dit filmpje met onderstaande punten, copy paste van een forum.

YouTube - TNA - Jeff Hardy vs Sting - What?

0:06-0:49 — Hardy's music plays, but no Hardy is to be seen. Why the delay?

0:50-2:03 — Hardy stumbles coming out of the gate, fumbles with his t-shirt randomly and doesn't seem to be "all there".

At the 1:34 mark he actually stumbles walking up the steps but catches himself on the ropes before entering the ring.

2:46-3:00 — Sting makes his entrance, but around the X mark you can see Hardy say something to Hebner before leaving the ring.

3:02-3:16 — Hebner makes the X symbol to the main camera, signifying an issue most likely, and proceeds to go to the apron nearest the entrance ramp and speaks directly with someone, perhaps an agent or producer?

3:28-3:38 — Hebner approaches Sting to take the title and mentions something to him. Sting's mouth reads something to the extent of "... you kidding me?" as he removes his coat and tosses it over the top rope.

3:38-4:05 — Borasch is doing the introduction with Hardy no where to be seen. Why isn't he in the ring?

5:22-6:05 — Bischoff's music hits and he heads down to the ring signaling "time out" with his hands. Bischoff enters the ring talking about a change of plans but drops the mic down to his side to shake Hardy's hand and pull him close enough to talk to him about something before quasi-shoving him back into the corner. Very uncomfortable greeting for two guys who are supposed to be a team here...

6:19-6:30 — Bischoff again drops the mic to his side while offering a handshake to Sting but is clearly explaining something to him unbeknownst to the viewers who are likely caught up in what he's doing to the match stipulation itself.

7:36-8:40 — The bell rings for the match start, but Hardy is delaying time again — this time teasing the audience by going to various parts of the ring attempting to throw his shirt into the crowd. He makes it to the corner nearest the main camera and entrance ramp before Sting walks at him and forces him to duck under the top rope at the 8:20 mark but backs off disappointed and even shakes his head around the 8:28 mark as though he were really upset with what was happening as Hardy continues to attempt to throw his shirt before just dropping at the side of the apron.

8:58-9:42 — Sting hits the SDD and covers Hardy who actually tries to kick out a the 2 mark by pulling all his weight and Hardy's legs down onto his shoulders as Hebner counts to 3. Sting gets up and the look on his face tells it all as Hardy protests to Hebner after no-selling the move entirely by immediately standing to his feet. Hardy says nothing to Sting, though he's obviously upset and walks off into the corner.

9:53-10:29 — Walking up the ramp to "This is Bullshit" chants, Sting shouts to a fan at the 10:14 mark "I agree! I agree!".

enjoy :doh:

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
daarom dat ze bij wwe mensen nemen voor het main event waarvan ze zeker zijn. je mag john cena al haten wat je wilt maar die staat daar iedere week en gaat iedere week vol energie in de ring staan. TNA heeft dat blijkbaar niet door en gebruikt jeff hardy gewoon omdat ze zo een naam hebben die bekend is

So true, volledig mee eens

Re@V0r

Legacy Member
kheb net die beelden gezien... fucking hell, hardy ziet er echt zo stoned als een garnaal uit :s
erg voor sting dat em voor zoiets teruggekeerd is naar TNA... ksnap ook ni da ze geen andere optie genomen hebben om dit op te lossen tbh, hardy uit de main event halen en eventueel allebei RVD en Anderson erin gooien ofzo (zou nog logisch zijn gezien het resultaat van hun match)

Dark Hellspawn

Legacy Member
Hardy is al een keer zwaar stoned naar een ppv gekomen. TNA executives zijn toen meteen gaan samenzitten om een oplossing te vinden, een vervanging voor de main event, maar onder druk van Dixie Carter is de main event toen in extremis toch doorgegaan. Na enkele uren slapen was hardy toen trouwens ook in staat om de main event af te werken. Zondag gebeurde er echter blijkbaar net het omgekeerde. Hardy komt fris aan, blijkt heel de dag gezond en wel, tot wanneer ze vlak voor hij op moet komen kwijt zijn. Security vind hem dan stoned aan zijn trailer en helpt hem tot aan de entrance ramp. Bischoff ziet en hoort wat er gebeurt en beslist om in te grijpen, vandaar dat die opkomt en (wat onhandig) duidelijk maat aan Sting en Hardy dat de plannen gewijzigd zijn.

Enerzijds kan je zeggen dat zoiets ooit wel moest gebeuren met Hardy, anderzijds vind ik het wel chique van TNA hoe ze het in extremis toch nog hebben aangepakt. Ze hebben geen risico's genomen met de gezondhied van hun wrestlers en hebben ingegrepen (goed genoeg beseffend wat de gevolgen voor hun reputatie, die al niet zo geweldig was, kunnen zijn).

Btw, ze geven mensen die de ppv besteld hadden een refund in de vorm van een half jaar gratis tna on demand, mss ergens normaal, maar je moet het maar doen.

Dark Hellspawn

Legacy Member
hatetn zei:
daarom dat ik zeg dat je mensen moet gebruiken waar je op kan bouwen en geen junkie. maar blijkbaar beseffen ze het nu zelf aan hun acties te zien.

wat is dit trouwens: Rey Mysterio (reymysterio) on Twitter

blijkbaar ligt hij buiten:eek:

Hij zegt in dat twitter bericht net dat hij zijn release NIET gevraagd heeft en dat degene die hem haten hem nog een hele tijd zullen moeten verdragen, volgens mij wil dat zeggen dat hij voorlopig nergens heen gaat. Heeft trouwens toch al een match op WM als ik mij niet vergis.

Royco

Legacy Member
Dark Hellspawn zei:
Enerzijds kan je zeggen dat zoiets ooit wel moest gebeuren met Hardy, anderzijds vind ik het wel chique van TNA hoe ze het in extremis toch nog hebben aangepakt. Ze hebben geen risico's genomen met de gezondhied van hun wrestlers en hebben ingegrepen (goed genoeg beseffend wat de gevolgen voor hun reputatie, die al niet zo geweldig was, kunnen zijn).

Omg hoe da gij die kunt blijven verdedigen, zelf na dit .. onvoorstelbaar :cry:

hatetn

Legacy Member
lol wat verwarring door het bericht dat ik daarvoor heb gelezen. ik vond het ook al raar sinds hij een match op WM heeft.

nu toch zie ik hem in de nabije toekomst stoppen

Counterstrike

Legacy Member
Mysterio is passee voor mij, tijd voor die nieuwe mexicaan.

En michael cole is toch echt super haha.

En the rock met little cena was alweer de max.

Re@V0r

Legacy Member
kvind Cole toch beter kunnen tbh...
constant met zijn 'get him Swagger get him Swagger get him Swagger get him Swagger get him Swagger' x 50 in enkele minuten...
kheb Cole trouwens zelf nog nix zien doen qua wrestling moves behalve die ankle lock die er niet uitziet bij hem :p
lijkt me op voorhand al een te skippen wedstrijd, ook al omdat het er op voorhand al vingerdik opligt dat Lawler gaat winnen (al dan niet door toedoen van Stonecold)

Counterstrike

Legacy Member
Ik heb edge wel graag maar hoop del rio hem op z'n ******* geeft, ik zie del rio echt wel graag bezig, een goeie wrestler voor mij, maakte al indruk op me van dag 1 al.
Zijn finisher vind ik ook zo zalig.

En bij nxt is er maar 1 hoogte punt; op maryse zitte kwijlen, voor de rest,ppff, stelt niet veel voor dienen nxt.

Royco

Legacy Member
Oh yeah binnen 2 weken Rock op raw, en na wrestlemania ook ... begin meer en meer stiekem te hopen op toch wat meer dan een rock bottom, al dan niet op mania of er na. :love:

Re@V0r

Legacy Member
nxt is gewoon shit
nieuwe reeks met afdankertjes uit de vorige 3 reeksen... kzie er het nut ni van in?

hatetn

Legacy Member
ik kijk zelfs niet meer naar NXT en superstars gaan ze ook niet meer uitzenden. NXT zal na dit seizoen wss ook stoppen dus ze gaan binnenkort wel zitten brainstormen om iets nieuws te vinden

hatetn

Legacy Member
ja maar daar kunnen ze het talent dat ze nu zowat enkel in superstars gebruiken niet plaatsen. dus ofwel gooien ze er een deel buiten of komen ze met iets nieuws, want het roster gaat te vol zitten.

Telrunya

Legacy Member
Tough enough is trouwens al opgenomen, normaal gingen ze da uitzenden na Wrestlemania dacht ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan