Lord_Loki
Legacy Member
Nope nie naar Vorst volgende week zit ik London voor de WWE :applause::applause:
En wat Hogan zijn tweets betreft, gwn te zielig voor woorden, maar ondertussen komt hij al weer terug op zijn tweets. Ik hoop da de geruchten waar zijn en da hij terug de ring in gaat, kan hij nog eens lekker op zijn bek gaan
En wat Hogan zijn tweets betreft, gwn te zielig voor woorden, maar ondertussen komt hij al weer terug op zijn tweets. Ik hoop da de geruchten waar zijn en da hij terug de ring in gaat, kan hij nog eens lekker op zijn bek gaan

komt daar dan wellicht ook bij dat ie weigert te verliezen as usual :ironic:
wa was da nie allemaal maar Russo mogen ze daar toch eens buiten smijten. Zijn ze er nu al achter of Anderson ne Heel of Face is denk da Russo het zelf nie meer weet!