Cena vs the mizz die laatste match was huilen met de pet op, cena john rambooo die heel de tijd met van alles en nog wat afgeklopt werd en dan toch op 2sec tijd wint van the mizz??? Was echt degoutant. Was er ferm over en had ik het geweten dan had ik niet eens naar die match gekeken.
Sin cara is echt een topper, veel beter dan dienen little chihuahua van een mysterio. Zo een moves jongens, streling voor het oog.
Dienen christian ben ik ook beu geworden,ppff, nu mee z'n edge gedoe al die tijd al en dat deze ook al begint den speer te gebruiken zoals edge,ppff.
Randy savage macho man; super kerel, mss een beetje gek zoals den warrior maar o zo steengoeie succesvolle wrestlers, zeer jammerlijke zaak.
Harma/kharma; zo zalig en nu te horen krijgen (van jullie) ze zwanger is? Dat verklaard mss waarom ze zo raar deed in haar laatste optreden? Deze mag zeker nog terug komen van mij, was echt een aanwinst vond ik net zoals sin cara en mensen als alberto del rio.
Ik vraag me trouwens af wanneer del rio eens de titel mag krijgen want deze verdiend het, ik vind dat een hele goeie en leuke wrestler.
Ook r-truth vind ik veel leuker nu dan ervoor.
Tough enough vind ik een heel leuk en goed programma ook; zo ziet men eens dat een wrestler zijn niet bepaald easy te noemen is en niet voor iedereen weggelegd is, heel goed.