Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
2 onverwachte uber pushes ; Alex Riley en R-Truth.

Van Alex Riley wist ik al dat ze die niet zomaar gingen laten verdrinken op smackdown, zijn mic skills heeft hij al genoeg bewezen bij co-commentary en promos voor Miz, in-ring zullen we binnenkort wel merken. Wel vreemd dat live audience zo vlug cheered voor hem maar zoveel te beter zeker.

Verschiet wel van R-Truth zijn push, 2j vastgezeten op mid card en nu "waarschijnlijk" een feud met Little Jimmy euh Cena (als champ dan nog). Hij doet het alleszinds niet slecht.

Hopelijk niet weer cm punk vs Rey :tongue:

Tough Enough was weer zalig, hoewel ik dien Andy sympathieker vind zal het wel Luke zijn die zal winnen vrees ik.

Re@V0r

Legacy Member
nice da ze Riley pushen, maar hopelijk doen ze daarmee ook de push van the Miz niet teniet
Riley iets de overhand geven in de fued is ideaal om hem al ietwat te pushen, maar persoonlijk zou k Miz toch als uiteindelijke winnaar van die fued uit de bus laten komen
anders wint het hulpje zomaar van de ex-world champ... zou langs de ene kant wel een uberpush voor Riley zijn, maar het zou Miz ook wel enigzins degraderen vind k persoonlijk

hatetn

Legacy Member
Re@V0r zei:
nice da ze Riley pushen, maar hopelijk doen ze daarmee ook de push van the Miz niet teniet
Riley iets de overhand geven in de fued is ideaal om hem al ietwat te pushen, maar persoonlijk zou k Miz toch als uiteindelijke winnaar van die fued uit de bus laten komen
anders wint het hulpje zomaar van de ex-world champ... zou langs de ene kant wel een uberpush voor Riley zijn, maar het zou Miz ook wel enigzins degraderen vind k persoonlijk


helaas is dit wel de realiteit. de mensen zien nu eenmaal graag de underdog winnen.
vince wint nooit, denk maar aan JBL en HBK een paar jaar geleden.
de shit slikken tot ze het beu zijn en dan winnen. het zou wel eens kunnen dat the miz een stap terug gaat zetten, tenzij hij daarna een fued met een grote naam begint en die wint zodat hij weer aan de top staat

Re@V0r

Legacy Member
nja, beetje zinloos eerlijk gezegd...
Miz laten verliezen van zijn ex-knechtje die maanden niet anders gedaan heeft dan verloren en klappen vangen voor Miz :s

Royco

Legacy Member
Dunno denk da die promo op Wrestlemania wel duidelijk genoeg is geweest da Miz de 2de posterboy is voor WWE en da gaan ze zomaar nie laten vallen tenzij hij iets heel erg fout heeft gedaan (weet ge nooit)

Maar ge moet ook nie beginnen panikeren he, tis nie omda miz nu 2x op zijn bek krijgt da hij daarom in the dog house zit hé, hij wil tenminste iemand helpen opbouwen.

Een maand voor hij de wwe title won is hij ook clean verloren tegen Daniel Bryan om de U.S. belt te droppen .. wie denkt daar nu nog aan?

camino

Legacy Member
Het verbaasd me dat niemand wat zegt over dat laatste mee cena, was me dat een reclame promo inplaats van ne match voor en met cena (alweer), ben dat kotsbeu, zo beu.
Waarom moet cena the fruitypebble nog wrestelen? We hebben tegen the mizz gezien dat het john rambo is.

Alex riley goeie zaak, deze moet winnen tegen the mizz, goeie wrestler. En ik lees hier reacties als de knecht die wint? Wat was daniel bryan de nerd dan?

R-truth and little jimmy is super ;). Ik zie r-truth liever zo bezig.

Waarom het publiek voor riley is is simpel he, de meesten lusten the mizz en cole niet en beiden helpen een handje mee op die manier om riley populair te maken en laten we eerlijk zijn, riley heeft alls in huis wat een wrestler moet hebben en ik denk dat vrouwvolk deze ook wel lusten ;).

Royco

Legacy Member
camino zei:
Waarom het publiek voor riley is is simpel he, de meesten lusten the mizz en cole niet en beiden helpen een handje mee op die manier om riley populair te maken en laten we eerlijk zijn, riley heeft alls in huis wat een wrestler moet hebben en ik denk dat vrouwvolk deze ook wel lusten ;).

Weet ik ook wel .. cheap heat van cole en miz maar toch ... zo snel zo een reactie had ik niet verwacht ;)

Marginal0

Legacy Member
Idd. Miz en Cena zijn nu hun monumenten. T'is niet veel soeps, maar alleszins beter dan Batista indertijd. Jezus, dat was saai.

Telrunya

Legacy Member
Einde van Smackdown was super :D
Eindelijk Christian die Orton is op zen bek geeft, da kunne we enkel maar aanmoedigen :D

camino

Legacy Member
Tough enough eindigd in een flop, jammer. Niet de winnaar die ik wilde.
Die ander is een bleiter, moet telkens op zijn tanden bijten om nie te janken.
Luke is degene die veel meer skills heeft, snel is, de looks heeft zoals the mizz en riley.

Royco

Legacy Member
Een flop? Ook nie overdrijven he, ze hadden allebei wel iets vind ik en denk dat zij er wel hun reden voor hadden/meer van kennen dan jij. Die slap van Vince + die stunner was wel ff "hmm" :wtf:

camino

Legacy Member
Royco zei:
Een flop? Ook nie overdrijven he, ze hadden allebei wel iets vind ik en denk dat zij er wel hun reden voor hadden/meer van kennen dan jij. Die slap van Vince + die stunner was wel ff "hmm" :wtf:

Dat vind ik nu eens dikke zever, ze weten er meer van dan gij, dat doet me bij voetbal uitkomen en denken aan mensen die zeggen dat een bepaalde belgische speler naar bv everton word gehaald en voila, doordat deze die speler dan hebben binnen gehaalt is het teken het een topper is, wat een nonsens allemaal.

Ik zeg nergens dienen andy slecht is, zeker niet maar hij is er een kei in om mensen te blesseren, tot meermaals toe is het gebeurd en het is een janker, daarnet nog dacht ik dat'em terug zou beginnen janken, het scheelde alvast niet veel, die is er mentaal niet klaar voor vind ik.
Ik vond luke en dienen mee z'n tanden uit vanvoren beter.
Ze moesten blijkbaar een nieuwe EDGE vinden, velen maken die vergelijking nu al of mee kevin nash, alleen is kevin nash nog van een totaal ander kaliber.

Wwe begint meer en meer voor nerds en pussy's en bleiters te zijn, waar is den tijd me hogan en ultimate warrior en macho man en jake the snake, dat waren nog eens tijden en wrestlers.

Vergeet ook niet dienen andy er heel lang week na week er nauwelijks wat van bakte maar hey, je jankt nog eens, begint over je kindje (austin heeft zelf kinderen ook) en zeg je het nodig hebt voor je familie en voila, ge krijgt een contract, triest en armoe troef.
Sorry, ik ben er niet voor, veel skills heeft hem niet vind ik.
Dan zie ik nog liever een licht gewicht als sin cara bezig.

Toch denk ik ze luke een contract gaan aanbieden of mss in de volgende NXT ofzo gaan steken.

hatetn

Legacy Member
natuurlijk ga je luke nog zien, net zoals een paar andere.

andy deed me al heel de tijd denken aan een kruising tussen edge/kevin nash qua uiterlijk dus dat zal ook wel een rol gespeeld hebben. maar hij zal er wel tussendoor vallen als zijn mic + ring skills niet alles zijn.

er zijn er genoeg die beginnen en snel wegvallen omdat het niet goed genoeg is. kijk maar eens naar nxt.

Royco

Legacy Member
Hoe kunt ge den dag van vandaag nu nog vergelijkingen maken met wrestlers zoals Hogan, Macho man, jake the snake :crazy: ffkes jaren 80 gimmick era wrestlers vergelijken met een reality reeks winnaar in 2011

Anyway ik vond ook dat Luke moest winnen en we gaan die zeker wel nog terugzien.

camino

Legacy Member
Royco zei:
Hoe kunt ge den dag van vandaag nu nog vergelijkingen maken met wrestlers zoals Hogan, Macho man, jake the snake :crazy: ffkes jaren 80 gimmick era wrestlers vergelijken met een reality reeks winnaar in 2011

Anyway ik vond ook dat Luke moest winnen en we gaan die zeker wel nog terugzien.

Waarom zou je niet kunnen vergelijken? Dat waren allen steengoeie wrestlers, geen jankers en nichten gedoe of nerds wrestlers.
Nu is het wat erg aan het wordne vind ik.

Vroeger was de wwe veel magischer dan nu.

Als ik john den rambo zie die afgeklopt word en dan toch op 2sec tijd die match wint ,bah jongens.Tis erover.

Royco

Legacy Member
U have issues man ;)

Enja Super Cena he, doet me niks meer tbh, ben al blij dat R Truth een kans krijgt, vroeg me 2 maand geleden wie er in de "title picture" zou zitten en het was zeker hem niet.

Neem het allemaal eens nie zo serieus ;) ge lijkt wel enen die er in gelooft da het echt is.
En alles was vroeger magischer, nu zitten we eenmaal in de tijden van geen geheimen meer en alles snel snel snel.

hatetn

Legacy Member
idd cena die altijd terugkomt doet mij wat denken aan die revivals uit de jaren 80

camino

Legacy Member
hatetn zei:
idd cena die altijd terugkomt doet mij wat denken aan die revivals uit de jaren 80

Er moet een beetje serieusheid zijn ook al is het fake.

En cena; die willen ze met alle mogelijke middelen op het niveau van een the rock proberen krijgen maar dat zal hen nooit lukken.

Royco

Legacy Member
Zo grappig hoe die dirtsheets nu al de Wrestlemania 28 card zitten te voorspellen :rofl:

Als er een ding is dat ik na 6 jaar WWE kijken nu al geleerd heb is dat niets gegarandeerd is ginder :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan