Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Re@V0r zei:Punk als leider van de SES was gewoon bullshit
zijn promo's waren geweldig, da wel... maar inring werd ie gewoon begraven waar em bij stond
vooral in die fued met big show![]()



camino zei:En zoals ik hier al heb aangehaalt; vroeger was het harder en gebeurde er ook meer dan nu, nu is het meer voor kinderen, dat zie je ook tijdens raw enz... Er zitte meer kinderen dan wat anders. Hoogtijd voor verandering ...

100% promo. Komaan seg, indien dit een shoot was dan zou hij quasi meteen onderbroken zijn. Dit was gewoon een extreem goede promo om zijn match tegen Cena te promoten. Vince trek zich echt geen zak aan dat hij door het slijk wordt gehaald als dat betekend dat dat de ppv buys doet stijgen. Verder heeft Punk imo niets gezegd waar hij echt mee in problemen zou kunnen komen. Had hij nu gezegd dat hij mss naar TNA zou gaan, ok, dan was ik geneigd van aan een shoot te denken, nu absoluut niet.Re@V0r zei:moest het een work zijn dan is het wel knap gedaan... hoewel ik het sterk betwijfel tbh aangezien ik vince da ni direct zie toelaten dat er iemand hemzelf en zijn familie te kakken loopt te zetten
Dark Hellspawn zei:100% promo. Komaan seg, indien dit een shoot was dan zou hij quasi meteen onderbroken zijn. Dit was gewoon een extreem goede promo om zijn match tegen Cena te promoten. Vince trek zich echt geen zak aan dat hij door het slijk wordt gehaald als dat betekend dat dat de ppv buys doet stijgen. Verder heeft Punk imo niets gezegd waar hij echt mee in problemen zou kunnen komen. Had hij nu gezegd dat hij mss naar TNA zou gaan, ok, dan was ik geneigd van aan een shoot te denken, nu absoluut niet.
Trouwens, als je echt aan het shooten bent, waarom zou je dan steeds refereren naar een match op een ppv en naar de title die je dan gaat winnen. Je weet immers verdomd goed dat wanneer je echt zou vertrekken er 0,0% kans is dat je die match wint.
Dus, 100% promo



hatetn zei:goldberg heeft zelf al gezegd dat hij hem niet gaat bezig houden met zever zoals TNA.
moesten ze al eens beginnen met deftige storylines en niet heel de tijd van van het een naar het ander springen.
steiner komt om immortal kapot te maken, 2 weken later een heel turn voor matt morgan een plezier te doen en meteen daarna bij immortal
donderdag komen ze af met all of immortal vs sting/angle. blijkt dat er nog 4 man bij zit
sting die zijn gimmick gestolen heeft
anderson die nu ook plots bij immortal moet. en waarom? immortal kan niets voor hem doen, integendeel.
over wwe
ik hoop echt dat ze alles doen buiten cena clean laten winnen.
een screwjob op punk
een screwjob op cena
punk wint en meteen een cash in die verplicht is door mcmahon(kan hij nog eventueel winnen)
punk die wint en de dag erna kom je te weten dat hij een nieuw contract heeft.
ze kunnen zoveel doen ermee dus ik hoop echt dat het iets anders is dan cena die wint
del rio laten winnen was ook BS. laat r truth zodat hij nog eens kan staan zagen dat er een complot tegen hem is. iedereen wist toch dat het gewoon cena vs punk ging worden