Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
Punk als leider van de SES was gewoon bullshit
zijn promo's waren geweldig, da wel... maar inring werd ie gewoon begraven waar em bij stond
vooral in die fued met big show :s

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
Punk als leider van de SES was gewoon bullshit
zijn promo's waren geweldig, da wel... maar inring werd ie gewoon begraven waar em bij stond
vooral in die fued met big show :s

Ik lees net dat cm punk zou geschorst zijn? lol.
Ik had al zoiets in de mot want opeens was de micro uit en dat doen ze anders nooit, cm punk zegde de waarheid en de waarheid kwetst daarom hebben ze snel dienen micro uitgezet.
Yep, aan cena raakt ge niet he, den john rambo fruity pebble.
cena is de hoer van de wwe en den vince.
De reacties op facebook zijn alvast enorm en de over grote meerderheid zijn van dezelfde mening toegedaan.

Er zijn er hier en daar wel bij die zeggen dat het allemaal gespeeld was die microfoon uit en zo bruusk afbreken maar deze keer geloof ik dat niet echt.
Op de website van punk zie ik staan deze geschorst zou zijn en op wwe.com zie ik hem niet meer staan tussen de superstars.

ps; ik hoop echt het een promo was want cm punk die echt geschorst zou zijn zet enorm kwaad bloed bij vele mensen.

Re@V0r

Legacy Member
als het effectief een echte shoot was Punk: respect :D

moest het een work zijn dan is het wel knap gedaan... hoewel ik het sterk betwijfel tbh aangezien ik vince da ni direct zie toelaten dat er iemand hemzelf en zijn familie te kakken loopt te zetten

deed me zelfs denken aan die shoot promo van Scott Steiner in WCW destijds :D
was ook zo'n gouden moment :p

Royco

Legacy Member
Kheb spoilers nog nie gelezen voor volgende week (want twas een dubbele taping) maareuuh ik vote op een work, geen shoot.

edit: niettegenstaande dat hij wel alles meent wat hij zei ;)

hatetn

Legacy Member
moest het niet scripted zijn hadden ze het al veel vroeger stil gelegd. het is ofwel dat of ze hebben voor een keer gezegd dat hij mocht zeggen wat hij wou en plots kwamen ze tot het besef dat hij erover ging.

let er ook op dat het net gebeurd als hij die bully campaign gaat aanvallen. er is daar al wat rond te doen geweest en het ligt redelijk gevoelig.

dat je vince uitmaakt kan hem niet schelen want dat doen ze uiteindelijk hele dagen. toegegeven vroeger meer dan nu, wat ook logisch is want je ziet hem nooit meer. dus dat kan hem niet schelen.
over cena, hulk, rock: iedereen weet dat het kontlikkers zijn dus waarom niet de waarheid zeggen want velen denken het toch.
de titel meenemen? leuke verhaallijn toch, jammer dat zoiets nooit in het script zal staan.

dus ik zie vince daar volgende week staan en een promo afsteken waarin hij punk helemaal kapot wil zien gaan en de match op money in the bank eindigt met iets dat lijkt op de montreal screwjob.

Telrunya

Legacy Member
Punk is/was idd geschorst, maar beide partijen hebbe een akkoord bereikt da ze Punk zijn planned tv time nog zou laten voldoen (en house shows).

Toch wel de meest epic promo van't jaar imo :p Ik lag strijk toen em 'Hello Colt Cabana' riep :D

camino

Legacy Member
Ik ben nooit een cm punk fan geweest, wel altijd respect voor zijn doen en skills maar nu heeft em hier er een fan bij, eindelijk iemand die zegt waar het opstaat promo of geene promo.
Op fb zie je zeer vele reacties pro punk, zegt genoeg, de kenners die zitte niet live aanwezig zoveel is duidelijk want deze week zat er denk ik 70% cena losers die gewoon niet voor hun eigen kunnen denken en zo dom zijn ze met de meute koebeesten meedoen en erin trappen. Dat kinderen zo dom zijn begrijp ik nog maar volwassenen??

En zoals ik hier al heb aangehaalt; vroeger was het harder en gebeurde er ook meer dan nu, nu is het meer voor kinderen, dat zie je ook tijdens raw enz... Er zitte meer kinderen dan wat anders. Hoogtijd voor verandering en laat de zwaargewichten en dergelijke zich maar eens goed gaan, mee henry vind ik al oke, eindelijk big show die eens op zijne ******* heeft gekregen.

En diene andy die tough enough heeft gewonnen, zoals ik wel had gedacht; ze hebben er enorm veel werk mee, ze beseffen niet dat ze een foute keuze hebbe gemaakt, iemand als luke die stond nu al in de ring.

En eindelijk riley die zich mag laten gaan en toont me een goeie wrestler te zijn, heeft alles in huis om het ver te brengrn als deze dat zal mogen natuurlijk.

Sin cara; die gast is fucking goed, alweer 2 nieuwe moves gezien van deze, dat is de enige wrestler denk ik die zoveel moves in huis heeft, zie deze graag bezig.

Royco

Legacy Member
camino zei:
En zoals ik hier al heb aangehaalt; vroeger was het harder en gebeurde er ook meer dan nu, nu is het meer voor kinderen, dat zie je ook tijdens raw enz... Er zitte meer kinderen dan wat anders. Hoogtijd voor verandering ...

Ik keek gisteren nog eens naar Wrestlemania 21 omdat ik in dat jaar ben beginnen kijken en zo gek hoe ge da eigenlijk niet doorhebt hoe heel die crowd zo extreem veranderd is.
Ok je weet wel dat er meer kids aanwezig zijn maar je moet echt eens wat beelden van WM 21 opzoeken, er zaten daar misschien 2-3 kinderen in hard cam view :unsure:

Ik ben zelf zo gebrainwashed door die PG rating dat ik zelf verschoot toen ik tijdens Trish Stratus vs Christy Hemme hun promo het woord "SLUT" zag EN dat John Cena in zijn match met JBL scheldwoorden zit te roepen terwijl hij nu de voorbeeld kiddy hero is. Echt freaky hoe WWE verandert is op 6 jaar tijd.

Denk dat PG rating alleen gaat weggaan als de ratings zwaar gaan droppen en als het echt nodig is uit noodzaak en/of als sponsors misschien terug wat softer worden; wat ik betwijfel.

Dark Hellspawn

Legacy Member
Re@V0r zei:
moest het een work zijn dan is het wel knap gedaan... hoewel ik het sterk betwijfel tbh aangezien ik vince da ni direct zie toelaten dat er iemand hemzelf en zijn familie te kakken loopt te zetten
100% promo. Komaan seg, indien dit een shoot was dan zou hij quasi meteen onderbroken zijn. Dit was gewoon een extreem goede promo om zijn match tegen Cena te promoten. Vince trek zich echt geen zak aan dat hij door het slijk wordt gehaald als dat betekend dat dat de ppv buys doet stijgen. Verder heeft Punk imo niets gezegd waar hij echt mee in problemen zou kunnen komen. Had hij nu gezegd dat hij mss naar TNA zou gaan, ok, dan was ik geneigd van aan een shoot te denken, nu absoluut niet.
Trouwens, als je echt aan het shooten bent, waarom zou je dan steeds refereren naar een match op een ppv en naar de title die je dan gaat winnen. Je weet immers verdomd goed dat wanneer je echt zou vertrekken er 0,0% kans is dat je die match wint.

Dus, 100% promo

camino

Legacy Member
Dark Hellspawn zei:
100% promo. Komaan seg, indien dit een shoot was dan zou hij quasi meteen onderbroken zijn. Dit was gewoon een extreem goede promo om zijn match tegen Cena te promoten. Vince trek zich echt geen zak aan dat hij door het slijk wordt gehaald als dat betekend dat dat de ppv buys doet stijgen. Verder heeft Punk imo niets gezegd waar hij echt mee in problemen zou kunnen komen. Had hij nu gezegd dat hij mss naar TNA zou gaan, ok, dan was ik geneigd van aan een shoot te denken, nu absoluut niet.
Trouwens, als je echt aan het shooten bent, waarom zou je dan steeds refereren naar een match op een ppv en naar de title die je dan gaat winnen. Je weet immers verdomd goed dat wanneer je echt zou vertrekken er 0,0% kans is dat je die match wint.

Dus, 100% promo

Zoals ik zeg; of het nu allemaal fake is of niet, mij gaat het hem erom hetgeen punk zegde waarheid als een koe was.

camino

Legacy Member
Waarom de match punk vs cena? Je weet toch dat cena zal winnen, cena gaan ze nooit ontslaan of ze zouden er nen draai aan moeten geven zodat ze hem snel terug kunnen toelaten en niet anders kunnen.

The Magical Taz

Legacy Member
Niet noodzakelijk.

De exacte woorden van VKM waren "If Punk leaves with the title Cena is fired.".

Punk wint iemand gebruikt de net gewonnen MITB dus Punk verlaat MITB niet met de titel en Cena blijft.

Ofwel een storyline om Cena wat rust te geven om blessures te laten genezen.

Re@V0r

Legacy Member
kben wel eens benieuwd wanneer Goldberg en Sid Vicious hun intrede gaan maken in TNA
en in welke rol...
Goldberg zal wel zijn deel spelen in de Immortal vs Sting/Angle spelen wellicht

ksnap trouwens ni op welke manier de Fourtune-faction uitgespeeld wordt... zijn die uberhaupt wel nog samen? :wtf:

Royco

Legacy Member
@magical taz: Jup een van die twee ofwel weer nen serieuzen WWE twist.

@Reavor: zijde nu serieus bezig? Tscheelt da goldberg em ga bezighouden me TNA? van waar haalt ge dit?

Razer

Legacy Member
zijde zeker dat goldberg en SV naar TNA kome ? :)
wil wel graag is een bron zien.

Zou wel nice zijn :D

Sting is zoo goe bezig atm :D
en eindelijk een destination X PVP :)

das pas zot.

Re@V0r

Legacy Member
khad da es gelezen op een wrestlingforum... geen idee of die bron valabel is echter...
tzou tbh wel iets van spectakel opleveren alleszins want hun huidige storylines zijn echt saai...

hatetn

Legacy Member
goldberg heeft zelf al gezegd dat hij hem niet gaat bezig houden met zever zoals TNA.

moesten ze al eens beginnen met deftige storylines en niet heel de tijd van van het een naar het ander springen.

steiner komt om immortal kapot te maken, 2 weken later een heel turn voor matt morgan een plezier te doen en meteen daarna bij immortal:crazy:

donderdag komen ze af met all of immortal vs sting/angle. blijkt dat er nog 4 man bij zit:wtf:

sting die zijn gimmick gestolen heeft

anderson die nu ook plots bij immortal moet. en waarom? immortal kan niets voor hem doen, integendeel.


over wwe
ik hoop echt dat ze alles doen buiten cena clean laten winnen.
een screwjob op punk
een screwjob op cena
punk wint en meteen een cash in die verplicht is door mcmahon(kan hij nog eventueel winnen)
punk die wint en de dag erna kom je te weten dat hij een nieuw contract heeft.

ze kunnen zoveel doen ermee dus ik hoop echt dat het iets anders is dan cena die wint

del rio laten winnen was ook BS. laat r truth zodat hij nog eens kan staan zagen dat er een complot tegen hem is. iedereen wist toch dat het gewoon cena vs punk ging worden

camino

Legacy Member
hatetn zei:
goldberg heeft zelf al gezegd dat hij hem niet gaat bezig houden met zever zoals TNA.

moesten ze al eens beginnen met deftige storylines en niet heel de tijd van van het een naar het ander springen.

steiner komt om immortal kapot te maken, 2 weken later een heel turn voor matt morgan een plezier te doen en meteen daarna bij immortal:crazy:

donderdag komen ze af met all of immortal vs sting/angle. blijkt dat er nog 4 man bij zit:wtf:

sting die zijn gimmick gestolen heeft

anderson die nu ook plots bij immortal moet. en waarom? immortal kan niets voor hem doen, integendeel.


over wwe
ik hoop echt dat ze alles doen buiten cena clean laten winnen.
een screwjob op punk
een screwjob op cena
punk wint en meteen een cash in die verplicht is door mcmahon(kan hij nog eventueel winnen)
punk die wint en de dag erna kom je te weten dat hij een nieuw contract heeft.

ze kunnen zoveel doen ermee dus ik hoop echt dat het iets anders is dan cena die wint

del rio laten winnen was ook BS. laat r truth zodat hij nog eens kan staan zagen dat er een complot tegen hem is. iedereen wist toch dat het gewoon cena vs punk ging worden

Let's face it; normaal gezien zou volgens mij toch del rio de titel hebben gewonnen op wrestlemania maar doordat edge niet meer mocht wrestelen zullen ze hem een laatste eerbetoon gegeven hebben door nog eens een titel te winnen op wrestlemania, volgens mij hebben ze daar al de rollen veranderd.
Als er 1 iemand een titel verdiend is het del rio van, ik vind dat echt een heel leuke en goeie wrestler, die heeft alles in huis.

Ik heb anderzijds wel compassie mee ezikio; die gast wint terecht eindelijk de titel en krijgt nu klappen rond de orens van oa rhodes en co,ppfff.
Ik vind dat ze deze maar als stront behandelen.

Sin cara vind ik top; al die moves jongens, pakken beter dan mysterio en vooral die finisher vanop de touwen, man, dat is echt genieten.

Orton en alweer tege christian,pff, is ondertussen ferm uitgemolken. Laat orton tegen een harde stevige wrestler eventueel de titel dan verliezen zoals oa door shemus.

hatetn

Legacy Member
del rio gaat binnekort wel voor de titel gaan. maar die match maandag was totaal nutteloos omdat je wist dat uiteindelijk het terug cena vs punk ging zijn. waarom nemen ze dan niet iemand waar het nog kan helpen in zijn storyline. of moet del rio daar nu ook rondlopen dat de wwe er alles aan doet om het geen kampioen te maken? er lopen er al genoeg zo rond
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan