Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
BUMP FOR JUSTICE!!!!!!!!

Tis gelijk een van de leukste momenten om te kijken nu en niemand zegt iets :(

Iemand predictions fzo?

Rock zijn promo naar Cena toe was wel vet :love:

gille

Legacy Member
camino zei:
Let's face it; normaal gezien zou volgens mij toch del rio de titel hebben gewonnen op wrestlemania maar doordat edge niet meer mocht wrestelen zullen ze hem een laatste eerbetoon gegeven hebben door nog eens een titel te winnen op wrestlemania, volgens mij hebben ze daar al de rollen veranderd.
Als er 1 iemand een titel verdiend is het del rio van, ik vind dat echt een heel leuke en goeie wrestler, die heeft alles in huis.

Ze wisten nog bitter weinig van die blessure, want anders zou Edge hem aan ADR verloren hebben (gewoonte is dat de kerel die stopt, verliest om de andere sterker te doen overkomen). ADR is technisch wel goed maar die kerel heeft letterlijk niets van heat. Op SD viel het nog niet zo veel op omdat ze er toch boo's aan toevoegen, bij RAW is da pijnlijk duidelijk da niemand ne zak geeft om ADR.

Marginal0

Legacy Member
Blijkt trouwens dat TNA, euh Impact wrestling, naar Brussel komt. Eind januari ergens. I for one couldn't care less, ma as der iemand goesting heeft. Ga maar zien. :)

Ik neem aan dat het cheaper is dan WWE tegenwoordig, da toch wel een aardige duit kost. (60euro)

Telrunya

Legacy Member
Zeer goeie PPV idd :p
2 zalige MITB matches, de smackdown match had toch wel een onverwachte winnaar ergens :p

hatetn

Legacy Member
ik had het toch ook niet zien komen. op raw ergens wel maar hij heeft zoveel andere manieren om aan de top te komen.

sin cara heeft trouwens een 30 dagen geschorst. welness policy violation:doh: maw hij heeft zichzelf serieus gekloot want hij kon alles krijgen wat hij wou sinds HHH hem volledig onder de vleugels had genomen. zal nu al een heel stuk minder zijn

camino

Legacy Member
hatetn zei:
ik had het toch ook niet zien komen. op raw ergens wel maar hij heeft zoveel andere manieren om aan de top te komen.

sin cara heeft trouwens een 30 dagen geschorst. welness policy violation:doh: maw hij heeft zichzelf serieus gekloot want hij kon alles krijgen wat hij wou sinds HHH hem volledig onder de vleugels had genomen. zal nu al een heel stuk minder zijn

Heeft em doping ofzo gepakt dan?
Wat is dat mss welness policy violation??

Ik stel me dan wel vragen bij want mensen als triple H die zit vol mee verboden producten/hormonen, anabole steroiden dus.Dat is ook illegaal en daar hebben ze bij wwe blijkbaar geen probleem mee?

camino

Legacy Member
gille zei:
Ze wisten nog bitter weinig van die blessure, want anders zou Edge hem aan ADR verloren hebben (gewoonte is dat de kerel die stopt, verliest om de andere sterker te doen overkomen). ADR is technisch wel goed maar die kerel heeft letterlijk niets van heat. Op SD viel het nog niet zo veel op omdat ze er toch boo's aan toevoegen, bij RAW is da pijnlijk duidelijk da niemand ne zak geeft om ADR.

Niemand ne zak heeft om del rio? Dan heb ik dernet in money of the bank toch wel wat anders gehoord zenne, del rio is de max en verdient de titel.
Ik geef daar trouwens nie veel om wat die supporters betreft, velen zijn te dom om voor hun eigen te denken :).

Soit; nog zelden meegemaakt zo ne sfeer in wwe damn jongens maar ze kregen ook heel wat voor terug want alle matchen waren echt wel steengoed.
En oef, ze hebben bepaalde matchen eens anders doen lopen want vorige keer waren het o zo voorspelbaar wie er zou winnen, nu was dat her en der toch wel anders en maar goed ook.

ps; ook gehoord hoe mysterio werd uitgefloten alsook cena? Degene die er waren in chicago zijn alvast mensen die het door hebben en net zoals mij dezelfde mening zijn toegedaan om bepaalde wrestlers zoals oa mysterio en cena. En succes wil nie alles zeggen, bij cena doen ze er alles om express om hem populair te maken, anderen doen dat vooral uit hun eigen.

hatetn

Legacy Member
camino zei:
Heeft em doping ofzo gepakt dan?
Wat is dat mss welness policy violation??

Ik stel me dan wel vragen bij want mensen als triple H die zit vol mee verboden producten/hormonen, anabole steroiden dus.Dat is ook illegaal en daar hebben ze bij wwe blijkbaar geen probleem mee?


vroeger was dat zo. nu testen ze daar echt op en als je faalt voor drugs of steroïden krijg je een schorsing. nu er zitten er nog altijd bij waar je u vragen bij stelt maar de meeste zien er nu toch veel natuurlijker uit dan vroeger

camino

Legacy Member
hatetn zei:
vroeger was dat zo. nu testen ze daar echt op en als je faalt voor drugs of steroïden krijg je een schorsing. nu er zitten er nog altijd bij waar je u vragen bij stelt maar de meeste zien er nu toch veel natuurlijker uit dan vroeger

Bij triple H is het overduidelijk en bij the masterpiece ook, ze late het dus weldegelijk nog toe.
The ultimate warrior was een bodybuilder ook, je weet wat die gebruiken :).

Telrunya

Legacy Member
Chicago is altijd al een van de beste crowds geweest imo. Mysterio, Orton & Cena lagen dik onder vuur op heat gebied. :p

Cena zen entrance was bijna al even hostile als die keer dat em een match had tegen RVD op die ene ECW PPV :p

camino

Legacy Member
Telrunya zei:
Chicago is altijd al een van de beste crowds geweest imo. Mysterio, Orton & Cena lagen dik onder vuur op heat gebied. :p

Cena zen entrance was bijna al even hostile als die keer dat em een match had tegen RVD op die ene ECW PPV :p

Heat? Wat is dat? Dat orton werd uitgefloten bedoel je dat?
Als het op dat is; ik heb der weinig van gemerkt dan toch (er zaten ook peep fans he, die zitte orton natuurlijk uit te fluite) integendeel, ze werden daar compleet gek toen orton terug kwam en simpelaar christian opnieuw een RKO gaf, zo zalig. Heel het dak ging eraf. :applause::bow:

El ook del rio kreeg deze keer veel applaus en steun, de chicago fans zijn zowat de eersten die bij mijn gedachten aanleunen ;).

Royco

Legacy Member
camino zei:
Bij triple H is het overduidelijk en bij the masterpiece ook, ze late het dus weldegelijk nog toe.
The ultimate warrior was een bodybuilder ook, je weet wat die gebruiken :).

Triple H vanaf 2002 zat vol met vuiligheid, maar nu niet meer ze ;) hoeft ook niet sinds hij nu backstage werkt.
En Chris Masters is al geschorst geweest, misschien zelf 2x voor welness violation dus die is er ook wel vanaf gestapt.

En van Sin Cara; misschien is het gewoon iets in zijn voeding/shakes dat ook toevallig op de lijst van verboden supplementen staat, maar omdat hij nieuw is wist hij et wrs nie; ge moet nie direct aan steroids denken.

camino

Legacy Member
Royco zei:
Triple H vanaf 2002 zat vol met vuiligheid, maar nu niet meer ze ;) hoeft ook niet sinds hij nu backstage werkt.
En Chris Masters is al geschorst geweest, misschien zelf 2x voor welness violation dus die is er ook wel vanaf gestapt.

En van Sin Cara; misschien is het gewoon iets in zijn voeding/shakes dat ook toevallig op de lijst van verboden supplementen staat, maar omdat hij nieuw is wist hij et wrs nie; ge moet nie direct aan steroids denken.

Je hebt anabolen nodig om zo je lijf te gaan onderhouden, wees er maar zeker van deze af en toe nog pakken, dat word anders je dikke pap vroeg of laat als ze niks meer pakken, dat is geweten ;).
Mij maakt da nie uit, van mij mag dat maar op eigen risico dan wel, als zij doodvallen zoals umaga dan is dat hun zaak en eigen fout.
Uiteraard hoort drugs er niet bij, drugs is nog heel wat anders vind ik dan anabolen te gebruiken zodat je sneller spiermassa enzo bijkrijgt.

En wa gaan ze nu doen mee fruit pebble?

Re@V0r

Legacy Member
hun wellness policy gaat ni enkel over anabolen en dergelijke é... gaat ook over pijnstillers etc...
en geloof me dat daar ook regelmatig tegen gezondigd wordt om hun zware programma te blijven doorstaan

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
hun wellness policy gaat ni enkel over anabolen en dergelijke é... gaat ook over pijnstillers etc...
en geloof me dat daar ook regelmatig tegen gezondigd wordt om hun zware programma te blijven doorstaan

Tot hoelang moet ne mens hier ong wachten om over de matchen te discussieren? :).
Want die waren zo goed er het één en ander over te vertellen valt.

Royco

Legacy Member
Wow ... da einde :) kan nog interessant worden. Moet wel verwarrend zijn voor de "casual" fan die nooit iets leest op internet enzo.

gille

Legacy Member
camino zei:
Tot hoelang moet ne mens hier ong wachten om over de matchen te discussieren? :).
Want die waren zo goed er het één en ander over te vertellen valt.

Vanaf dat ze uitgezonden zijn hoor :p en straks eens kijken maar al veelbelovende dingen gelezen online
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan