Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
camino zei:Let's face it; normaal gezien zou volgens mij toch del rio de titel hebben gewonnen op wrestlemania maar doordat edge niet meer mocht wrestelen zullen ze hem een laatste eerbetoon gegeven hebben door nog eens een titel te winnen op wrestlemania, volgens mij hebben ze daar al de rollen veranderd.
Als er 1 iemand een titel verdiend is het del rio van, ik vind dat echt een heel leuke en goeie wrestler, die heeft alles in huis.
hatetn zei:ik had het toch ook niet zien komen. op raw ergens wel maar hij heeft zoveel andere manieren om aan de top te komen.
sin cara heeft trouwens een 30 dagen geschorst. welness policy violation:doh: maw hij heeft zichzelf serieus gekloot want hij kon alles krijgen wat hij wou sinds HHH hem volledig onder de vleugels had genomen. zal nu al een heel stuk minder zijn
gille zei:Ze wisten nog bitter weinig van die blessure, want anders zou Edge hem aan ADR verloren hebben (gewoonte is dat de kerel die stopt, verliest om de andere sterker te doen overkomen). ADR is technisch wel goed maar die kerel heeft letterlijk niets van heat. Op SD viel het nog niet zo veel op omdat ze er toch boo's aan toevoegen, bij RAW is da pijnlijk duidelijk da niemand ne zak geeft om ADR.
.camino zei:Heeft em doping ofzo gepakt dan?
Wat is dat mss welness policy violation??
Ik stel me dan wel vragen bij want mensen als triple H die zit vol mee verboden producten/hormonen, anabole steroiden dus.Dat is ook illegaal en daar hebben ze bij wwe blijkbaar geen probleem mee?
hatetn zei:vroeger was dat zo. nu testen ze daar echt op en als je faalt voor drugs of steroïden krijg je een schorsing. nu er zitten er nog altijd bij waar je u vragen bij stelt maar de meeste zien er nu toch veel natuurlijker uit dan vroeger
.Telrunya zei:Chicago is altijd al een van de beste crowds geweest imo. Mysterio, Orton & Cena lagen dik onder vuur op heat gebied.
Cena zen entrance was bijna al even hostile als die keer dat em een match had tegen RVD op die ene ECW PPV![]()

.camino zei:Bij triple H is het overduidelijk en bij the masterpiece ook, ze late het dus weldegelijk nog toe.
The ultimate warrior was een bodybuilder ook, je weet wat die gebruiken.
hoeft ook niet sinds hij nu backstage werkt.Royco zei:Triple H vanaf 2002 zat vol met vuiligheid, maar nu niet meer zehoeft ook niet sinds hij nu backstage werkt.
En Chris Masters is al geschorst geweest, misschien zelf 2x voor welness violation dus die is er ook wel vanaf gestapt.
En van Sin Cara; misschien is het gewoon iets in zijn voeding/shakes dat ook toevallig op de lijst van verboden supplementen staat, maar omdat hij nieuw is wist hij et wrs nie; ge moet nie direct aan steroids denken.
.Re@V0r zei:hun wellness policy gaat ni enkel over anabolen en dergelijke é... gaat ook over pijnstillers etc...
en geloof me dat daar ook regelmatig tegen gezondigd wordt om hun zware programma te blijven doorstaan
.camino zei:Tot hoelang moet ne mens hier ong wachten om over de matchen te discussieren?.
Want die waren zo goed er het één en ander over te vertellen valt.
en straks eens kijken maar al veelbelovende dingen gelezen online