Royco
Legacy Member
Bryan is idd een van de meest ervaren wrestlers die ze hebben nu alhoewel dat ik ook Sheamus liever had zien winnen ... mensen zeggen hier dat hij het niet nodig heeft maar ik vind net van wel;
Ik vond zijn 2 wwe title runs TE VROEG en ik denk dat Sheamus een jaartje met een briefcase laten rondlopen hem toch wel deugd zou gedaan hebben voor hij hem dan uiteindelijk wanneer dan ook "cashte". Zou hem nu veel meer kunnen aanzien als champ ipv vorig jaar.
Niets tegen Daniel Bryan zoals ik al zei wrs een van de meest ervaren wrestlers die ze hebben nu maar 't geen ik al van hem heb gezien qua mic work + gewoon zijn "look & feel" .. dunno ik zie er geen champ materiaal in TOT NU TOE, ik vind dat hij een gimmick change / character change nodig heeft anders gaat hij een "Jack swagger world title run" tegemoet denk ik!
Anyway we zien wel wat ze met hem gaan doen
wie weet duurt het nog lang vooraleer hij cashed en vind ik hem dan wel weer goed genoeg.
oja nog 1 dingske, kwou is ff een lijstje maken van wie da ik denk da de wwe gaan "dragen" in de toekomst, gewoon waar ik nu het gevoel bij heb van die hebben "the total package" opt moment:
Alberto Del Rio, Cody Rhodes, Dolph Ziggler, Jomo , Johnny Curtis , Mason Ryan, Kofi , Sheamus, Barett en Derrick Bateman. Jullie?
Ik ben zeker geen Cena "mark" maar dit vind ik toch wel een zeer foute uitspraak?! Hoezo zijn ze gefailed in een ster te creeren? Buiten Punk nu zondag (in hometown) is hij wel degene die keer op keer de meeste reacties creëert / keer op keer de meeste merchandise verkoopt. En dit is wat WWE het belangrijkste vind, geld verdienen. Kzie niet in hoe dit gefailed is? Buiten al zijn cheesyness, kinderachtig gedoe staat hij er wel elke dag zijn reet af te werken. Denk dat we hem nog gaan "missen" als hij ooit stopt.
Ik vond zijn 2 wwe title runs TE VROEG en ik denk dat Sheamus een jaartje met een briefcase laten rondlopen hem toch wel deugd zou gedaan hebben voor hij hem dan uiteindelijk wanneer dan ook "cashte". Zou hem nu veel meer kunnen aanzien als champ ipv vorig jaar.
Niets tegen Daniel Bryan zoals ik al zei wrs een van de meest ervaren wrestlers die ze hebben nu maar 't geen ik al van hem heb gezien qua mic work + gewoon zijn "look & feel" .. dunno ik zie er geen champ materiaal in TOT NU TOE, ik vind dat hij een gimmick change / character change nodig heeft anders gaat hij een "Jack swagger world title run" tegemoet denk ik!
Anyway we zien wel wat ze met hem gaan doen
wie weet duurt het nog lang vooraleer hij cashed en vind ik hem dan wel weer goed genoeg.oja nog 1 dingske, kwou is ff een lijstje maken van wie da ik denk da de wwe gaan "dragen" in de toekomst, gewoon waar ik nu het gevoel bij heb van die hebben "the total package" opt moment:
Alberto Del Rio, Cody Rhodes, Dolph Ziggler, Jomo , Johnny Curtis , Mason Ryan, Kofi , Sheamus, Barett en Derrick Bateman. Jullie?
Cena is het resultaat van een intensieve poging van WWE om zélf een ster te creëren, tegen alle stromingen in. Fail is hier nogal gepast als je bekijkt hoeveel moeite erin is gekropen.
Ik ben zeker geen Cena "mark" maar dit vind ik toch wel een zeer foute uitspraak?! Hoezo zijn ze gefailed in een ster te creeren? Buiten Punk nu zondag (in hometown) is hij wel degene die keer op keer de meeste reacties creëert / keer op keer de meeste merchandise verkoopt. En dit is wat WWE het belangrijkste vind, geld verdienen. Kzie niet in hoe dit gefailed is? Buiten al zijn cheesyness, kinderachtig gedoe staat hij er wel elke dag zijn reet af te werken. Denk dat we hem nog gaan "missen" als hij ooit stopt.

.
Zoek maar op: WWE Heroes