Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BramDC

Legacy Member
camino zei:
Dat van orton die door de tafel stapt was zeker en vast de bedoeling niet.

vandaar dat ik het zo geweldig vind :p
vooral dat hij dan zo creepy lacht erachter ook ^^

hatetn

Legacy Member
Re@V0r zei:
zo zeker zou k da ni zijn zu... tot nu toe heeft diegene die de MITB-match gewonnen heeft al altijd succesvol ingecashed, er moet ooit wel een keer komen dat die persoon niet wint ook é
daarbij, voor zover ik me herinner zijn bijna alle cash-ins gebeurd door heels op het moment dat hun tegenstander al een match achter de rug had en ze dus een simpele prooi waren
Bryan is echter een face dus dergelijke actie zou ni passen als face

kan me trouwens geen enkele cash-in herinneren die ni gebeurde na een match van de champ... ?



RVD heeft het al zo gedaan.
en mr kennedy ging hem ook houden tot WM

Pekesenertjes

Legacy Member
Even:offtopic:

Ik lees nu al een tijdje mee over jullie schouder. Met alle plotwendingen bij WWE de afgelopen weken vond ik het tijd om zelf ook hier een keer iets achter te laten. Ik ben Product Manager bij THQ Benelux voor de WWE games en willen of niet dan wordt je meegzogen in het hele circus dat WWE heet. Het is leuk om te zien dat het zo hard leeft (los van de games)

Misschien dan toch maar een kleine semi-disclaimer; ik heb geen rechtstreekse lijn naar de WWE voor spoilers of info over wat ze allemaal plannen. In verband met de game kan je me altijd aan mijn mouw trekken uiteraard ;)

Anyway ik zal geen superuser worden maar bij deze weten jullie dan toch dat ik hier af en toe met plezier meekijk ;)

hatetn

Legacy Member
HHH heeft wss nog nooit zo snel een match verloren:eek:

voor de rest konden ze weer niet beter kiezen voor hun champ, al een geluk van de laatste 2 min(hoewel het mss iets te snel is gegaan en ze er een langere periode mochten laten overgaan)

Telrunya

Legacy Member
Was wel cool om zen oude ROH theme te horen :D

En ja, de champ was gewoon weer voorspelbaar.
Eveneens voorspelbaar gaat de match worden op summerslam, title vs title, tis al gewete wie da gaat winnen gewoon.

Royco

Legacy Member
Dacht even dat we weer een butt-rape hadden maar die laatste 2min waren wel epic :love:

En Ryder die cole pinned, zalig :woohoo:

camino

Legacy Member
Ma jongens toch, den fruitypebble mag alweer winne en kampioen worden, steekt zo tegen en cena zal winnen tegen punk op summerslam, punk heeft gewonne vorige keer dus cena zal bij wijze van spreken wraak nemen, ppfff.
Op wrestlemanie die clown zonder skills late winnen tegen the rock en dan ist helemaal belachelijk.

BramDC

Legacy Member
Nja, het is idd nogal voorspelbaar wat er gaat komen.
Vandaag trouwens ene gezien int shoppingcenter met een t shirt van Cena
Ik heb wel best moeten lachen met Truth en triple H en de andere gasten :d

Royco

Legacy Member
Dunno kvind het zelf niet erg eigenlijk. Liever Cena champ dan Rey imo :unsure: Hun match was wel heel goed vond ik.

En ook al is het voorspelbaar, ik zie Cena vs Punk wel zitten voor SS. en wie weet zorgt wwe nog voor een swerve.

edit: iemand ervaring met Tshirts bestellen van WWE? Had eens gehoord dat je daar altijd een maatje kleiner moet gaan dan hier in Europa maar kan me niet voorstellen dat ik een small moet nemen dan? ben 1m83 en 75kg (fijn tot normaal gebouwd dus) iemand?

camino

Legacy Member
Royco zei:
Dunno kvind het zelf niet erg eigenlijk. Liever Cena champ dan Rey imo :unsure: Hun match was wel heel goed vond ik.

En ook al is het voorspelbaar, ik zie Cena vs Punk wel zitten voor SS. en wie weet zorgt wwe nog voor een swerve.

edit: iemand ervaring met Tshirts bestellen van WWE? Had eens gehoord dat je daar altijd een maatje kleiner moet gaan dan hier in Europa maar kan me niet voorstellen dat ik een small moet nemen dan? ben 1m83 en 75kg (fijn tot normaal gebouwd dus) iemand?

Ik zou het eens moeten nagaan welke maat ik genomen heb toen ik een orton shirt had gekocht.

Mss datk eentje van del rio ga kopen als die al te vinden zal zijn.

WWEShop - Alberto Del Rio El Original Authentic T-Shirt

Mooi mooi, nu nog hopen ze naar belgie verzenden.

Nu zitk ook te twijfelen wat ik moet doen qua maat? Ik heb nu xxl maarja, hier is amerika niet, mss toch maatje grote nemen dan of net kleiner?

Alcoholic Punk

Legacy Member
Er staat nochtans schoon: size schart.
Ff meetlint gebruiken en je weet welke maat je nodig hebt.

camino

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Er staat nochtans schoon: size schart.
Ff meetlint gebruiken en je weet welke maat je nodig hebt.

Alsk erop klik komt er niks tevoorschijn bij mij :).

hatetn

Legacy Member
WWEShop - WWE Shop FAQs - size_chart

werkt toch perfect hier. staat wel allemaal in inch dus je zal moeten omrekenen

moest het nog niet werken

xl = lengte 32" = 81.3 cm
borstomtrek 24" = 61 cm

nu ik ga wel zeggen dat er veel verschillende maten zijn maar dit zijn de maten voor de t-shirts waarmee ze rondlopen op de show. voor grotere en kleiner maten altijd een inch afdoen van de borstomtrek en 2 van de lengte. buiten bij small daar is het 2 bij de borstomtrek

Royco

Legacy Member
kzit gewoon me een probleem, bij small is de borstomtrek 5cm kleiner dan bij mijn tshirts maar de lengte is meer dan genoeg. dus als ik dan medium pak is men borst wel heel goed maar is em veel te lang :confused: zou ek gewoon voor nen small gaan en er mij op wagen? ik draag hier in belgie altijd medium.

Alcoholic Punk

Legacy Member
hatetn zei:
WWEShop - WWE Shop FAQs - size_chart

werkt toch perfect hier. staat wel allemaal in inch dus je zal moeten omrekenen

moest het nog niet werken

xl = lengte 32" = 81.3 cm
borstomtrek 24" = 61 cm

nu ik ga wel zeggen dat er veel verschillende maten zijn maar dit zijn de maten voor de t-shirts waarmee ze rondlopen op de show. voor grotere en kleiner maten altijd een inch afdoen van de borstomtrek en 2 van de lengte. buiten bij small daar is het 2 bij de borstomtrek

Kleine correctie: het is niet de borstomtrek, maar borstbreedte. Gewoon ff ter verduidelijking en misverstanden te vermijden :)

hatetn

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Kleine correctie: het is niet de borstomtrek, maar borstbreedte. Gewoon ff ter verduidelijking en misverstanden te vermijden :)

het was al laat ze:unsure:

Alcoholic Punk

Legacy Member
Tis u vergeven.
Wou vermijden dat er zich iemand nen xxl ofzo aanschaft als die ma ne medium nodig heeft :)

hatetn

Legacy Member
kvond het gisteren eigenlijk al raar want voor en xl zou dat wel extreem klein zijn.

die lengte is dan wss van schouder tot schouder?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan