BramDC
Legacy Member
camino zei:Dat van orton die door de tafel stapt was zeker en vast de bedoeling niet.
vandaar dat ik het zo geweldig vind

vooral dat hij dan zo creepy lacht erachter ook ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
camino zei:Dat van orton die door de tafel stapt was zeker en vast de bedoeling niet.

Re@V0r zei:zo zeker zou k da ni zijn zu... tot nu toe heeft diegene die de MITB-match gewonnen heeft al altijd succesvol ingecashed, er moet ooit wel een keer komen dat die persoon niet wint ook é
daarbij, voor zover ik me herinner zijn bijna alle cash-ins gebeurd door heels op het moment dat hun tegenstander al een match achter de rug had en ze dus een simpele prooi waren
Bryan is echter een face dus dergelijke actie zou ni passen als face
kan me trouwens geen enkele cash-in herinneren die ni gebeurde na een match van de champ... ?



Hun match was wel heel goed vond ik. Royco zei:Dunno kvind het zelf niet erg eigenlijk. Liever Cena champ dan Rey imoHun match was wel heel goed vond ik.
En ook al is het voorspelbaar, ik zie Cena vs Punk wel zitten voor SS. en wie weet zorgt wwe nog voor een swerve.
edit: iemand ervaring met Tshirts bestellen van WWE? Had eens gehoord dat je daar altijd een maatje kleiner moet gaan dan hier in Europa maar kan me niet voorstellen dat ik een small moet nemen dan? ben 1m83 en 75kg (fijn tot normaal gebouwd dus) iemand?
Alcoholic Punk zei:Er staat nochtans schoon: size schart.
Ff meetlint gebruiken en je weet welke maat je nodig hebt.
.
zou ek gewoon voor nen small gaan en er mij op wagen? ik draag hier in belgie altijd medium.hatetn zei:WWEShop - WWE Shop FAQs - size_chart
werkt toch perfect hier. staat wel allemaal in inch dus je zal moeten omrekenen
moest het nog niet werken
xl = lengte 32" = 81.3 cm
borstomtrek 24" = 61 cm
nu ik ga wel zeggen dat er veel verschillende maten zijn maar dit zijn de maten voor de t-shirts waarmee ze rondlopen op de show. voor grotere en kleiner maten altijd een inch afdoen van de borstomtrek en 2 van de lengte. buiten bij small daar is het 2 bij de borstomtrek

Alcoholic Punk zei:Kleine correctie: het is niet de borstomtrek, maar borstbreedte. Gewoon ff ter verduidelijking en misverstanden te vermijden![]()
