Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
nja, maar kzie die ook ni terugkomen na al die jaren om uiteindelijk te verliezen tbh

Royco

Legacy Member
Re@V0r zei:
nja, maar kzie die ook ni terugkomen na al die jaren om uiteindelijk te verliezen tbh

Nee idd, daarom denk ik dat we ons aan meer dan Wrestlemania alleen gaan mogen verwachten , meerdere ppvs met Cena die dan uiteindelijk de feud wint.

camino

Legacy Member
In raw, cinema mee z'n flauwe grappen alweer, em kan het dus niet, geef mij op dat vla the mizz, the rock en cm punk.

camino

Legacy Member
Smackdown; alweer eens orton tegen christian,ppfff, orton wint sowieso.
Mogen er eens mee stoppen zenne, tis alsof de inspiratie op is.

En mee ezik ist ook maar triestig vind ik; eerst verliest em meermaals tegen cody en nu opeens gaat em ne peet als khali gaan verslaan, waar is de logica naartoe?
Slaat nergens op datte.

camino

Legacy Member
Sin cara: Net na de 2011 Money in the Bank werd Sin Cara geschorst voor 4 weken vanwege drugsgebruik. Dit werd ingekort naar 3 weken. Hij kwam terug naar Smackdown op 12 augustus, wel word het personage door iemand anders ingenomen.

pppffff, ik had al zo'n vermoeden dat er iets niet klopte doordat sin cara opeens andere moves deed, moves die je anders nooit zag en voila, tis nen andere die de plaats van sin cara heeft ingenomen, bah, vind ik eerlijk gezegd maar nikske hoor. Doet me niks meer, fun is eraf.

Is de echte sin cara dan buiten gegooid ofzo?

hatetn

Legacy Member
sin cara heeft 30 dagen gehad en het is helemaal niet ingekort geweest.
na 3 weken hebben ze een andere gebruikt en de week erna weer de normale. deze week hebben ze hem weer vervangen en de kans zit er in dat hij helemaal gedaan heeft als sin cara.

camino

Legacy Member
hatetn zei:
sin cara heeft 30 dagen gehad en het is helemaal niet ingekort geweest.
na 3 weken hebben ze een andere gebruikt en de week erna weer de normale. deze week hebben ze hem weer vervangen en de kans zit er in dat hij helemaal gedaan heeft als sin cara.

Waarom hebben ze hem dan weer vervangen en dan terug gekomen en dan terug vervangen? Ik weet van dat druggebruik maar waarom ze die vervangen, dan mag em terug en dan terug vervangen?

Tis bijna nimmer te volgen.

hatetn

Legacy Member
waarom loop khali daar nog rond als ze er buiten smijten die wel kunnen worstelen of kunnen praten?
waarom moet cena altijd voor de titel gaan?
waarom staat de GM laptop daar nog?
wat doet teddy long als GM van SD?
waar is ryder naartoe?
...

als je logica verwacht ben je aan het verkeerde adres. straks kom je nog af dat je kijkt voor de goede verhaallijnen

Royco

Legacy Member
Idd Camino u manier van denken is maar vreemd, je neemt dit allemaal beetje te serieus op :)

camino

Legacy Member
hatetn zei:
waarom loop khali daar nog rond als ze er buiten smijten die wel kunnen worstelen of kunnen praten?
waarom moet cena altijd voor de titel gaan?
waarom staat de GM laptop daar nog?
wat doet teddy long als GM van SD?
waar is ryder naartoe?
...

als je logica verwacht ben je aan het verkeerde adres. straks kom je nog af dat je kijkt voor de goede verhaallijnen

Ik vind dat er idd een klein beetje logica was zijn en blijven ja en ik leef er mee mee anders moet je nie naar wrestling kijken aangezien het grootste deel fake is.

Re@V0r

Legacy Member
de reden waarom em gewisseld is en blijft is wellicht vrij simpel: de originele Sin Cara botchte meer dan wa anders... en ni alleen zijn moves, maar ook zijn entrance zelfs
die andere was een pak beter op da vlak dacht k

Alcoholic Punk

Legacy Member
Nieuwe Sin Cara nog niet gezien, maar vond het personage voorheen super.

hatetn

Legacy Member
intro kevin nash = intro immortal:crazy:

it's a conspiracy:crazy:

voor iemand iets zegt ik weet van waar het origineel komt maar tenzij ze er echt verder op in gaan(en ik hoop van niet) is het toch een vreemde keuze

Telrunya

Legacy Member
lol'ed @ NWO entrance theme :p
Dieje Jack knife powerbomb van Nash blijft er zo hard uitzien, maar enigzins raar da ze zijn match schrappen voor NoC, maja Hunter is ook ne deftige tegenstander :p
En Mistico (Sin Cara) is naar huis gestuurd naar't schijnt.

Royco

Legacy Member
Zolang da stemmeke er nie inkomt die "new world order" zegt ist goe :p ze hebben al eens nWo proberen hermaken in 2002 maar da was maar nen flop.

Btw nog iemand op gelet da het volk gelijk wa terug volwassener aant worden is? Kan ook gewoon toevallig zijn aan de city waar ze waren, ofwel let ik er gewoon teveel op :crazy:

Anyway waar ik zeker van ben is da we de komende maanden goeie TV gaan zien van WWE, denk vanaf survivor series tot en met mania gaan gewoon epic worden :love:

Re@V0r

Legacy Member
Nash zal wel interferen in die match tussen punk en HHH :)
mag je wel zeker van zijn...
kweet ook ni of Nash wel nog een volledige match aan kan, en dan zeker een PPV-match die toch vaak een goeie 15-20 minuten duurt

hatetn

Legacy Member
het ritme zoals sommigen in de WWE hebben zal hij niet aankunnen maar af en toe een match kan hij zeker nog doen. en HHH vs cm punk is gewoon even de match met nash uitstellen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan