Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Re@V0r zei:als k bepaalde results zie heb k al geen zin meer om te kijken tbh...
met als hoogtepunt de compleet nutteloze reign van Alberto Del Rio... waarom ze hem uberhaupt champ gemaakt hebben om in de eerstvolgende match alweer de titel aan RARARA... Cena te moeten geven is mij toch wel een raadsel en heeft Del Rio toch wel een compleet nutteloze champ gemaakt
wel chapeau voor dien superplex bump voor kelly.Royco zei:Hmm uw argumenten slaan wel op niets, het was dus een slechte?! ppv volgens jou omdat Cena gewonnen is en omdat het voorspelbaar was? Vond helemaal niets voorspelbaar aan maar ok.
Zack Ryder met de huge pop @ RAW :applause:
Miz en Truth fired?! Stable me nash? survivor series buildup ofzo?
Royco zei:@reavor : ja akkoord , hij heeft weinig TV time gehad.
@camino : ge moet nu ook nie overdrijven he; "belachelijk gemaakt worden" Hij mag blij zijn dat hij al nen title reign achter de rug heeft na een jaar in de WWE![]()
En ge moet ook nie altijd zo negatief en vlug op iets vliegen, wie weet lijd dit wel weer naar een goeie storyline voor ADR, hij zit zowiezo nog altijd in de title picture dus zo belachelijk maken ze hem niet.
)
keuze snel gemaakt niet?
nu is hij echt zelden super cena eigenlijk 

gille zei:Zelden super cena? Week of 2 geleden heeft hij nog Barrett geburied dat het gene naam had /