Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
als k bepaalde results zie heb k al geen zin meer om te kijken tbh...

met als hoogtepunt de compleet nutteloze reign van Alberto Del Rio... waarom ze hem uberhaupt champ gemaakt hebben om in de eerstvolgende match alweer de titel aan RARARA... Cena te moeten geven is mij toch wel een raadsel en heeft Del Rio toch wel een compleet nutteloze champ gemaakt

Royco

Legacy Member
Re@V0r zei:
als k bepaalde results zie heb k al geen zin meer om te kijken tbh...

met als hoogtepunt de compleet nutteloze reign van Alberto Del Rio... waarom ze hem uberhaupt champ gemaakt hebben om in de eerstvolgende match alweer de titel aan RARARA... Cena te moeten geven is mij toch wel een raadsel en heeft Del Rio toch wel een compleet nutteloze champ gemaakt

Hmm ieder zijn mening qua results zeker ...
-Rhodes win is OK.
-Ziggler win is OK.
-Airboom win is OK.
-Eindelijk den saaien face randy orton reign voorbij, khoop da Henry champ blijft tot mania voor Daniel Bryan ofwel een feud me Undertaker zie ek ook wel zitten.
-Kelly Kelly die retained vond ik eigenlijk de enigste slechte result, Beth ftw :cool: wel chapeau voor dien superplex bump voor kelly.
-Cena die wint .. ok ja .. maar Del Rio met alle respect, hij is nen supergoeien wrestler qua techniek en presence etc en ricardo rodriguez is fantastisch maar buiten die 2 dingen vond ik hem toch maar saai als champ, zie hem dan nog liever met iemand anders feuden.
-Triple H die wint na 50 run ins en 100 ref bumps, mja ok .. punk zal hier zowiezo wel revenge op krijgen.

hatetn

Legacy Member
binnen 2 weken hell in the cell. maar logisch dat veel dingen hier maar half en half afgewerkt gaan worden.

voor mij viel bijna iedere uitslag tegen maar de matchen waren wel goed.

nu ik ga geen spoilers gebruiken want ik ben lui. weer werd er een bericht gestuurd naar nash. zag je mooi gebeuren net voordat hij toekwam. ook zag je John Laurinaitis er bijna voor zorgen dat HHH verloor door de ref bezig te houden. zou het dan niet logischer geweest zijn hadden ze het originele bericht ook van hem kwam? en vraag me niet waarom maar ik zie HHH en punk nog samen gaan tegen de rest. want het lijkt me dat miz en truth in hetzelfde complot zitten als nash.

camino

Legacy Member
Een goeie pvv? Heb al veel beter gezien, de meeste matchen waren voorspelbaar zeker deze mee cena alweer, het loopt echt de spuigaten ook, del rio heeft trouwens ferm laten tonen wat voor skills deze in huis heeft, cena kan nog nie eens een deftige dropkick geven, op wat trok dat jongens? In tough enough zouden ze gezegd hebben, wa is da man??
En dan zwijg ik nog over z'n microfoon optreden alweer, em kan het gewoon nie, was da grappig? jaja, die kleuters van 5jaar die er zijn en van nie beter weten vinde da mss grappig.

In hell in a cell word het cena vs del rio en vs cm punk; waarom moete ze diene match houden? Het zou een mirakel zijn dat cena na 2weken zijn titel al zou kwijt raken .

En dat cm punk verliest tegen HHH nog zoiets triest komaan zeg.
Dat mee HHH was net dezelfde zever als mee ze mee cena doen altijd.

Royco

Legacy Member
Hmm uw argumenten slaan wel op niets, het was dus een slechte?! ppv volgens jou omdat Cena gewonnen is en omdat het voorspelbaar was? Vond helemaal niets voorspelbaar aan maar ok.

Zack Ryder met de huge pop @ RAW :applause:

Miz en Truth fired?! Stable me nash? survivor series buildup ofzo?

hatetn

Legacy Member
ze kunnen zien dat ze snel terug zijn. toen ze cena buitensmeten was hij helemaal niet weg

punk is ook maar een week weggebleven en nash van hetzelfde.

miz en truth zijn zowat het beste dat ze hebben na punk atm

camino

Legacy Member
Royco zei:
Hmm uw argumenten slaan wel op niets, het was dus een slechte?! ppv volgens jou omdat Cena gewonnen is en omdat het voorspelbaar was? Vond helemaal niets voorspelbaar aan maar ok.

Zack Ryder met de huge pop @ RAW :applause:

Miz en Truth fired?! Stable me nash? survivor series buildup ofzo?

Ik heb gezegd; ik heb al betere pvv gezien.
En de meeste uitslagen waren zeer voorspelbaar en dat cena weer eens wint tegen een kerel die gewoon veel skills heeft is nog zoiets typisch alweer, het publiek zien reageren op cena, das echt wel haat ze man en tis hier vanhetzelfde.

Re@V0r

Legacy Member
@ royco: hoe kan ADR nu gaan tonen dat em een verdiende champ is als em amper iets mag tonen...
hij is 1-2 weken afwezig geweest door visumproblemen en heeft paar run-ins mogen doen tegen Cena die Cena voor de meerderheid met gemak mocht afwimpelen
zijn gimmick en zijn charisma dat erbij hoort is gewoon af... bij cena is het al jaren the same shit... loyalty, hustle, respect... the champ is here!! ni moeilijk als je constant in de schoot geworpen krijgt
op die manier gaat hij inderdaad in geen tijd recordhouder zijn qua aantal championships
pas op, ik ga ni ontkennen dat Cena geen keiharde werker is en alles geeft voor de WWE
ma imo zorgen ze er zelf voor dat men hem kotsbeu begint te raken

hatetn

Legacy Member
het is mss de bedoeling dat iedereen hem beu is. als het publiek zich volledig tegen hem keert kan hij zich tegen het publiek keren. het zou serieus tijd worden dat zijn personage eens iets nieuws krijgt.

Re@V0r

Legacy Member
het publiek zal zich nooit volledig tegen hem keren... de kids en jonge bakvissen zullen altijd voor Cena blijven cheeren
en WWE zal het ook nooit wagen om hem een heelturn te laten doen aangezien hij voor hen kassa kassa is qua merchandising

ahja, en dan nog... zou hij ooit nog geloofwaardig overkomen als heel nadat em jaren door je strot geramd werd als de commander of CENATION, the champ,...
kdenk dat de mensen hem zelfs dan niemer zouden moeten hebben eerlijk gezegd

camino

Legacy Member
Del rio verdient het nie om zo belachelijk gemaakt te worden, die gast barst van de skills en van talent ook al is deze niet de aller jongste meer.

Royco

Legacy Member
@reavor : ja akkoord , hij heeft weinig TV time gehad.

@camino : ge moet nu ook nie overdrijven he; "belachelijk gemaakt worden" Hij mag blij zijn dat hij al nen title reign achter de rug heeft na een jaar in de WWE :)
En ge moet ook nie altijd zo negatief en vlug op iets vliegen, wie weet lijd dit wel weer naar een goeie storyline voor ADR, hij zit zowiezo nog altijd in de title picture dus zo belachelijk maken ze hem niet.

camino

Legacy Member
Royco zei:
@reavor : ja akkoord , hij heeft weinig TV time gehad.

@camino : ge moet nu ook nie overdrijven he; "belachelijk gemaakt worden" Hij mag blij zijn dat hij al nen title reign achter de rug heeft na een jaar in de WWE :)
En ge moet ook nie altijd zo negatief en vlug op iets vliegen, wie weet lijd dit wel weer naar een goeie storyline voor ADR, hij zit zowiezo nog altijd in de title picture dus zo belachelijk maken ze hem niet.

Sheamus was minder dan een jaar meende ik en heeft al 2keer de titel behaalt en terecht uit, schitterende wrestler, wat die kan voor zo'n peet te zijn, zo lening dan nog is ongeloofelijk.

Opvallend niemand heeft gereageerd heeft over cena en z'n dropkick? Ik zal me nog eens herhalen dan; in tough enough zouden ze hun ogen hebben uitgetrokken als ze iemand zo ne dropkick zien doen en zeggen, wat doede gij manneke? Op wa trekt da?
Cena zou da beter achterweg laten want dat toont nu net mijn gelijk aan= geen skills, em kan het nie.
En er zit ook nikske nieuws aan aan cena zijn moves, altijd hetzelfde gedoe.

hatetn

Legacy Member
John Cena does a dropkick - YouTube

zo? lijkt mij toch dat hij het goed kan. iedereen verkloot wel eens een move en als je iedereen daarvoor moet afschieten dan loopt er niemand meer rond.

en vergeet niet dat del rio een hele week weg was waardoor de build up naar de ppv op niets trok. denk je dat ze kijken naar wie het beste is? tot op een zeker punt maar dan naar alles wat ze doen en zoiets doen is niet bepaald positief.

ze zijn trouwens gewoon bezig met de titels uit te delen aan sommige mensen voor wat ze al allemaal hebben gedaan voor het bedrijf.

en del rio gaat in het kamp van miz, truth en nash eindigen. ze moeten uiteindelijk met 5 zijn voor SS.

Royco

Legacy Member
Jup sheamus is echt zalig, alleen spijtig dat hij babyface is nu (vind het nog steeds zo raar , da was op 1 smackdown van heel naar babyface, kweet dat smackdown gedubbed word met fake geluid maar da was nie allemaal fake die cheers :crazy:)

En over Cena is al lang geweten dat zijn wrestling minder is dan zijn mic skills maarja moest jij Vince Mcmahon zijn wat zou je zelf doen?!
Heath slater de WWE belt geven omdat hij een perfecte dropkick kan maar genen rotten bal geld maakt, of Cena die honderden tshirts op house shows en duizenden tshirts op TV / PPV verkoopt laat staan al die marketing deals , cups, magazines .. Noem maar op :p keuze snel gemaakt niet?

Fuck maat, kvoel mij hier echt zo nen Cena mark ... zit die hier precies constant te verdedigen :doh: Camino kweet nie hoelang je al kijkt naar WWE maar in 2006 heb ik nog op mijnen bureau geslaan uit frustratie omdat Cena weer eens won :rofl: nu is hij echt zelden super cena eigenlijk :unsure:

edit: LOL @ hatetn, ging het nog posten dat filmpje maar dacht dak hier anders alle heat op mij ging nemen :D

gille

Legacy Member
Zelden super cena? Week of 2 geleden heeft hij nog Barrett geburied dat het gene naam had /

Royco

Legacy Member
gille zei:
Zelden super cena? Week of 2 geleden heeft hij nog Barrett geburied dat het gene naam had /

ge moet mijn zin goe lezen he , kbedoel ivg met 2006 is het al véél verbeterd.

hatetn

Legacy Member
randy orton vs cody rhodes:crazy:

ik had gelezen dat ze het er uit geknipt hadden maar er is nog meer dan genoeg bloed te zien in de aflevering. en het publiek begint dan nog te cheeren voor dood ook. normaal moeten ze dat er zelf opplakken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan