Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord_Loki

Legacy Member
Mss krijgen we op NOC wel een Triple Treath match Nash Vs HHH Vs Punk you'll never know, waar was de WWE Champ eigenlijk maandag

Telrunya

Legacy Member
Nash had een probleem bij medical clearance, dus daarom dat em gepulled is.

En Del Rio was nie op RAW omda em problemen had met zen visa.

hatetn

Legacy Member
Lord_Loki zei:
Mss krijgen we op NOC wel een Triple Treath match Nash Vs HHH Vs Punk you'll never know, waar was de WWE Champ eigenlijk maandag


in mexico een nieuw werk visum gaan aanvragen. het zal wel 1vs1 blijven op NOC, ze gaan het gewoon zo lang mogelijk proberen te rekken en nash staat niet tegen cm punk voor SS

camino

Legacy Member
Dienen match mee cena en wayt barret was een ramp, zo slecht jongens, trok werkelijk op nikske en uiteraard voorspelbaar wie er zou winnen. Maar twas gewoon slecht die match en zo ne peet als barret word gewoon belachelijk gemaakt, is voor niks nodig.

Royco

Legacy Member
Da van Nash waren false reports naart schijnt.

En ja Cena die ff voor 1 avond naar smackdown komt en over barret gaat mja .. wa doe je eraan.

Weet er iemand hier of Triple H nu int begin vn RAW eigenlijk het einde van de "brand extension" aankondigde ? of heb ik da nu misverstaan.

Re@V0r

Legacy Member
Nash zijn knieën zijn gewoon naar de knoppen dacht k... dus kweet ni of die ooit medical clearance zal krijgen... :s

hatetn

Legacy Member
nash heeft geen problemen. hij heeft een paar weken geleden nog een PPV gedaan bij de indy's en daar zeggen ze dat hij in perfecte gezondheid is. ze zijn die match gewoon aan het rekken tot op een beter moment. het is nu niet dat hij al zo lang terug is

@Royco: iets in die aard maar het was eigenlijk al een paar weken zo. en de ratings van SD lagen een pak hoger nu het de dinsdag was + live dus wie weet blijft het zo. 2 live shows zouden er sowieso voor zorgen dat er meer gebeurt. en sinds het is om de concurrentie van UFC te ontwijken zou ik er niet in verschieten.

met wat geluk krijgt sci fi op die manier weer een stevig blok scifi de vrijdag

Re@V0r

Legacy Member
mid- en undercard komen dan wel niemer aan de bak natuurlijk aangezien alle airtime op die manier naar de toppers gaat

camino

Legacy Member
Allee, cena was weer al eens john rambo zenne, tis echt wel huilen mee de pet op.

Royco

Legacy Member
Hmm Kevin Nash released... work of echt? Kzou het echt heel vreemd vinden moesten ze hem voor dit alleen op TV gebracht hebben, er kan altijd iets nie uitgewerkt zijn maar kzou het vreemd vinden. Op twitter zegt Nash dat hij niet tot "financial terms" kon komen :woohoo:

Gisteren nieuwe Randy Orton DVD gezien, wel vet die docu op disc1 :niceone:

@Camino: Ja deze keer zag je het al van ver aankomen natuurlijk, maarja het volk ging blij naar huis, das het belangrijkste zeker :baard:

hatetn

Legacy Member
nash komt sowieso nog terug. de vraag is enkel of hij aan de kant van HHH staat of hij op een of andere manier met cm punk samenwerkt.

maar ze hebben heel die verhaallijn sowieso verneukt. je hebt dat bericht naar u eigen gestuurd? van al de mensen die ze konden nemen gebruiken ze dat? er zit niets logica achter en ze konden er zoveel mee doen.

ik denk dat we er ondertussen mogen vanuit gaan dat op NOC er een nieuwe stable gaat komen.

Re@V0r

Legacy Member
Nash komt sowieso terug op NOC om 1 van beide te screwen...
kdenk ni da Nash al weken op RAW komt zonder contract en da em nu plots weg is omdat ze er financieel ni konden uitkomen...
volgens mij screwt ie ofwel CM Punk en begint de fued tussen die 2 nu echt, ofwel screwt hij HHH waardoor die ontslag moet nemen als COO, hetgeen eigenlijk de bedoeling was van zowel Nash en Punk waarna ze samen een nieuwe NWO vormen
just some ideas... :-)

ma zoals hatetn zegt: uit alle mogelijke opties komen ze dan aandraven dat Nash in HHH zijn bureau ingebroken heeft en dat bericht naar zichzelf gezonden heeft met zen gsm die op zen bureau lag... :wtf: serieus gasten... tis blijkbaar tijd dat er daar wa nieuwe inspiratie komt bij de writers zu

Royco

Legacy Member
Nash en Punk die samen een stable vormen zou wel nice zijn, moet daarom geen nWo zijn. Maar denk dat die kans klein is, ze hebben elkaar nogal redelijk zitten burryen week na week. :p

Re@V0r

Legacy Member
van zo'n dingen hoef je ni te verschieten bij WWE alleszins :p
ze hebben er maar een draai aan te geven dat het 'all part of the plan' was en hupsakee :)

nu, langs de andere kant... kweet ni of veel mensen daarop zitten te wachten op Punk alweer in een stable te zien
SES en Nexus waren nu ook ni echt een succes é
als ze hem in een stable droppen, dan aub een stable met evenwaardige superstars en niet omringd door jobbers en dergelijke :s

Royco

Legacy Member
Re@V0r zei:
als ze hem in een stable droppen, dan aub een stable met evenwaardige superstars en niet omringd door jobbers en dergelijke :s

inderdaad, of ook net het omgekeerde ... van die mannen die 3x zo groot als hem zijn. Laat het maar bij de "lonely rebel" gimmick :woohoo:

Hoop eerder dat we heel Triple H circa 2003-2004 nog eens terug te zien krijgen:bow: ipv de cheesy grappenmaker dx triple H :sop:

Royco

Legacy Member
meh ... punk die triple neerlegt op het einde moet indiceren dat punk de heel is ofzo? :sop: Hoop echt op een verrassing op NoC .

En Cody met de win op Randy Orton (heel style wel) vond ik wel nice .. begin hem wel te pruimen :)

hatetn

Legacy Member
er zit denk ik wel iets aan te komen.

cm punk vs HHH
miz en r truth die zeggen dat ze HHH weg willen als COO

in een no DQ match waar hij COO af is als hij verliest en dan zit je nog met nash. die match kan veel kanten opgaan

Re@V0r

Legacy Member
valt te bezien of het tagteam of survivor series team-match wordt zeker

tag match zie k ze eventueel nog tegen miz & r-truth uit komen

Royco

Legacy Member
Just confirmed by WWE.com! Dwayne The Rock Johnson and John Cena will team up at WWE Survivor Series in a Traditional 5-on-5 Survivor Series Tag Team Match at Madison Square Garden Nov. 20! Stay tuned to WWE.com for more details!

:woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan