Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lord_Loki zei:Mss krijgen we op NOC wel een Triple Treath match Nash Vs HHH Vs Punk you'll never know, waar was de WWE Champ eigenlijk maandag



serieus gasten... tis blijkbaar tijd dat er daar wa nieuwe inspiratie komt bij de writers zu


Re@V0r zei:als ze hem in een stable droppen, dan aub een stable met evenwaardige superstars en niet omringd door jobbers en dergelijke![]()

ipv de cheesy grappenmaker dx triple H 