Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
had ik toch niet zien aankomen. ik wist wel dat ze cena niet gingen buiten gooien maar dit:eek:
nu hebben ze ook iets om die GM buiten te smijten. ze gebruiken hem toch al weken amper

camino

Legacy Member
hatetn zei:
had ik toch niet zien aankomen. ik wist wel dat ze cena niet gingen buiten gooien maar dit:eek:
nu hebben ze ook iets om die GM buiten te smijten. ze gebruiken hem toch al weken amper

Wat een slappe kak was die raw aflevering,ppff, trok op nikske.
En het einde was nog meer om van te bleiten, nu is triple H al cena's ass licker manman, echt erg,pf.

En hoe zit da nu mee cm punk?

Royco

Legacy Member
camino zei:
Wat een slappe kak was die raw aflevering,ppff, trok op nikske.
En het einde was nog meer om van te bleiten, nu is triple H al cena's ass licker manman, echt erg,pf.

En hoe zit da nu mee cm punk?

Hoezo slappe kak? 6 goeie matches en Triple H die we nu wrs meer gaan zien als on-air character. Wat is er daar mis mee? Kan nie wachten tot volgende week. :applause:

Telrunya

Legacy Member
WWE doet echt terug zijn best om uit te kijke naar de volgende show, eerst heel die CM Punk dingen, nu dit met Vince. :p

Khad het ook nie echt zien aankomen, naar't schijnt zou het wel een 'real deal' zijn, maar da valt af te wachten natuurlijk, dirtsheets zullen weer actief gaan beginnen :p

Royco

Legacy Member
Neeja met da "real deal" gedoe bedoelen ze gewoon dat het ook effectief zo is dat HHH Vince gaat opvolgen, maar Vince is nog steeds de echte baas hoor.

camino

Legacy Member
Royco zei:
Hoezo slappe kak? 6 goeie matches en Triple H die we nu wrs meer gaan zien als on-air character. Wat is er daar mis mee? Kan nie wachten tot volgende week. :applause:

3 tal goeie matchen al de rest vond ik maar slapkes.
En denk eens na; del rio wist je deze nie zou winnen net hetzelfde mee ziggler. Da wist je al op voorhand want del rio heeft de case en ziggler heeft een titel. En tuurlijk blijft vince de baas.
En nogmaals; cena heeft blijkaar ne nieuwe gatlikker.
Vele mensen op fb zoude ook liever the rock vs austin zien inplaats van the rock-cena.

hatetn

Legacy Member
tenzij je gelooft dat het echt is ben je me verloren bij cena heeft een nieuwe gatlikker.

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
tenzij je gelooft dat het echt is ben je me verloren bij cena heeft een nieuwe gatlikker.

² :rofl:

En camino gewoon het feit dat ze doen of Punk niet meer bestaat brengt gewoon meer vragen met zich mee. Ge wilt gewoon zowiezo kijken volgende week.

camino

Legacy Member
O, zit het zo, je gaat beetje gaan ontkennen dat cena niet bevoordeeld word, :help::rofl:
Dat vele zaken fake zijn weet mijne kleine teen al van toen ik mss 9j was toen ik naar wrestling keek maar sommige zaken kloppen als een bus, cena is een ass licker.

Royco; ik kijk altijd naar raw en smackdown, alleen nxt en superstars kijk ik niet zoveel meer naar, trekt op nie veel vind ik.

Marginal0

Legacy Member
Geweldige PPV! Dit zal heel mijn leven bijblijven!

Ik bedoel... wie overleeft er nu de World's Strongest Slam???? Fack man...

Mark Henry is zo'n geweldige performer hé. Wat een ster! Deze match gaat in de collectie van DVD's die ik gemaakt heb met al zijn werk, hetgeen ik maandelijks bekijk.

De rest van het PPV was...matig tot slecht imo.

camino

Legacy Member
Dat met cm punk z'n contract af zou zijn klopt uiteraard ook niet, cm punk zal gewoon blijven verder wrestelen net zoals we wiste dat cena nooit zou ontslagen worden (toch nie voor echt).

Maar het was wel geweldig gevonden en je ziet dan de reacties die het losweken zo'n dingen, echt schitterend :-). Cm punk is alvast populairder geworden na z'n terechte opmerkingen over cena en co ook al is het gespeeld, feit is, het is gewoon zo wat punk zegde.

camino

Legacy Member
Over de matchen zelf; henry die wint tegen big show vind ik zeer goeie zaak, ik was het kotsbeu big show altijd maar won en daar als nen brulaap kwam afgewandelt enz....

Orton vs christian was verrassend te noemen dat orton z'n titel kwijt is maar het beste was na de match, dat publiek werd helemaal gek en stond als een blok achter orton en terecht, christian is niks in vergelijking met een topwrestler als orton. Die 2de RKO en het publiek die uit de bol ging kreeg ik kiekenvel van.

CM Punk vs cena vond ik beetje een rare match om eerlijk te zijn maar was ook zo content net zoals het publiek punk won en niet diene stomme cena.

Dat bryan gewonnen heeft vond ik een verrassing, ik had veel liever sheamus gezien, das tenminste een echte wrestler ook, powerhouse, iemand die geloofwaardig overkomt om een titel in handen te houden maar bryan heb ik meer leren respecteren na z'n leuke moves dus ik gun het hem wel een beetje ;).

Del rio; had ik voorspeld deze zou winnen maar dat is niet hetgeen ik wil, niemand meer dan del rio verdiend die titel, schitterende wrestler op alle vlakken en dat'em niet populair is maakt hem van deze geen slechte of terechte kampioen.

De 2 money in the bank shows waren echt steengoed, lang geleden we nog eens wat deftigs hebben gezien, meer van dat, zelfs wrestlemania vind ik zo goed niet als deze money in the bank.

Bij de vrouwen was leuke match maar voorspelbaar dat kelly smelly zou winnen.

Marginal0

Legacy Member
Show was idd op Mania niveau als je't mij vraagt. Vond het enorm goed, zeker als je het vergelijkt in kwaliteit met de rest van het jaar. Main event gaat in dezelfde lijn als dat van Mania 18 (Rock vs Hogan) en Mania 22 (Cena vs Trips), toch op gebied van publieksreacties. Punk's gimmick weekt idd heel wat los bij de mensen: een goede zaak. Het einde was ook een beetje ondermaats vond ik - ofja, het kon beter. Ik dacht echt op't einde op die turnbuckle dat CM Punk een Pepsi Plunge zou doen voor de win, jammer dat het niet gebeurde. Mss beter zo. Ik had wsl de kamer volgespoten van genot.

Gelukkig zijn de vrouwen er nog om Henry's eer van botch-kampioen over te nemen, want het was weeral geweldig (voor de mensen die twijfelen: dit is sarcasme). Alle andere matches waren wel oerdegelijk.

@camino: Tof dat je de show nog kan bekijken vanuit het standpunt van een toeschouwer. Ik kan tegenwoordig niet anders dan het analyseren vanuit een booking-standpunt, waardoor je van mijlenver ziet afkomen dat Christian zou winnen en dat Punk zou winnen (k'had er mijn leven op verwed). De MitB-matches zijn natuurlijk wel verrassingen, hoewel Del Rio niet onverwacht is gezien zijn monsterpush dit jaar.

hatetn

Legacy Member
@camino srr maar qua worstelen is bryan >>>>>>>>> sheamus. en hij staat toch al terug dicht om voor de titel te strijden dus hij heeft het niet echt nodig ook. net zoals del rio het imo niet nodig heeft maar veel andere opties hadden ze niet. riley is te groen, the miz heeft het niet nodig en de rest was opvulling

camino

Legacy Member
Marginal0 zei:
Show was idd op Mania niveau als je't mij vraagt. Vond het enorm goed, zeker als je het vergelijkt in kwaliteit met de rest van het jaar. Main event gaat in dezelfde lijn als dat van Mania 18 (Rock vs Hogan) en Mania 22 (Cena vs Trips), toch op gebied van publieksreacties. Punk's gimmick weekt idd heel wat los bij de mensen: een goede zaak. Het einde was ook een beetje ondermaats vond ik - ofja, het kon beter. Ik dacht echt op't einde op die turnbuckle dat CM Punk een Pepsi Plunge zou doen voor de win, jammer dat het niet gebeurde. Mss beter zo. Ik had wsl de kamer volgespoten van genot.

Gelukkig zijn de vrouwen er nog om Henry's eer van botch-kampioen over te nemen, want het was weeral geweldig (voor de mensen die twijfelen: dit is sarcasme). Alle andere matches waren wel oerdegelijk.

@camino: Tof dat je de show nog kan bekijken vanuit het standpunt van een toeschouwer. Ik kan tegenwoordig niet anders dan het analyseren vanuit een booking-standpunt, waardoor je van mijlenver ziet afkomen dat Christian zou winnen en dat Punk zou winnen (k'had er mijn leven op verwed). De MitB-matches zijn natuurlijk wel verrassingen, hoewel Del Rio niet onverwacht is gezien zijn monsterpush dit jaar.

Je vergeet the ultimate warrior-hogan nog.

En ja, ergens had ik ook wel het gevoel dat orton zou verliezen vanaf het moment deze zegde; ik heb in het verleden problemen gehad met hoe zeg je dat nu, mee z'n gedrag of hoe je dat ook noemt, toen kon je idd al denken orton iets zou doen dat niet mag en zo weze het maar ik wilde er nie van weten :).

Dat van cm punk vond ik schitterend en ja het einde kon mss beetje beter nog maar ik ben content cena op z'n ******* heeft gekregen en jaja ik weet wel dat het allemaal afgesproken is maar da kan me geen bal schelen, ik leef daar mee mee en word meegezogen in de verhaallijnen enz....super, als je dat niet kan dan zal je wrestling ook nooit goed vinden.

camino

Legacy Member
hatetn zei:
@camino srr maar qua worstelen is bryan >>>>>>>>> sheamus. en hij staat toch al terug dicht om voor de titel te strijden dus hij heeft het niet echt nodig ook. net zoals del rio het imo niet nodig heeft maar veel andere opties hadden ze niet. riley is te groen, the miz heeft het niet nodig en de rest was opvulling

Overlaast hadden ze beelden gevraagd aan de mensen die de wrestlers zoals dienen andy enzo opleiden; weet je wat deze zegde; sheamus is degene die al het meest overtuigde toen, dat is de reden ook waarom sheamus zo snel omhoog geklommen is, die gast is een steengoeie wrestler en voor zijn gewicht zijn zijn moves super, dat van voor de touwen er zo overjumpen en de tegenstander tegen de schouder neerhalen, je moet dat maar eens na doen als je zo geblokt ben als sheamus, voor mensen als bryan en cin cara moet dat makkelijker zijn aangezien ze lichter zijn enz....
Sheamus is zonder twijfel beter dan bryan en vele anderen.

hatetn

Legacy Member
ze waren dan ook all round bezig.

daniel bryan is veruit de beste die daar rondloopt zuiver op worstelen. als je dan gaat kijken naar mic skills, uitstraling, ... doet hij zwaar onder voor de meesten en het is ook daarom dat hij zo snel omhoog is gegaan.

of denk je dat cena aan de top staat omdat hij zo goed kan worstelen?

camino

Legacy Member
hatetn zei:
ze waren dan ook all round bezig.

daniel bryan is veruit de beste die daar rondloopt zuiver op worstelen. als je dan gaat kijken naar mic skills, uitstraling, ... doet hij zwaar onder voor de meesten en het is ook daarom dat hij zo snel omhoog is gegaan.

of denk je dat cena aan de top staat omdat hij zo goed kan worstelen?

Ik vind dat cena weinig skills heeft.

Marginal0

Legacy Member
Ja allicht. Cena is het resultaat van een intensieve poging van WWE om zélf een ster te creëren, tegen alle stromingen in. Fail is hier nogal gepast als je bekijkt hoeveel moeite erin is gekropen. Nix tegen Sheamus, zal zeker wel talent hebben, maar idd: Bryant is hét van hét in de worstelwereld (ok, buiten mss CM Punk gerekend). Hij krijgt hier niet voor niets een push he. Die mannen waren 10 jaar geleden al episch bezig.

En idd: Warrior vs Hogan was ook op dat niveau.

Begrijp me niet verkeerd, ik kan nog altijd genieten van pro wrestling zoals de meesten. Je moet dat idd aan de kant zetten tijdens het kijken en gewoon genieten. De tranen kwamen me ook in de ogen tijdens dat main event. Niet dat het 'mooi' was of iets dergelijks, maar je kan niet ontkennen dat het main event vol was van emotie. Dat heb je na zo'n geweldige build-ups he. Dat onderscheid main events ook van de 'tv-niveau'-matches zoals de Kelly Kelly match, waar niemand letterlijk een bal om geeft (niets tegen de divas hoor: ze doen hun best en mogen der allicht zijn).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan