Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hatetn zei:had ik toch niet zien aankomen. ik wist wel dat ze cena niet gingen buiten gooien maar dit
nu hebben ze ook iets om die GM buiten te smijten. ze gebruiken hem toch al weken amper
camino zei:Wat een slappe kak was die raw aflevering,ppff, trok op nikske.
En het einde was nog meer om van te bleiten, nu is triple H al cena's ass licker manman, echt erg,pf.
En hoe zit da nu mee cm punk?


Royco zei:Hoezo slappe kak? 6 goeie matches en Triple H die we nu wrs meer gaan zien als on-air character. Wat is er daar mis mee? Kan nie wachten tot volgende week. :applause:
hatetn zei:tenzij je gelooft dat het echt is ben je me verloren bij cena heeft een nieuwe gatlikker.



. Cm punk is alvast populairder geworden na z'n terechte opmerkingen over cena en co ook al is het gespeeld, feit is, het is gewoon zo wat punk zegde.
.Marginal0 zei:Show was idd op Mania niveau als je't mij vraagt. Vond het enorm goed, zeker als je het vergelijkt in kwaliteit met de rest van het jaar. Main event gaat in dezelfde lijn als dat van Mania 18 (Rock vs Hogan) en Mania 22 (Cena vs Trips), toch op gebied van publieksreacties. Punk's gimmick weekt idd heel wat los bij de mensen: een goede zaak. Het einde was ook een beetje ondermaats vond ik - ofja, het kon beter. Ik dacht echt op't einde op die turnbuckle dat CM Punk een Pepsi Plunge zou doen voor de win, jammer dat het niet gebeurde. Mss beter zo. Ik had wsl de kamer volgespoten van genot.
Gelukkig zijn de vrouwen er nog om Henry's eer van botch-kampioen over te nemen, want het was weeral geweldig (voor de mensen die twijfelen: dit is sarcasme). Alle andere matches waren wel oerdegelijk.
@camino: Tof dat je de show nog kan bekijken vanuit het standpunt van een toeschouwer. Ik kan tegenwoordig niet anders dan het analyseren vanuit een booking-standpunt, waardoor je van mijlenver ziet afkomen dat Christian zou winnen en dat Punk zou winnen (k'had er mijn leven op verwed). De MitB-matches zijn natuurlijk wel verrassingen, hoewel Del Rio niet onverwacht is gezien zijn monsterpush dit jaar.
. hatetn zei:@camino srr maar qua worstelen is bryan >>>>>>>>> sheamus. en hij staat toch al terug dicht om voor de titel te strijden dus hij heeft het niet echt nodig ook. net zoals del rio het imo niet nodig heeft maar veel andere opties hadden ze niet. riley is te groen, the miz heeft het niet nodig en de rest was opvulling
hatetn zei:ze waren dan ook all round bezig.
daniel bryan is veruit de beste die daar rondloopt zuiver op worstelen. als je dan gaat kijken naar mic skills, uitstraling, ... doet hij zwaar onder voor de meesten en het is ook daarom dat hij zo snel omhoog is gegaan.
of denk je dat cena aan de top staat omdat hij zo goed kan worstelen?