Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Niemand foutje gezien tijdens de match christian vs mysterio?

Van die 69 en christian die normaal gezien in de touwen moest hangen maar er naast zat en zich zo herpakte en in de touwen legde :-).

hatetn

Legacy Member
camino zei:
Niemand foutje gezien tijdens de match christian vs mysterio?

Van die 69 en christian die normaal gezien in de touwen moest hangen maar er naast zat en zich zo herpakte en in de touwen legde :-).


best niet naar de TNA ppv kijken dan.

Telrunya

Legacy Member
Weer een grote slag in the face voor WWE op komst dus: CM Punk da (tijdelijk?) weg gaat na Money in the bank. :(

Eerst Jericho, nu Punk..bleh :p

Capitol Punishment vond'ek weeral aan de zwakke kant, het was weer te verwachten da achterlijke Cena & Orton hun titles gingen behouden -_-.

hatetn

Legacy Member
CM punk zijn contract loopt nog tot september, maar hij zou idd stoppen daarna. denk wel dat de wwe er nog alles aan gaat doen om hem toch te houden

Despe

Legacy Member
Waarom zou hij zelf willen blijven ze gebruiken hem rotslecht.

Waarschijnlijk zal hij de title wel krijgen op MITB en wat extra cash om hem zo te overtuigen.

Royco

Legacy Member
Met al die teases via twitter en op raw hoop ik nog steeds op Punk/Austin op wrestlemania :bow:

camino

Legacy Member
En niemand de fout gezien van de aflevering van smackdown van vrijdag 17juni in de match eziekio jackson, daniel bryan, sin cara tegen biasie,barret en cody rhodes?

Toen dat bryan biasie pinde kickte dibiasie uit en dan pas kwam de scheids z'n hand als 3de tel en je zag de surprise op het gezicht van eziekio en bryan zo van, what the fuck?? (doordat de scheids dus teken deed de match over was en bryan had gewonnen wat dus niet klopte).
Het einde zou volgens mij tussen jackson en barret moeten geeindigd zijn, de scheids ging voor mij in deze match ferm in de fout in deze en stopte de match te vroeg :-) en ook bryan z'n song liet enkele seconden op zich wachten. Ik ben echt wel bij de les de laatste tijd ;).

Wat ik ook nog gezien had was dat bryan de week nadien in de match tegen rhodes waar bryan in verloor echt bloede, rhodes had zelfs van bryan bloed op z'n masker ;).En het was geen fake deze keer. En zeggen ik slechte ogen heb en soms niet goed meer zie ha.

Dat orton nog effe de titel heeft vind ik oke, hoor gewoon dat publiek, orton is razend populair, dan ga je hem niet zomaar de titel laten afgeven en zeker niet door een loser als christian,pf.

Cena; dat is de ergste die er rond loopt,bah jongens, ik ben die kotsbeu en kotsmoe, altijd hetzelfde, john rambo en ze blijven er maar alles aan doen om hem even populiar te maken als the rock en austin maar helaas, dat heeft een averachts effect en ze snappen het nog steeds niet, 90% van z'n fans zijn kleuters/kinders die nog niet voor hun eigen kunnen denken.

Ik vraag me ook af wanneer del rio eens een titel zal mogen krijgen? Die verdiend dat echt wel, vind dat zo een funny maar vooral goeie wrestler, die heeft alles in huis om een kampioen te worden.

Wat me ook verbaasde was toen men in die matche mocht kiezen dat men dienen riley nam van nexus en niet bv sin cara, dat was toch een verrassing vond ik maar ik zou ook voor deze hebben gestemd, die trekt op batista en wat een powerhouse dat is.

Wade barret heeft gezegd dat deze plannen heeft; ik ga een gokje doen; jericho komt dus terug in 2011 (heb ik gister gelezen) en ik denk dat jericho en barret tagteam gaan worden en de titel gaan behalen maar ik kan mis zijn natuurlijk maar jericho komt wel dit jaar nog terug.

Dat mee henry vind ik super, zowel big show als kane door de tafel, super, ik zie zowel truth als henry veel liever op deze manier bezig en little jimmy haha, funny.

Royco

Legacy Member
camino zei:
dat heeft een averachts effect en ze snappen het nog steeds niet, 90% van z'n fans zijn kleuters/kinders die nog niet voor hun eigen kunnen denken.
Helaas snappen ze het net heel goed en zijn dit degene die de tshirts kopen en zolang Cena hun geldmakerke is zal het altijd Supercena blijven.

Ik vraag me ook af wanneer del rio eens een titel zal mogen krijgen? Die verdiend dat echt wel, vind dat zo een funny maar vooral goeie wrestler, die heeft alles in huis om een kampioen te worden.

Klopt, alles op zen tijd.

Wat me ook verbaasde was toen men in die matche mocht kiezen dat men dienen riley nam van nexus en niet bv sin cara, dat was toch een verrassing vond ik maar ik zou ook voor deze hebben gestemd, die trekt op batista en wat een powerhouse dat is.

Het stond op de wwe website dat dit een fout was in hun systeem, de mensen hadden voor Sin Cara gevote maar door een fout kwam het resultaat uit op Mason Ryan, daarom is het morgen op raw Sin cara vs Evan bourne.


En dat Jericho maar vlug terug komt :bow:

camino

Legacy Member
Royco zei:
Helaas snappen ze het net heel goed en zijn dit degene die de tshirts kopen en zolang Cena hun geldmakerke is zal het altijd Supercena blijven.



Klopt, alles op zen tijd.



Het stond op de wwe website dat dit een fout was in hun systeem, de mensen hadden voor Sin Cara gevote maar door een fout kwam het resultaat uit op Mason Ryan, daarom is het morgen op raw Sin cara vs Evan bourne.


En dat Jericho maar vlug terug komt :bow:

Ha, ik vond het al bizar dat sin cara niet won, dat verklaart dan ook alles ;).
En ja, jericho komt nog dit jaar terug en ik heb zo'n vermoeden tagteam mee barret zal zijn en ze de titel gaan behalen.

Inderdaad, de amerikanen en das geweten zijn nie van de slimste en daarvan is cena het bewijs ervan.

hatetn

Legacy Member
de helft van de votes waren verkeerd.

chavo heeft trouwens zijn release gevraagd bij de wwe. nog een die het beu was totaal verkeerd gebruikt te worden

Marginal0

Legacy Member
Ja McMahon doet precies alles om Cena zo ver te pushen, maar begrijpt blijkbaar nog steeds niet dat een iconische status uit zichzelf komt (kijk idd maar naar Rock(y) & Austin). Hulk hebben ze indertijd gepushed naar zijn status, maar da's mss een uitzondering (dat was toen ook).

En Chavo wordt idd gans zijn leven al misbruikt daar.

Re@V0r

Legacy Member
chavo heeft dan ook wel een paar jaar teveel nodig gehad om da te beseffen precies...
ie werd al slecht gebruikt toen eddie zelfs nog leefde (remember kerwin white gimmick :s )
slechts door de dood van eddie werd hij heel kort gepushed dacht k, maar da heeft ook ni lang geduurd

en zoals marginal0 zegt: mensen met dergelijke legendarische status hebben die status door de jaren heen automatische verworven bij het publiek omdat ze uitblonken in hun personage waardoor het memorabel werd ... rock en austin vallen daar idd onder, hogan ook... persoonlijk vind k een HBK en oa macho man daar even goed onder vallen (mss in iets mindere mate)

cena wordt gewoon keihard in je strot geramd zodat je als volwassen fan amper nog anders kan dan hem uitspuwen... das tof voor de kinderen en de merchandise idd, maar als je iets ouder bent en dan ziet welk talent er daar rondloopt en amper of nooit de title te zien krijgt :s

lollerrr8

Legacy Member
ik vind erg da cm punk weg gaat en dat edge ook weg is wwe wordt met de minuut slechter
dan heletijd die domme christian en orton da is ook afgezaagd

camino

Legacy Member
lollerrr8 zei:
ik vind erg da cm punk weg gaat en dat edge ook weg is wwe wordt met de minuut slechter
dan heletijd die domme christian en orton da is ook afgezaagd

Idd, alweer christian tegen orton terwijl die 1ste genoemde al genoeg zijn kans heeft gehad, dat orton de titel nog heeft is niet abnormaal vind ik, steengoeie leuke wrestler die voor de moment al een tijdje enorm populair is en dat zonder het in de strot te duwen hetgeen ze bij cena wel op alle mogelijke manieren doen.

En dat publiek is meestal maar dom; wie een alberto del rio zit uit te schijten die kent er niks van.

lollerrr8

Legacy Member
camino zei:
Idd, alweer christian tegen orton terwijl die 1ste genoemde al genoeg zijn kans heeft gehad, dat orton de titel nog heeft is niet abnormaal vind ik, steengoeie leuke wrestler die voor de moment al een tijdje enorm populair is en dat zonder het in de strot te duwen hetgeen ze bij cena wel op alle mogelijke manieren doen.

En dat publiek is meestal maar dom; wie een alberto del rio zit uit te schijten die kent er niks van.

jah alberto is wel funny en cena is ook maar altijd hetzelfde geef morrison ofzo een kans voor wwe champion die jong verdiend het ook en orton jah natuurlijk deze is een goeie wrestler

camino

Legacy Member
Royco zei:
Kijkt gij wel nog? :unsure:

Jaja, nu laten ze hem eindelijk nog eens voor de titel gaan die een rol van betekenis heeft ja, maar ervoor vond ik niet cm punk nog een echte super rol had, tja, de leider van nxt and that's it, vond ik maar slapkes allemaal.

camino

Legacy Member
Toch enkele leuke dingetjes; cena en big show op hun ******* (eindelijk).
En cm punk die nagels met koppen sloeg of hoe je dat ook noemt, net hetgeen ik al die tijd al loop te verkondigen. cm punk zegde wat velen ook over denken over cena en noem maar op. Top.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan