Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
camino zei:Niemand foutje gezien tijdens de match christian vs mysterio?
Van die 69 en christian die normaal gezien in de touwen moest hangen maar er naast zat en zich zo herpakte en in de touwen legde.


en ook bryan z'n song liet enkele seconden op zich wachten. Ik ben echt wel bij de les de laatste tijd
.
.En het was geen fake deze keer. En zeggen ik slechte ogen heb en soms niet goed meer zie ha.Helaas snappen ze het net heel goed en zijn dit degene die de tshirts kopen en zolang Cena hun geldmakerke is zal het altijd Supercena blijven.camino zei:dat heeft een averachts effect en ze snappen het nog steeds niet, 90% van z'n fans zijn kleuters/kinders die nog niet voor hun eigen kunnen denken.
Ik vraag me ook af wanneer del rio eens een titel zal mogen krijgen? Die verdiend dat echt wel, vind dat zo een funny maar vooral goeie wrestler, die heeft alles in huis om een kampioen te worden.
Wat me ook verbaasde was toen men in die matche mocht kiezen dat men dienen riley nam van nexus en niet bv sin cara, dat was toch een verrassing vond ik maar ik zou ook voor deze hebben gestemd, die trekt op batista en wat een powerhouse dat is.

Royco zei:Helaas snappen ze het net heel goed en zijn dit degene die de tshirts kopen en zolang Cena hun geldmakerke is zal het altijd Supercena blijven.
Klopt, alles op zen tijd.
Het stond op de wwe website dat dit een fout was in hun systeem, de mensen hadden voor Sin Cara gevote maar door een fout kwam het resultaat uit op Mason Ryan, daarom is het morgen op raw Sin cara vs Evan bourne.
En dat Jericho maar vlug terug komt![]()
.
& Austin). Hulk hebben ze indertijd gepushed naar zijn status, maar da's mss een uitzondering (dat was toen ook).
)
lollerrr8 zei:ik vind erg da cm punk weg gaat en dat edge ook weg is wwe wordt met de minuut slechter
dan heletijd die domme christian en orton da is ook afgezaagd
camino zei:Idd, alweer christian tegen orton terwijl die 1ste genoemde al genoeg zijn kans heeft gehad, dat orton de titel nog heeft is niet abnormaal vind ik, steengoeie leuke wrestler die voor de moment al een tijdje enorm populair is en dat zonder het in de strot te duwen hetgeen ze bij cena wel op alle mogelijke manieren doen.
En dat publiek is meestal maar dom; wie een alberto del rio zit uit te schijten die kent er niks van.
Royco zei:cm punk![]()
![]()
camino zei:Schitterende wrestler maar zou meer z'n kans mogen hebben voor de titel vind ik.

Royco zei:Kijkt gij wel nog?![]()