Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WarCry-dude

Legacy Member
Royco zei:
Nog eens naar TNA gekeken, toch wel zotjes hoe in shape Sting nog is! Echt spijtig dat we die nooit in WWE gaan zien, stel u voor :drool: Echt vreemd want voor beide partijen toch super veel geld op de tafel om weg te gooien, achja!

Sting die volgend jaar plots als verrassing in de WWE ring stapt om tegen Undertaker te worstelen op Wrestlemania zou gewoon epic zijn. Spijtig genoeg zal Vince dat nooit doen omdat hij op die manier enorm veel reclame voor TNA zou maken. Ik denk niet dat wat hem betreft de payoff daar tegenover staat.

WarCry-dude

Legacy Member
Sorry dat ik zo vaak dubbel post maar de thread gaat dan ook niet echt vooruit he. Kheb TNA slammiversary gisteren uitgekeken. Dat vind ik nu toch echt wel een heel knappe PPV van TNA zenne. Het beste wat ze in hele lange tijd neergezet hebben. Het publiek in Texas dat helemaal mee was zal waarschijnlijk ook wel motiverend geweest zijn voor de wrestlers.

Nog volk dat gekeken heeft? Royco had het al over Sting maar ik vond veel van de andere matchen ook de moeite ze.

Austin Aries tegen Samoa Joe
Anderson tegen RVD tegen Hardy
Kid Kash tegen Hernandez
Kurt Angle en AJ Styles tegen Kazarian en Christopher Daniels

Allemaal zeer goede matchen vond ik.

Razer

Legacy Member
Yep er ook naar gekeken.

Austin Aries tegen Samoa Joe: cva niks op aan te merken
Kid Kash tegen Hernandez: nu mexican america op zijn einde valt gaan ze Hernandez de positieve kant bijsturen.
Robbie E & big rob vs bissof & devon: pfff niet mijn ding, bissof & devon samen in een tag match is niks speciaals imo
Anderson tegen RVD tegen Hardy: cva match niks op aan te merken
crimson open challenge: had liever matt morgan zijn streak zien beëindigen.

Hall of fame: was te verwachten dat het sting zou zijn. Ik had liever als first HOF AJ Styles gezien, gewoon simpelweg: AJ Styles build TNA, t'zal dan voor next year zijn zeker ?
De victory van Tess tegen gail kim was niet echt een verrassing.
Bully Ray vs josef parker: zo een match hoort nie thuis op een slammiversary imo
Leuk dat Cristian cage nog eens een goededag kwam zeggen :p ( die zijn intro song blijft epic )
kazz & daniels vs kurt & aj: epic match, hoop dat de nieuwe tag teams er even mogen in blijven :) k'hoop ze zeker nog te zien tegen motor city machine guns.
sting vs bobby rood: t'mocht gedaan zijn met zijn streak imo, duurde al wat te lang

inkei

Legacy Member
camino zei:
Zouden ze het aandurven om big show te late winne tege cena? Ik ben benieuwd.
Of del rio tege sheamus?
Laten we hopen want de good guys wins always steekt tegen.

Als Cena verliest wordt hem 'ontslagen' dus kweet het niet, misschien met zijn scheiding nu dat dit wel kan maar dan zijn ze the cash cow kwijt wel.

Big Show mag van mij wel winnen, die is altijd een goeie heel geweest en deze keer is het niet anders.

WarCry-dude

Legacy Member
Razer zei:
Kid Kash tegen Hernandez: nu mexican america op zijn einde valt gaan ze Hernandez de positieve kant bijsturen.

Ziet er zo naar uit ja. Mexican America suckte maar in die match zag Hernandez er goed uit. Was naar het schijnt ook speciaal ontworpen om hem op die manier over te krijgen.

Robbie E & big rob vs bissof & devon: pfff niet mijn ding, bissof & devon samen in een tag match is niks speciaals imo

100% akkoord

crimson open challenge: had liever matt morgan zijn streak zien beëindigen.

Kvind Storm nog wel ok om de streak te eindigen. Ze willen hem waarschijnlijk opbouwen om de titel te winnen van Roode op BFG. Met TNA weet ge nooit maar ik mag dromen he. :) Kzou Storm wel gere als champ zien. Zalige mic skills dat diejen heeft. De streak van Crimson op zich betekent weinig. Die is binnekort iedereen weer vergeten.

Hall of fame: was te verwachten dat het sting zou zijn. Ik had liever als first HOF AJ Styles gezien, gewoon simpelweg: AJ Styles build TNA, t'zal dan voor next year zijn zeker ?

Khad eigenlijk Jeff Jarrett verwacht, vooral toen em niet mee opkwam met de rest. AJ verdient het idd ook dubbel en dik maar ik kan wel leven met Sting. Karen zit trouwens van haar oren te maken op twitter omdat het Jeff niet was. Waarschijnlijk komt er een storyline van.

sting vs bobby rood: t'mocht gedaan zijn met zijn streak imo, duurde al wat te lang

Kben ook niet zo'n fan van Roode. Khou over het algemeen niet zo van laffe heels. Kheb liever monster heels a la Mark Henry of gewoon klootzakken die toch niet laf zijn. Kben wel blij dat een TNA original zo lang champ mag zijn en Sting heeft geen nieuwe reign nodig.

Leuk dat Cristian cage nog eens een goededag kwam zeggen

Idd leuk maar als dit alles is dat ze in ruil kregen voor Flair op Wrestlemania en WWE HOF, dan is dat toch maar magerkes.

sinas7

Legacy Member
Is de Stipulation ook niet dat als Big Show verliest tegen John Cena in de Steel Cage Match @ No Way Out, dat John Laurinitis zijn job kwijt is. Het zou trouwens een beetje van het goede zijn om Cena zo vaak te ontslaan (denk Nexus storyline).

Ik vraag me toch af hoe ze Raw gaan volsteken nu dat het binnenkort een permanente 3 hour show wordt. Als ze het extra uur gebruiken voor Tag Team terug op te bouwen en eindelijk nog eens uitgebouwde midcard tittle fueds te maken, ben ik een grote voorstander.

Vanaf volgende week nieuwe NXT, blijkt dat we veel nieuw talent daar te zien krijgen.

Dat Del Rio eruit is vind ik eigenlijk niet zo erg, zeker niet omdat Dolph Ziggler nu een kans krijgt, man die gast kan toch sellen. Ik vraag me trouwens af wanneer Wade Barrett terug komt.

En verdomme, Vader kan nog altijd gaan zenne :D

camino

Legacy Member
Grappig hoe iedereen tegen Del Rio is terwijl die kerel echt een stukske kan wrestelen.
Uiteraard zigler ook vanhetzelfde, ben dat beu deze altijd verliest of moet winnen door een afleiding.

AJ is echt zalig nu, ze speelt een goeie leuke rol nu en ze is klein maar wel bloedmooi, schoon kind, ik ben nog vrij :).

Vader was echt zalig, em kan het nog, ik meen dat deze 57jaar is :p.

Ik hoop the ultimate warrior nog eens komt, enige probleem bij deze is ook zijn ouderdom en zijn conditie, ik heb z'n match van jubelium of hoe je dat ook noemt gezien en dat was helaas niet top meer te noemen, zat enorm te blazen en te zweten enz... Conditie nul komma nul, dan kan je niet goed meer wrestelen. Neemt niet weg het altijd mijn nr 1 wrestler zal zijn, die painting/kledij, vooral die song ook is gewoon iets waarvan je harens telkens van recht komen ook, love it, zijn match tegen hulk hogan gaak ook nooit vergeten waar deze de titel toen van won en nadien 13maand ongeslagen bleef, gouden tijden.

Wade barrett is nog kreupel. Elleboog uit de kom.
Lesnar gespeeld ontslagen
Jericho nog geschorst ( was 30 dagen).
Evan bourne heeft zijne voet gebroken.
Rey Mestyrio nog steeds geschorst (was 60 dagen).
Ar truth zijne voet gebroken.
Kelly kelly taking time off staat er, zal effe een pauze ofzo nemen of mss modellen werk stuff ;).
Karma door een miskraam persoonlijk verlof genomen.
Del rio hersenschudding.
Mark henry is geopereerd.
Orton 60 dagen geschorst.
Ted biasie heeft een gebroken enkel.

Re@V0r

Legacy Member
jammer van Del Rio inderdaad... blijft toch een zalige wrestler en character :)
dat WWE hem nu plots als blessuregevoelig aanziet vind k er een beetje over...

die stipulaten dat Cena ontslagen zou worden hebben ze nu al zoveel gedaan... en die is al ontelbare keren ontslagen geweest om de week erna daar weer te staan
zou me trouwens verbazen dat ze de Laurinaitis-storyline al zouden stopzetten door Cena te laten winnen

Sting in de TNA HOF... kvind da persoonlijk enigzins een slag in het gezicht van de originals die TNA mee helpen opbouwen hebben eerlijk gezegd
akkoord, Sting heeft een enorme meerwaarde aan TNA en doet er ook veel voor, maar hoeveel jaar zit em daar nu? :s
AJ Styles zou het dan pakken meer verdienen, maar gezien zijn huidige storyline zou da niet zo'n goed idee geweest zijn...

en Crimson's winning streak is een lachertje... en het feit dat ze hem at random door Storm laten stopzetten nog meer eigenlijk :p

inkei

Legacy Member
Het slechte aan Del Rio is dat hij niks van charisma heeft en ook niks van uitstraling.
Hij kan goed worstelen maar geef hem toch geen micro ze.

Ik hoop dat Ziggler wint tegen Sheamus, zie die echt graag bezig.
En Daniel Bryan ook natuurlijk, YES YES YES

camino

Legacy Member
inkei zei:
Het slechte aan Del Rio is dat hij niks van charisma heeft en ook niks van uitstraling.
Hij kan goed worstelen maar geef hem toch geen micro ze.

Ik hoop dat Ziggler wint tegen Sheamus, zie die echt graag bezig.
En Daniel Bryan ook natuurlijk, YES YES YES

Zijn opkomst vind ik nocthans altijd fun, dikwijls mooie wagens te zien :) en den ricardo erbij vind ik ook wel fun.

inkei

Legacy Member
camino zei:
Zijn opkomst vind ik nocthans altijd fun, dikwijls mooie wagens te zien :) en den ricardo erbij vind ik ook wel fun.

Ja Ricardo is goed, altijd wel humor mee te zien maar daar blijft het ook.
Ach, iedereen heeft zijn voorkeur hé :)

Royco

Legacy Member
Eerst en vooral! Ik schrik mij hier een bult dat de thread opeens zo actief is, keep it up!

@WarCry Ja ik heb gekeken en moet toegeven dat er vette matches tussen zaten. Aj en Kurt ja .. wat moet je daar op zeggen , zoals hierboven epic gewoon.

En ik heb niet veel TNA gekeken dit jaar maar Bobby Roode zijn character kan ik ook wel pruimen, vette intro , coole look, goeie skills. Vond het zalig dat hij mocht over gaan op Sting.

Sting als eerste in hall of fame : Int begin dacht ik zoals vele anderen, fuck ja eigenlijk verdienen mannen zoals AJ styles enzo het zeker meer maar je moet het bekijken op een andere manier. Sting heeft voor TNA gekozen ipv WWE en heeft daar nu toch zijn schoonste jaren van hem laten zien en volgens mij TNA veel hun ass gered in ratings, merch etc. Hij verdient het wel imo.


Ziggler N1 contender! ZALIG de een zijn dood is de ander zijn brood bij manier van spreken. Ziggler is zo fucking goed. Elke keer als ik die zie wrestlen doet hij me denken aan HBK in zijn jonge jaren. Die kerel oozed van talent, misschien nog niet zo perfect aan de mic maar dat was HBK ook niet pre - time off tijd.

Het feit dat Christian vs Rhodes een promo had op Smackdown met nadruk op de IC belt vond ik gewoon zalig .. eindelijk eens wat prestige voor die title terug. Ik hoop echt dat ze niet stoppen na No Way Out met dit. Zoals hierboven gezegd hopelijk meer TV time voor tag titles / IC title als ze 3hours gaan.

Btw nog mensen hier die foto gezien van de nieuwe WWE title belt? Was maar vaag .. hopelijk gewoon zo'n side stukje en niet de voorkant.

sinas7

Legacy Member
Technisch is Del Rio fantastisch, ik kan gewoon niet in zijn Mexican Aristocrat-gimmick komen, het lijkt alsof dat hem da niet ligt. mijn mening natuurlijk.

@Royco, ik heb die foto ook gezien. Aangezien er geen plaats is voor de naamplaat denk ik dat het een sideplate is. CM Punk heeft echter al gezegd op een persconferentie dat hij het nieuw design ook nie al te goed vond en dat de titel 12 pounds meer zou wegen dan tegenwoordig.

WarCry-dude

Legacy Member
Goeie Impact ook deze week. TNA is nog eens ne keer goed bezig en ik hoop dat het blijft duren. Spijtig genoeg heeft TNA al dikwijls een paar goeie afleveringen na elkaar gehad alleen om daarna terug te hervallen. Ik blijf hopen dat het deze keer anders is. :) BFG series en open fight vind ik op zich goeie concepten.

Aries zijn push zie ik ook wel zitten. :) Bobby zal (en mag van mij) wel weer over gaan maar ben toch eens benieuwd was ze met Aries gaan doen vanaf nu. Eerst vond ik het jammer dat Anderson zijn title shot niet meer buildup kreeg maar Destination X moet idd wel een X division wrestler in het main event hebben.

No Way Out vind ik er eigenlijk een beetje slapjes uitzien. De enige match die ik echt wel wil zien is Kane Vs. Bryan Vs. Punk. Ziggler Vs. Sheamus kan nog wel goed zijn als Ziggler de match een beetje draagt en Tuxedo match zal ook wel ne keer lachen zijn. Voor de rest zegt het mij eigenlijk weinig. Hoe doet Sin Care het sinds zijn return eigenlijk? Botcht em al wat minder?

camino

Legacy Member
No way out was huilen mee de pet op, voorspelbaar ten top van begin tot einde en boehoehoe hun vriendje cena moest ook were winnen ze, ik heb alle matchen zonder pinken goed geraden wie er zou winnen.
Pppffff, vind er niks meer aan.

Delirium

Legacy Member
sinas7 zei:
Technisch is Del Rio fantastisch, ik kan gewoon niet in zijn Mexican Aristocrat-gimmick komen, het lijkt alsof dat hem da niet ligt. mijn mening natuurlijk.

Ik vind eigenlijk dat Del Rio wel wat charisma heeft hoor en zijn gimmick speelt hij ook goed uit. Zeker met Ricardo erbij.
Imo gaat die millionaire-gimmick hem beter af en vind ik hem een pak meer charisma hebben dan een JBL.

Royco

Legacy Member
camino zei:
No way out was huilen mee de pet op, voorspelbaar ten top van begin tot einde en boehoehoe hun vriendje cena moest ook were winnen ze, ik heb alle matchen zonder pinken goed geraden wie er zou winnen.
Pppffff, vind er niks meer aan.

Wat heeft voorspelbaarheid te maken met hoe ge een PPV rate? :doh:
No Way Out was echt deftige wrestling PPV buiten Cena/Big Show, interesseert mij totaal niet die storyline.
Dolph Ziggler man man man, laat hem aub MITB winnen.
Cody en Christian was ook weer een classic, en alweer goed de nadruk op de title na de match, i like it. Hopelijk gaan ze nog ff door die twee.

Wie zal nieuwe GM worden? Vince zelf? Johnny terug via een twist? niemand? :)

camino

Legacy Member
Lauredingens is gespeeld ontslagen.
Ja, er ware er een paar matchen bij die goed waren maar tis niks aan als punk en sheamus die de titel al geruime tijd hebben alweer winnen enik krijg er helemaal wat vzn cena alweer moet winnen.
Tis nog nie erg genoeg die duts tege lesnar wint.
En ziggler die mag blijkbaar nooit eens winnen,pf.

Ik vond no way out niet super.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan