Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
tis ook ni dat Santino al iets van noemenswaardige tegenstanders gehad heeft voor zijn titel... bewust doen ze dat wellicht niet omdat ze anders die mannen ook deels begraven
de waarde van de US title stijgt er natuurlijk wel ni mee...

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
tis ook ni dat Santino al iets van noemenswaardige tegenstanders gehad heeft voor zijn titel... bewust doen ze dat wellicht niet omdat ze anders die mannen ook deels begraven
de waarde van de US title stijgt er natuurlijk wel ni mee...

Santino den US title laten verliezen aan een nieuw talent (of Tyson Kidd, pushed die eens)

En dan Santino vs Zack Ryder voor Internet Champion, die zijn elkaar wel waard :p

Breskuz

Legacy Member
people power :D
nee maar serieus het is weer eens tijd voor heel wat nieuwe mensen .. tot die tijd kijk ik niet meer ( maar hou het forum in de gaten :D voor er gevraagd word hoe ik dan weet of er nieuwe mensen zijn xD )

Re@V0r

Legacy Member
aan nieuw talent ok, maar het moet dan ook wel iemand zijn die het waard is en potentieel heeft om door te groeien (Tyson Kidd dus niet :p)

Royco

Legacy Member
WWE title MITB ladder match is alleen met ex-champs, kweet nie goed wat ik hiervan moet denken. Langs de ene kant veel star power maar langs de andere kant geen kans voor een up and coming talent.

sinas7

Legacy Member
voor nieuw talent moet ge volgens mij naar de vernieuwde NXT kijken, verschillende wrestlers van FCW krijgen daar een kans om te showen.

en dat santino nog altijd die titel heeft vind ik erg, ik heb nix tegen santino, die kan nog grappig zijn, maar als ge zoveel talent hebt zitten vind ik het erg. steekt die titel dan toch op Mcintyre da die gast geen aandacht krijgt zal ik nooit snappen.

Royco

Legacy Member
sinas7 zei:
voor nieuw talent moet ge volgens mij naar de vernieuwde NXT kijken, verschillende wrestlers van FCW krijgen daar een kans om te showen.

Ik bedoelde met nieuw talent = mensen die ze voor eerste keer pushen in world title scene, niet volledig nieuw. Totaal ander punt.

Re@V0r

Legacy Member
hopelijk zien ze dit niet de ideale manier om Cena de titel weer te geven...
bij zo'n MITB met 4 man kan je hem perfect laten winnen zonder da er iemand gezichtsverlies hoeft te lijden

sinas7

Legacy Member
@royco, verkeerd verstaan dan, er mag inderdaad wa meer huidig talent gepushed worden.

@re@vor, ik hoop dat Cena & big show te afgeleid gaan zijn door elkaar, da Kane hoogstwaarschijnlijk gescrewed gaat worden door AJ en da Jericho MITB wint, hij heeft de match bedacht, het wordt tijd dat hij het eens wint.

sinas7

Legacy Member
nieuwe NXT is fantastisch, één van de beste, of zelf de beste show die WWE momenteel heeft.

Kleine arena, redelijk donker, schept mooie sfeer. Jim Ross en Byron Saxton als commentators en fantastisch jong, nieuw talent.

Royco

Legacy Member
sinas7 zei:
nieuwe NXT is fantastisch, één van de beste, of zelf de beste show die WWE momenteel heeft.

Kleine arena, redelijk donker, schept mooie sfeer. Jim Ross en Byron Saxton als commentators en fantastisch jong, nieuw talent.

Alleen de promos voor elke match zijn wel dikke spoilers wie gaat winnen :p

Razer

Legacy Member
alright bij tna gaan ze een tournament houden ( wat anders aja :p ) en daarbij komen enkel x division guys back from the past. sonjay dutt goed om die terug te zien :) ( in tegenstelling tot het lame ring ka king :unsure: )
ik hoop dat jay lethal en dergelijke ook in dit tournament komen :)

verder een teleurstellend main event.
en blijkbaar krijgt het aj gedoe nog een extra staartje...

sinas7

Legacy Member
Royco zei:
Alleen de promos voor elke match zijn wel dikke spoilers wie gaat winnen :p

inderdaad, maar het is pas de tweede aflevering, ze zullen eerst nog iedereen wat willen voorstellen voor ze echt van start gaan.

camino

Legacy Member
Sheamus behoud de titel en wat een zwak einde,lol, del rio die als ne beginneling gewoon over de koord word gegooid en dan sheamus die ziggler pinned,lol,manman,huilen mee de pet op en waarom moete santino en christian winnen?ppfff.

Re@V0r

Legacy Member
vreemde keuzes voor de smackdown MITB... :wtf:

bij RAW pakken starpower en bij Smackdown noppes... tenzij christian als starpower telt :s

Marginal0

Legacy Member
Razer zei:
alright bij tna gaan ze een tournament houden ( wat anders aja :p ) en daarbij komen enkel x division guys back from the past. sonjay dutt goed om die terug te zien :) ( in tegenstelling tot het lame ring ka king :unsure: )
ik hoop dat jay lethal en dergelijke ook in dit tournament komen :)

verder een teleurstellend main event.
en blijkbaar krijgt het aj gedoe nog een extra staartje...

Ik vind het tof van TNA dat ze de 5 laatste jaren veel experimenteren met formats, maar veel van hun probeerseltjes kwamen er toch maar bagger uit hoor. Maar dit is een 'gewoon' tournament? Sonjay Dutt mag van mij altijd wel terugkomen. Zalige gast.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan