camino
Legacy Member
inkei zei:Swagger die bang is van The Cobra :doh:
Moest ik van swagger zijn ik zou mss vertrekken ze, die kerel oke, die heeft nie meteen zo'n uitstraling zoals vele anderen maar die moet ook tegen de grootste sukkels telkens opnieuw verliezen en idd, schrik hebben van de cobra en iedere keer opnieuw verliezen van santino, tis erover.
Ryback, alweer hetzelfde, komaan zeg, geef ons eens wat anders?
Tblijft sowieso spectacular natuurlijk
maar tis ééntonig.Geef ziggler/del rio de titel eens en alsook ik ga het zowaar zeggen den daniel bryan die de titel afneemt van cm punk, die titel mag ook wel eens veranderen. Bij de vrouwen is er dringend nood aan karma want das ook maar zwakjes meer, laat karma maar eens grote kuis houden en een paar maanden iedereen afmaken, pure fun verzekerd
.En laat aub cena nie winnen tegen big show, big show maakt iedereen af en ik zie het al gebeuren ze, super toy boy cena die den big show neerknuppelt,zucht.
In money of the bank hoop ik dat damien sando of lord tensai deze wint (al wete we nog nie wie er nog bijkomt natuurlijk).
Waarom; dienen damien heeft wel iets, ik vind die kerel super, en den tensai die zie ik ook nog graag bezig, paar leuke moves ook en ne serieuze kerel ook.
Tja, ik heb het altijd al meer gehad voor de minder populaire wrestlers
.Ik ben niet zo voor dat ole gedoe want dienen moet winne want tis ne goeien,lol, helaas zitte mensen nu éénmaal zo in elkaar en de meesten zijn dan telkens voor cena en nog een aantal anderen.
Big show mooi voorbeeldje van; eerst zitten ze hem op handen te dragen, zijn rol veranderd een beetje en nu zitte ze boe te roepen, ik denk ik één van de weinigen zou zijn die de handen voor show op elkaar zou zetten
.Hetzelfde mee laurenatis; die kerel was weldeglijk top, komaan zeg, dat was entertaiment zoals ik het graag zie, gelukkig is deze maar gespeeld ontslagen, die kerel moet echt terug komen.
Wat ik nog mis in de wwe zijn wrestlers a la the ultimate warrior, randy savage en nog een aantal anderen van vroeger, mensen als jake the snake mee zijn slang, the ultimate warrior omwille van zijn song en painting gedoe,super toch, randy savage ook, opkomst op zijne troon mee zijne sceptor.
The big bosman mee zijn matrak en bol enz...
The bushwakers hun opkomst was gieren.
Een tag team als the rockers, dat ziet ge in feite ook niet echt meer.
Haksaw jim duggan natuurlijk ook, usa mee zijn plank
.the mountie mee zijn electrische stok.
Ted DiBiase; ook altijd super mee deze.
Mr.perfect al doet deze me wel denken aan ziggler
.the british bulldog
En nog meerdere anderen.
Dat mis ik dus echt wel in de wwe.



wat voor bullshit is da... gaan ze hem tot in het oneindige 2on1-matchen laten doen ofzo? mij persoonlijk interesseert het eigenlijk al een eind niemer

