Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shawnthaboss

Legacy Member
waar kunt ge nog wwe zien ?? ik keek da op gunk maar sinds da is gestopt weet ik ni meer waar ik het kan zien

WarCry-dude

Legacy Member
Niet van bittorrent halen he. Dat mag niet.

Edit:
wrestlinginc.com zei:
Angelina Love, who has remained mum on the details behind her departure from TNA Wrestling last month, will "break her silence" on August 20 in an interview with MondayNightMayhem.com.

The Beautiful People bij A&E! *droom droom droom* :)

Xevven

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Niet van bittorrent halen he. Dat mag niet.

Edit:

The Beautiful People bij A&E! *droom droom droom* :)

Als bittorent niet mag dan moet je er ook geen rekening mee houden dat er versies van RAW en SD zijn waar al die zever is uitgeknipt :D

Royco

Legacy Member
Reclame is er idd altijd uitgeknipt bij mij ... Live is da gewoon onmogelijk om naar te kijken, snap nie hoe die amerikanen da uithouden :D

En die touts gohja zo erg is da nu toch ook nie? spoel da gewoon door, kleine moeite.

Xevven

Legacy Member
Royco zei:
Reclame is er idd altijd uitgeknipt bij mij ... Live is da gewoon onmogelijk om naar te kijken, snap nie hoe die amerikanen da uithouden :D

En die touts gohja zo erg is da nu toch ook nie? spoel da gewoon door, kleine moeite.

Wat mij zo irriteert is dat ze sommige dingen uit diezelfde aflevering zo 3-4keer herhalen inclusief video footage

En een raw rebound van 20min in een smackdown van 1h15min :p

Dat soort dingen :D

Mr_dds

Legacy Member
shawnthaboss zei:
waar kunt ge nog wwe zien ?? ik keek da op gunk maar sinds da is gestopt weet ik ni meer waar ik het kan zien

Op youtube kan je de hele show de dag nadien al zien ;)

Breskuz

Legacy Member
Xevven zei:
da gaat toch nie in belgie? krijg altijd die melding niet bschikbaar in jouw land

gewoon wwe intypen in youtube en dan op uploaddatum sorteren .... voila en voor heel de show moet je lang ( ongeveer 20 minuten ) klikken :applause:

Re@V0r

Legacy Member
als je gewoon 'WWE RAW(of Smackdown) maand/dag/jaartal' intypt hebt je het direct :)


lijkt er trouwens op dat Aces&Eights bully ray in elkaar gaan rossen op PPV waarna hij dus van tv verdwijnt (einde contract)

camino

Legacy Member
Ow yeah, den deze hier heeft toch maar mooi gelijk gekregen haha, ik heb het jullie gezegd ze die dikke miet nooit mochten genomen hebben, dien andere die veel skils had die beetje the mizz achtig was, deze moeste ze gepakt hebben.

In begin 2010 ondertekende Leavine een contract met de World Wrestling Entertainment (WWE) en werd naar de Florida Championship Wrestling (FCW), een WWE-opleidingscentrum, verwezen om te trainen. Leavine worstelde onder zijn ringnaam Kevin Hackman verscheidene wedstrijden voordat hij vrijgesteld werd om deel te nemen aan seizoen 5 van WWE Tough Enough.

In maart 2011 had men aangekondigd dat Leavine één van de veertien deelnemers was voor het terugkerende WWE-programma, WWE Tough Enough. Leavine was één van de 'favorieten' tijdens de competitie en bereikte samen met Luke Robinson de finale. Tijdens de Raw-aflevering op 6 juni 2011 werd er door Stone Cold Steve Austin aangekondigd dat Leavine de winnaar was van de Tough Enough. Na de bekendmaking gaf Austin hem een "Stone Cold Stunner" als een welkomstgeschenk van de WWE.[1]

Leavine maakte zijn op-scherm debuut tijdens de Raw-aflevering op 13 juni 2011. Hij was in de achtergrond in gesprek met Stone Cold Steve Austin, die de General Manager van Raw was in die week. De twee vierden Leavines overwinning op Tough Enough en hun viering werd onderbroken door CM Punk. Na zijn korte verschijning op Raw, Leavine keerde terug naar de FCW om verder te trainen en gebruikte zijn oude ringnaam Kevin Hackman.

Op 15 augustus 2011 werd Leavine voor 30 dagen geschorst door inbreuk op WWE's Wellness Policy. Een jaar later, in april 2012, was Leavine vrijgegeven van zijn WWE-contract.


En nog maar in opleiding en de wellness policy al gebroken haha.

Royco

Legacy Member
Ze hadden idd dienen Luke moeten nemen, veel meer charisma en cocky, de perfecte heel. Vond altijd dat dien Andy veel te braaf was, ging nooit overleven in wwe wereldje.

Y2J vs Ziggler @ summerslam, oh yeah ... wordt een topmatch!

Vind het wel stom dat Jericho nu opeens weer den Y2J wil uithangen .. er was niks mis met zijn heel character, vraag me af waarom ze hem nu opeens face willen maken, puur voor feud met ziggler?!

Marginal0

Legacy Member
Luke was idd wel een obvious pick. Maar goed, als ze hem aannemen (hebben ze dat al niet gedaan? Uiteindelijk hiren ze toch iedereen die promising is. Kijk maar naar die debiele diva searches: de helft kreeg daar altijd een contract) kunnen ze het nog uitspelen in storylines.

Afin, de uiteindelijke winnaar zijn "rage" dattem zo populair maakte was dan blijkbaar roid rage? :p

En er was nooit iets mis met Jericho zijn karakter. Was die dan ooit face geweest? Heb het paar jaar nimmer gevolgd, maar Y2J was toch altijd op basis van een cocky gimmick. Daar is hij voor gemaakt en dat zou hij moeten blijven doen imo.

WarCry-dude

Legacy Member
Re@V0r zei:
lijkt er trouwens op dat Aces&Eights bully ray in elkaar gaan rossen op PPV waarna hij dus van tv verdwijnt (einde contract)

Juist wanneer em eindelijk wat beter begon te worden met zijn fire breathing twittah machine. Maar ja. Echt missen ga ik hem toch niet doen moest het zo uit draaien.

Trouwens ook wel een cool filmpje van Wade Barrett die terug gaat komen bij de WWE. Zo dat fight club gedoe. Ben eens benieuwd of hij iets nieuws in z'n gimmick gaat steken.

Mr_dds

Legacy Member
wwe heeft AW ontslagen vanwege een opmerking die hij maakte... ik vind hit gewoon belachelijk ! allemaal door linda mcmahon haar politieke shit

Cubeh

Legacy Member
Op telly-tv.com staan ook alle epi's de dag nadien.
Geen idee of dit toegestaan is!

WarCry-dude

Legacy Member
Ik niet. Hier in Japan komt het sowieso pas een paar weken later op TV. Ik lees wat sites om op de hoogte te blijven en soms meid ik alle wrestling nieuws om een bepaalde PPV hier op cafe te gaan zien. Na Summerslam bijvoorbeeld zult ge mij een tijdje niet meer in deze thread zien. :)

Royco

Legacy Member
Vroeger kon ik niet wachten tot dag erna en keek ik live, maar al lang mee gestopt. Reclame om de 5min stak mij echt tegen + kwaliteit meestal ... Daarom nu altijd de dinsdag pas kijken :) hdtv ripke ftw.

Al die miserie met dien AW is wel spijtig vind ik, vond dat tag-team concept veelbelovend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan