Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Re@V0r zei:iemand die TNA volgt trouwens?
ben ik de enige die de gigantische brawl tussen A&E en het TNA roster nogal onduidelijk en warrig vond?
kvond het er ook vingerdik opliggen dat de eerste vloot A&E-members gewoon random figuranten waren tbh, en dat de echte members pas op het einde tevoorschijn kwamen om AA te vloeren
blijft weliswaar een interessante storyline
en thank god dat die kutzooi met AJ en die zwangerschap eindelijk afgelopen is!!
camino zei:TNA vindk nikske.
deyoeri zei:Captain obvious in mij zegt dat ze Lesnar gaan pushen voor Wrestlemania tegen Undertaker, maar mijn gezond verstand hoopt van niet.. :')
camino zei:Aan de andere kant; wie moete ze nu nog tegen undertaker laten vechten?

camino zei:Dat zou langs de ene kant echt wel de top zijn maar aan de andere kant ook niet als ze bv untertaker laten winnen vind ik, iemand als lesnar daar maakt undertaker geen schijn van kans tegen, jaja, tis entertainment maar dat zou er gewoon over zijn dat Lesnar zou verliezen tegen een ouwe knar als undertaker, past op, wat die vent nog getoond heeft op WM was uiteraard klasse, twas ook de beste match maar Lesnar is gewoon van een totaal andere niveau en dat deze dan moet verliezen tegen een bejaarde da zou er voor mij over zijn.
Ik denk trouwens niet dat undertaker een verlies zal hebben op WM, die zal stoppen als ingeslagene in WM en dat verdiend deze ook wel vind ik, dat zou een bekroning op zijn werk zijn deze kan stoppen zonder ooit verslaan te zijn geweest op WM.
Aan de andere kant; wie moete ze nu nog tegen undertaker laten vechten? Ik kan buiten Lesnar of the Rock op geen andere naam komen die echt de moeite waard is?
Re@V0r zei:heeft UT eigenlijk ooit al tegen Cena gegaan op WM??
ideale afsluiter voor zijn carrière imo... undefeated streak op WM vs the face of WWE aka supercena
is wellicht ook de enige tegenstander waarvan je op voorhand niet zal kunnen voorspellen wie wint, want de keren dat Cena clean verloren heeft in de laatste jaren zijn zeldzaam
+ het zou dan ook al het 2e jaar op rij zijn dat Cena verliest op WM...
Re@V0r zei:iemand die TNA volgt trouwens?
ben ik de enige die de gigantische brawl tussen A&E en het TNA roster nogal onduidelijk en warrig vond?
Marginal0 zei:@ deyoeri: Waarom zou Lesnar weigeren om tegen Taker te 'jobben'? Integendeel. Da's een vrij grote eer hoor, tenzij je natuurlijk wordt getrasht in die match, maar zo idioot zullen ze wel niet zijn zeker?


Marginal0 zei:Ergens in 2002 hadden die ooit een goeie serie matches geloof ik. Het culmineerde in de legendarisch 2 out of 3 falls match.