Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.






We hebben veel YES, Cena sucks en CM Pink chants gehad.
Ik vond Lesnar zijn match tegen HHH alvast veel beter dan die tegen Cena. Nu was het tenminste echt wrestling wat em deed en geen afkooksel van MMA.
Re@V0r zei:kben dan wel eens benieuwd welke verklaring ze daar gaan aan geven dat Abyss plots in A&E zit zonder masker![]()
maar hij speelde dan als joshep parkXevven zei:Ben ik de enige die de invasion storyline goed vond?![]()
Marginal0 zei:De Invasion storyline was geniaal als concept. De uitvoering - hoewel ze zeker niet slecht was - kon echter VEEL maar dan ook VEEL beter. Vandaar zien velen het zo'n beetje als een gemiste kans. Ergens wel jammer.
Ik heb alle dvd's van 2001 hier liggen. Ze worden opnieuw heruitgegeven per 2. Ik zou zeggen: haal ze in huis. Vond ik persoonlijk een toffere tijd als nu. Iedereen had toen echt karakter. Nu zijn er echt legio random kerels zonder stijl. Typische stoere look en decent skills, maar ze lopen weinig heat te genereren gezien niemand er een f'ck om geeft.


Royco zei:w00t @ einde van RAW; kan nog interessant worden![]()


Re@V0r zei:gaan ze Kane nu echt alweer verneuken...
eerst na al die tijd laten terugkeren als evil Kane met masker en ondertussen staat hij ffs te knuffelen met Daniel Bryan in de ring...![]()
(buiten die knuffel dan .. beetje erover)