Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
kvind die invasion storyline ook wel interessant eerlijk gezegd
khoop alleen dat ze niet hetzelfde doen als bij dat gemaskerd lid van SES destijds in WWE... namelijk veel te lang wachten om iets te onthullen :s

maar kvraag me eigenlijk wel af hoeveel 'vaste' members er nu eigenlijk zijn want dat aantal varieert precies elke week :p
+ raar dat die gast met die flapjack eerst zonder masker op het apron stond, dan masker pas aandeed en de ring instapte :wtf:
was precies een Jeff Hardy look-a-like trouwens :D

die angle die ze aan die Gut Check dinges geven vind k ook wel nice gevonden... die gast die afgewezen werd die telkens amok komt maken vanuit het publiek :D

WarCry-dude

Legacy Member
Gisteren Summerslam gezien op café. PPV was ok maar niet super. De sfeer op café was dat wel. :) We hebben veel YES, Cena sucks en CM Pink chants gehad. :) Ik vond Lesnar zijn match tegen HHH alvast veel beter dan die tegen Cena. Nu was het tenminste echt wrestling wat em deed en geen afkooksel van MMA.

TNA is nog steeds goed bezig met A&E, BFG series, open fight night en Gut Check. Ook goed dat die stomme storyline van AJ Styles gedaan is. Diejen dikke van A&E die altijd het woord voert is gegarandeerd Abyss. Ge ziet dat echt aan zijn figuur, lichaamstaal en zelfs zijn stem is herkenbaar ondanks de vervorming. Kheb op café ook horen zeggen dat Abyss zijn monster gimmick al langer beu was en iets nieuws wou doen. Kben eens benieuwd hoe het gaat uitdraaien nu hij ook als Joseph Park A&E gaat onderzoeken.

Re@V0r

Legacy Member
kben dan wel eens benieuwd welke verklaring ze daar gaan aan geven dat Abyss plots in A&E zit zonder masker :p

Re@V0r

Legacy Member
ja, maar daar speelde hij wel effectief Joseph Park... de zogezegde broer van Abyss

tenzij ze de Abyss-gimmick volledig afvoeren en hij onder een nieuw character/gimmick bij A&E zit
onder de Abyss-gimmick kunnen ze hem onmogelijk in A&E droppen lijkt me :p

WarCry-dude

Legacy Member
Idd, ik denk dat hij ofwel als iemand nieuw bij A&E zit, ofwel als Joseph Park die plots helemaal geen advocaat blijkt te zijn. Bovendien past de manier waarop hij praat bij A&E helemaal niet in de Abyss-gimmick.

Re@V0r

Legacy Member
zou mij dan ook wel een serieuze twist lijken... van saaie, zwetende boekhouder naar hoofdman van een motorbende :D

Marginal0

Legacy Member
Xevven zei:
Ben ik de enige die de invasion storyline goed vond? :(

De Invasion storyline was geniaal als concept. De uitvoering - hoewel ze zeker niet slecht was - kon echter VEEL maar dan ook VEEL beter. Vandaar zien velen het zo'n beetje als een gemiste kans. Ergens wel jammer.

Ik heb alle dvd's van 2001 hier liggen. Ze worden opnieuw heruitgegeven per 2. Ik zou zeggen: haal ze in huis. Vond ik persoonlijk een toffere tijd als nu. Iedereen had toen echt karakter. Nu zijn er echt legio random kerels zonder stijl. Typische stoere look en decent skills, maar ze lopen weinig heat te genereren gezien niemand er een f'ck om geeft.

Xevven

Legacy Member
Marginal0 zei:
De Invasion storyline was geniaal als concept. De uitvoering - hoewel ze zeker niet slecht was - kon echter VEEL maar dan ook VEEL beter. Vandaar zien velen het zo'n beetje als een gemiste kans. Ergens wel jammer.

Ik heb alle dvd's van 2001 hier liggen. Ze worden opnieuw heruitgegeven per 2. Ik zou zeggen: haal ze in huis. Vond ik persoonlijk een toffere tijd als nu. Iedereen had toen echt karakter. Nu zijn er echt legio random kerels zonder stijl. Typische stoere look en decent skills, maar ze lopen weinig heat te genereren gezien niemand er een f'ck om geeft.

Kheb heel die storyline hier staan :)

Test vond ik wel een goeie, jammer dat die al een tijd dood is.
Jericho vond ik in die tijd ook zeer zeker te pruimen, maar het beste karakter van toen was toch wel stone cold :)

WarCry-dude

Legacy Member
Ik heb eigenlijk zowat heel the attitude era gemist buiten de games en wat ik hier en daar op YouTube gekeken heb. Kzit al lang te denken dat ik dat is moet inhalen maar het is gewoon zo veel he. Raw en Smackdown van elks 90 minuten per week en dan nog is elke maand een PPV van 3 uur. Kijk dat maar is allemaal. :/

Re@V0r

Legacy Member
gaan ze Kane nu echt alweer verneuken... :wtf:
eerst na al die tijd laten terugkeren als evil Kane met masker en ondertussen staat hij ffs te knuffelen met Daniel Bryan in de ring... :help:

Royco

Legacy Member
Dat betekent dat hij zijn rol goed speelt :p

Re@V0r zei:
gaan ze Kane nu echt alweer verneuken... :wtf:
eerst na al die tijd laten terugkeren als evil Kane met masker en ondertussen staat hij ffs te knuffelen met Daniel Bryan in de ring... :help:

Ik snap uw frustratie maar kvind die segments zo belachelijk, dat'k ze eigenlijk echt wel goud vind :D (buiten die knuffel dan .. beetje erover)

Daniel Bryan speelt da echt goed en of het nu op een belachelijke manier gebeurd of niet .. he's getting over as hell with the crowd.

YES YES YES :applause:

Re@V0r

Legacy Member
dat die segments goed zijn betwist ik niet hoor, maar ik vind het gewoon zonde voor Kane...
imo hadden ze dan beter iemand anders gebruikt als tegenhanger voor Daniel Bryan
gebruik daar dan een Tensai of Mark Henry (waar zit die eigenlijk?) voor in de plaats
nu wordt Kane alweer halvelings als pussy voorgesteld

inkei

Legacy Member
Mark Henry aant herstellen van een blessure, tensai bah :p

Kane & D Bry tag team ! The Big No Machine.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan