dreweb
Legacy Member
heb hier nog diverse dingen liggen die ik niet meer gebruik
mss kan er iemand anders er wel nog iets mee doen, enkel ruilen, dan heb ikzelf ook weer iets nieuws.
(gelieve wel wat evenwaardige ruilvoorstellen aan te bieden)
mss heb ik interesse in dat van u .
Enkel ruilvoorstellen aub, uit ervaring weet ik dat er op dit forum niet veel word geboden op goederen. dus aub niet meer afkomen met 55euro inclu voor de ds met 4games
1. Atari Lynx + 8 games (gaat enkel op 12V adapter) model 1 (groot model)
2. Xbox - 2controllers - 3games (jamesbod007/halo/need for speedII underground)
3. Macintosch Imac G3 - blauw - keyb/muis/handleidingen/soft
4. Ipaq compaq 1710 (nieuwe staat) oplader/sync/soft/etui
5. Originele Windows vista Home premium Full (niet gebruikt)
6. Gsm LG chocolate black (kompleet in doos) lichte gebruiksporen, toestel is wel niet simlockvrij
7. Diverse modelwagens op schaal 1.18
8. Nintendo64 + 2 controllers (1 rode nieuw in doos) kabels en 1 spel mario64
9. Netbox belgacom
10. Nintendo DS grijs (eerste generatie) in doos - 4 DS games: Retro atari - Polarium - Big brain acedemy - Pac pix
heb je ergens een evenwaardig ruilvoorstel laat het mij weten,
liefst op emailadres: [email protected]
ik sta open voor alles, u mag altijd reactie verwachten.
upje nog enkele dingen:
11. soundset typhoon 5.1 voor pc of tv
12. Samsung e370 nieuw in doos (1.3MP/bleutooth/slide/64mb/MP3)
13. Mini DVD speler nieuw: merk CAT DVD1122 - (grote als een walkman)
14. X360 games: PGR3 - FULL AUTO - MOTO GP06
15. QTEK9000 update win2006 ned - kompleet in doos - 2GB mini SD/bleutooth antenne/alle aansluitingen/lederen etui/houder/TT6 europa/Miomaps V3 2007/enz....
16. PC olivetti (model als een cdspeler) digitaal scherm vooraan - oude bak maar goed voor mod of standalone cd speler - 2x scart/flop/pci/pentium 1/50mb/1GB HD/win95
17. 3 gameboy's (eerste generatie baksteen model) 1 kompleet in originele verakking (3795bfr), 1 in werkende staat zonder plexi en 1 defecte met goede plexi, 4 games (2x tetris,marioland1,kirbys dreamland2) link kabel
18. packard bell easynote laptop -- Celeron M op 1.73hz - 85GB HD - video ATI 320mb - interne Wifi - windows vista - 15.4TFT breedbeeld - DVDRW - in nieuwstaat (is van maart2007) prijs was 1199euro -
als je fotos wilt gelieve te emailen,
op [email protected]
mss kan er iemand anders er wel nog iets mee doen, enkel ruilen, dan heb ikzelf ook weer iets nieuws.
(gelieve wel wat evenwaardige ruilvoorstellen aan te bieden)
mss heb ik interesse in dat van u .
Enkel ruilvoorstellen aub, uit ervaring weet ik dat er op dit forum niet veel word geboden op goederen. dus aub niet meer afkomen met 55euro inclu voor de ds met 4games
1. Atari Lynx + 8 games (gaat enkel op 12V adapter) model 1 (groot model)
2. Xbox - 2controllers - 3games (jamesbod007/halo/need for speedII underground)
3. Macintosch Imac G3 - blauw - keyb/muis/handleidingen/soft
4. Ipaq compaq 1710 (nieuwe staat) oplader/sync/soft/etui
5. Originele Windows vista Home premium Full (niet gebruikt)
6. Gsm LG chocolate black (kompleet in doos) lichte gebruiksporen, toestel is wel niet simlockvrij
7. Diverse modelwagens op schaal 1.18
8. Nintendo64 + 2 controllers (1 rode nieuw in doos) kabels en 1 spel mario64
9. Netbox belgacom
10. Nintendo DS grijs (eerste generatie) in doos - 4 DS games: Retro atari - Polarium - Big brain acedemy - Pac pix
heb je ergens een evenwaardig ruilvoorstel laat het mij weten,
liefst op emailadres: [email protected]
ik sta open voor alles, u mag altijd reactie verwachten.
upje nog enkele dingen:
11. soundset typhoon 5.1 voor pc of tv
12. Samsung e370 nieuw in doos (1.3MP/bleutooth/slide/64mb/MP3)
13. Mini DVD speler nieuw: merk CAT DVD1122 - (grote als een walkman)
14. X360 games: PGR3 - FULL AUTO - MOTO GP06
15. QTEK9000 update win2006 ned - kompleet in doos - 2GB mini SD/bleutooth antenne/alle aansluitingen/lederen etui/houder/TT6 europa/Miomaps V3 2007/enz....
16. PC olivetti (model als een cdspeler) digitaal scherm vooraan - oude bak maar goed voor mod of standalone cd speler - 2x scart/flop/pci/pentium 1/50mb/1GB HD/win95
17. 3 gameboy's (eerste generatie baksteen model) 1 kompleet in originele verakking (3795bfr), 1 in werkende staat zonder plexi en 1 defecte met goede plexi, 4 games (2x tetris,marioland1,kirbys dreamland2) link kabel
18. packard bell easynote laptop -- Celeron M op 1.73hz - 85GB HD - video ATI 320mb - interne Wifi - windows vista - 15.4TFT breedbeeld - DVDRW - in nieuwstaat (is van maart2007) prijs was 1199euro -
als je fotos wilt gelieve te emailen,
op [email protected]

En ge dus altijd de nieuwste CFW hebt..)