DaCrashOveride zei:
Hoeveel wil je dan voor die Qtek?
Liefst zonder de gps...
Eventueel prijs apart of anders opleg bij de psp?
Want ge vraagt nie veel ander echt super duur gerief he... Dus tegen wat zou je die Qtek dan willen ruilen?
zoals eerder vermeld er worden geen dingen apart verkocht
enkel ruilvoorstellen
wat ik zoek is niet dit alleen, maar kan ook gerust in andere dingen interesse hebben.
de okkasiewaarde van de qtek ligt nog rond de 550euro met al deze opties
hij komt in aanmerking tegen een iphone,play3,pc,of meerdere dingen bv,psp+wii
de qtek 9000heeft mij meer dan 1000euro gekost en is 6maanden oud, ik dact dat de prijs nieuw nu nog rond de 600-700 draait, en dan heb je enkel een qtek9000 met engelse win2005 op meer niet
deze qtek is kompleet in doos, zo goed als geen gebruiksporen,enja hij is okkasie, maar ik wil dan ook iets moois ertegennover.
u weet wel dat deze telefoons duure speeltjes zijn.
hij moet niet weg (gebruik hem nu als standalone gps en gametoestel) hij mag weg,maar als er iemand iets moois tegenover stelt....
ik ben nu eenmaal iemand die snel iets beu word en graag wat nieuws(anders) hebt