Archief - diverse ruilvoorstellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dreweb

Legacy Member
yezzer zei:
is dat dan bvb een gemodde xbox 1 met mediacenter erop én een grote hd erin dat u eventueel bekoort? zodat ge dus die o.a. ook kunt inzetten om divx'en en mp3's etc etc af te spelen...?

inderdaad zoiets zoek ik, maar eerder met classic games op (nes,sega,enz) en andere dingen, films,games,enz...

yezzer

Legacy Member
dreweb zei:
inderdaad zoiets zoek ik, maar eerder met classic games op (nes,sega,enz) en andere dingen, films,games,enz...

jah, dan kan ik u eventueel wel verder helpen hoor...
die samsung gsm komt mogelijks in aanmerking: ik bekijk dat eens.

dreweb

Legacy Member
yezzer zei:
jah, dan kan ik u eventueel wel verder helpen hoor...
die samsung gsm komt mogelijks in aanmerking: ik bekijk dat eens.

ok geen probleem als je eruit bent moet je maar iets laten weten
alvast bedankt

DaCrashOveride

Legacy Member
Hoeveel wil je dan voor die Qtek?
Liefst zonder de gps...
Eventueel prijs apart of anders opleg bij de psp?
Want ge vraagt nie veel ander echt super duur gerief he... Dus tegen wat zou je die Qtek dan willen ruilen? :p

dreweb

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Hoeveel wil je dan voor die Qtek?
Liefst zonder de gps...
Eventueel prijs apart of anders opleg bij de psp?
Want ge vraagt nie veel ander echt super duur gerief he... Dus tegen wat zou je die Qtek dan willen ruilen? :p


zoals eerder vermeld er worden geen dingen apart verkocht
enkel ruilvoorstellen
wat ik zoek is niet dit alleen, maar kan ook gerust in andere dingen interesse hebben.
de okkasiewaarde van de qtek ligt nog rond de 550euro met al deze opties
hij komt in aanmerking tegen een iphone,play3,pc,of meerdere dingen bv,psp+wii
de qtek 9000heeft mij meer dan 1000euro gekost en is 6maanden oud, ik dact dat de prijs nieuw nu nog rond de 600-700 draait, en dan heb je enkel een qtek9000 met engelse win2005 op meer niet

deze qtek is kompleet in doos, zo goed als geen gebruiksporen,enja hij is okkasie, maar ik wil dan ook iets moois ertegennover.
u weet wel dat deze telefoons duure speeltjes zijn.
hij moet niet weg (gebruik hem nu als standalone gps en gametoestel) hij mag weg,maar als er iemand iets moois tegenover stelt....

ik ben nu eenmaal iemand die snel iets beu word en graag wat nieuws(anders) hebt

DaCrashOveride

Legacy Member
Hazo^^
Mja wii heb ik nog niet zo heel lang geleden al verkocht... Zal u dus niet kunnen verder helpen... Ik doe ook graag aan afwisseling ^^
Ik heb nog Xbox360 games, maar kdenk niet echt dak het daarmee zou kunne bijleggen naar u goesting... Wel spijtig, khad em graag geruild...
Is die qtek nog me garantie? Anders ruil tegen D900i en die PSP? Maar dat weet ik nog niet zeker....
Of misschien tegen een Xbox 360 met extra controller en games?

eapresley2

Legacy Member
intresse in 10 en 17.

lijst van spullen die ik kan missen:
Tekentablet A5 USB
________________________________________
merk tevion
tablet,pen + muis
worden automatisch geinstalleerd in xp.

oudere games
________________________________________
Heb hier nog een hoeveelheid oude games liggen.
Meeste zijn nog gesealed.

1.The mystery of the druids (not sealed)
2.Myst III exile (sealed)
3.200 xp kaartclassics (sealed)
4.Double dynamite paintball strike en bowling alley fever (sealed)
5.Transport Giant: down under (sealed)
6.Double dynamite soccer pinball en pinbal 3 (sealed)

varia
________________________________________
15 latten sdr 32 mb
-Hp deskjet 840 c zonder inkt €
-2 x pentium 2 slot cpu’s geen idee hoe zwaar
-3 dataswitchen voor 2 toestelen(nieuw)
-15 telefoon doorlusstekkers (nieuw)
-netwerkkaart Dlink dfe-530TX
-9 lpt kabels (nieuw)
-belkin svideokabel 10 meter
-Pc Siemens xpert: cpu:amd duron 850 Mhz (spitfire)
Mb: Msi ms-6342/k7m pro
Ram: 160 mb sdr
Video 3 prosavage 16 mb shared
Hdd: 20GB

Gamegear
Ren en stimpy
Mortal kombat II
Sonic Chaos
Sonic the hedgehog 2
Columns
Gamecube
paarse priginele controller (boxed)
memorycard 128 m
game resident evil

GB - GBA - SP produkten zijn nieuw en ik heb van elk produkt nog 3 exemplaren
-Draxter draagtasje met riemclip. Uniek ontwerp, stoere buitenkant en zachte binnenkant om krassen tegen te gaan bij je Gameboy Advance SP.
-Oplaadbare batterij + adapter (Piranha [xtreme]) voor game boy color
-gameboy link kabel
-battery powerstation voor GBA en GBC

dreweb

Legacy Member
eapresley2 zei:
intresse in 10 en 17.

lijst van spullen die ik kan missen:
Tekentablet A5 USB
________________________________________
merk tevion
tablet,pen + muis
worden automatisch geinstalleerd in xp.

oudere games
________________________________________
Heb hier nog een hoeveelheid oude games liggen.
Meeste zijn nog gesealed.

1.The mystery of the druids (not sealed)
2.Myst III exile (sealed)
3.200 xp kaartclassics (sealed)
4.Double dynamite paintball strike en bowling alley fever (sealed)
5.Transport Giant: down under (sealed)
6.Double dynamite soccer pinball en pinbal 3 (sealed)

varia
________________________________________
15 latten sdr 32 mb
-Hp deskjet 840 c zonder inkt €
-2 x pentium 2 slot cpu’s geen idee hoe zwaar
-3 dataswitchen voor 2 toestelen(nieuw)
-15 telefoon doorlusstekkers (nieuw)
-netwerkkaart Dlink dfe-530TX
-9 lpt kabels (nieuw)
-belkin svideokabel 10 meter
-Pc Siemens xpert: cpu:amd duron 850 Mhz (spitfire)
Mb: Msi ms-6342/k7m pro
Ram: 160 mb sdr
Video 3 prosavage 16 mb shared
Hdd: 20GB

Gamegear
Ren en stimpy
Mortal kombat II
Sonic Chaos
Sonic the hedgehog 2
Columns
Gamecube
paarse priginele controller (boxed)
memorycard 128 m
game resident evil

GB - GBA - SP produkten zijn nieuw en ik heb van elk produkt nog 3 exemplaren
-Draxter draagtasje met riemclip. Uniek ontwerp, stoere buitenkant en zachte binnenkant om krassen tegen te gaan bij je Gameboy Advance SP.
-Oplaadbare batterij + adapter (Piranha [xtreme]) voor game boy color
-gameboy link kabel
-battery powerstation voor GBA en GBC


is dit een komplete gamgear die je hebt of enkel de games ervoor

eapresley2

Legacy Member
enkel de games,ik heb de gamegear ook nog maa je zit enkel maar het beeld als ge hem kantelt.dus ben je daar zelf weinig mee denk ik

dreweb

Legacy Member
eapresley2 zei:
enkel de games,ik heb de gamegear ook nog maa je zit enkel maar het beeld als ge hem kantelt.dus ben je daar zelf weinig mee denk ik

jammer, anders heb ik zo niet een interessse in iest, nuja iets waarmee ik iets kan doen
toch bedankt voor de interesse

Nicky1411

Legacy Member
laat me weten of je de ruil van die gsms ziet zitten, liefst voor kerstmis...
grtz

dreweb

Legacy Member
upje...


de nintendo 64 met 2 controllers en game mario is verwisselt van eigenaar.

verder staat mijn aanbiedingen nog steeds open.

wacht op antwoord voor de xbox media center tegen de samsung e370

DaCrashOveride

Legacy Member
Mja... Kwil dus PSP met alles erbij en D900i wel ruilen tegen die qtek... Maar niet meer... Laat maar iets weten...



Xbox 360 games:
Forza 2
PGR3
Ping Pong spel daar:p
Fifa Road to world cup
Saints row...

(wil ik ook wel als opleg geven... :D )

rechtervoet

Legacy Member
kheb intresse in die windows vista. kheb hier nog een Benq TFt van 17 inch staan, de fp767-12. zou je het zien zitten ?

dreweb

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Mja... Kwil dus PSP met alles erbij en D900i wel ruilen tegen die qtek... Maar niet meer... Laat maar iets weten...



Xbox 360 games:
Forza 2
PGR3
Ping Pong spel daar:p
Fifa Road to world cup
Saints row...

(wil ik ook wel als opleg geven... :D )


sorry geen interesse erin, wel de psp maar verder niets, heb zelf een samsung e370 te ruil en toestel zal niet zoveel verschillen met uw d900i (mss groter scherm,meer geheugen)
forza2 heb ik, alsook pgr3 en saints row
de andere ga ik toch nooit spelen.
ga kijken wat er nog in de bus valt tegen de qtek9000
groeten

dreweb

Legacy Member
ns boy zei:
Xbox 360 games:
Shadowrun
CoD3
Hitman: BM

Intresse?

enkel interesse in racing games
andere speel ik nooit

deze games bezit ik op x360:
is mss gemakkeliker om andere aan te bieden.

forza2
forza1
test drive unlimited
moto gp06
saints row
full auto
butnout revenge
pgr3
call of duty2
GTA san andreas

DaCrashOveride

Legacy Member
dreweb zei:
sorry geen interesse erin, wel de psp maar verder niets, heb zelf een samsung e370 te ruil en toestel zal niet zoveel verschillen met uw d900i (mss groter scherm,meer geheugen)
forza2 heb ik, alsook pgr3 en saints row
de andere ga ik toch nooit spelen.
ga kijken wat er nog in de bus valt tegen de qtek9000
groeten
Ok...
(verschillekes zijn er wel ze :p Veel platter, 3 megapixel camera, beter scherm etc etc :p)
Laat maar iets weten als ge toch wilt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan