Archief - Ford Fiesta (1997)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Malkavian

Legacy Member
*bwjr 1997
*kleur rood
*1300cc
*124000km
licht uitgebouwd met bumperlippen van MS design,
steeds goed onderhouden,
4CM verlaagd met vering en met papieren voor de schouwing
gekeurd zonder gebreken
met muziekinsallatie van lichtning audio
achterste ramen geblindeerd
met uitlaat van skytune
13" alu velgen
originele veren en achterlichten krijg je er ook nog bij

Vraagprijs € 2.750 (ma sta open voor deftige voorstellen)

Weg wegens Firma wagen


http://www.kapaza.be/detail/3992802/

Cron

Legacy Member
mmm jammer, had hij nu ni getuned geweest had ik wel intresse...
Kunde hem terug origineel zetten of hebde die stukken ni meer?

Malkavian

Legacy Member
Cron zei:
mmm jammer, had hij nu ni getuned geweest had ik wel intresse...
Kunde hem terug origineel zetten of hebde die stukken ni meer?

de originele veren en lichten heb ik nog en die krijg je er bij.
Kweet niet hoe goed je zo'n dingen er terug van kan nemen.
Het is niet xtreme tuning, voorbumper enzo en kleine spoiler
want ik ben eigenlijk totaal niet voor xtreme tuning

Cron

Legacy Member
het is vooral de luchtinlaat op de capeau die zo verschrikkelijk lelijk is (imho hé).

Malkavian

Legacy Member
Cron zei:
het is vooral de luchtinlaat op de capeau die zo verschrikkelijk lelijk is (imho hé).

Da kan je nog veranderen denk ik.
Kzen daar nie zo nen goeie in :D

Solbeer

Legacy Member
Zie je het soms zitten om het bedrag met een maandeliijks afgesproken aantal af te betalen ? Wat ik in men hoofd heb is 1000 al en dan maandelijks met 250 af te betalen , mocht je dit willen natuurlijk.

Malkavian

Legacy Member
Solbeer zei:
Zie je het soms zitten om het bedrag met een maandeliijks afgesproken aantal af te betalen ? Wat ik in men hoofd heb is 1000 al en dan maandelijks met 250 af te betalen , mocht je dit willen natuurlijk.

lang ene kant zie ik dat wel zitten, maar langs andere kant heb ik niks legaal om je te "verplichten" te betalen, als je begrijpt wat ik bedoel.

ec8or

Legacy Member
Malkavian zei:
lang ene kant zie ik dat wel zitten, maar langs andere kant heb ik niks legaal om je te "verplichten" te betalen, als je begrijpt wat ik bedoel.

ik dacht toch dat, als jullie onder mekaar een kontraktje opstellen en beide partijen ondertekenen, dat dat net zo rechtsgeldend is als een 'officieel' kontrakt.

Cron

Legacy Member
ja maar als de andere partij niet wil betalen zit je met een heel gedoe om je geld te krijgen. Ik zou het niet vertrouwen.

Der zijn banken om geld te lenen.

Malkavian

Legacy Member
Aangezien ik hem totaal niet verkocht krijg aan men te hoge prijs

laat ik em nog eens bumpen en doe ik er 1000 euro van

1500 euro dus

FLT

Legacy Member
Nog mogelijk om eens de foto's te uppen? Kapaza zoekertje is verwijderd :(

Malkavian

Legacy Member
komaan :) 1500 Euro , garage zei dak er veel meer van kon krijgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan