Archief - Ford Fiesta (1997)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Deftig bakske wel, kben wel op zoek naar nen auto maar alsek hier toekom met zo een johny kar gaak wss ambras hebben :D

Maar kan em wel betalen hoor ma pff, kzal eens moeten nadenken :p

Malkavian

Legacy Member
Math'ke zei:
Deftig bakske wel, kben wel op zoek naar nen auto maar alsek hier toekom met zo een johny kar gaak wss ambras hebben :D

Maar kan em wel betalen hoor ma pff, kzal eens moeten nadenken :p

hehehe Ambras gho :) Hij rijd lekker, zeker voor zijn leeftijd.
Kben zelf niet zo tuned minded maja Zus en Schoonbroer zen dat wel dus ja dan doe je eens mee :D ,tis tuned maar het heeft me toch overal naartoe gebracht :)

Hij moet gewoon eens deftig gekuist worden, aangezien hij op de oprit staat onder een boom :)

Kheb nu een Firma wagen dus dat is de reden waarom ik hem verkoop

astragtuner

Legacy Member
Link naar kapaza werkt niet :(

De mijne heeft het dit weekend begeven..daarmee :p

Malkavian

Legacy Member
rd Fiesta (1997)
*bwjr 1997
*kleur rood
*1300cc
*124000km
licht uitgebouwd met bumperlippen van MS design,
steeds goed onderhouden,
4CM verlaagd met vering en met papieren voor de schouwing
gekeurd zonder gebreken
met muziekinsallatie van lichtning audio
achterste ramen geblindeerd
met uitlaat van skytune
13" alu velgen
originele veren en achterlichten krijg je er ook nog bij

Vraagprijs € 1500 (ma sta open voor deftige voorstellen)

Weg wegens Firma wagen

Pict

link naar Kapaza werkt idd niemeer, staat hier nu alleen :)

^MystiQ

Legacy Member
Moest ik em mogen kopen van mijn ma ik geef er u een pakske meer voor ze :)

Kzou toch zeggen rond de 2000 euro ofzo. Maar ik vrees dak er schoon ga achter mogen fluiten, ne keer discussiëren, het probleem is dak nog student ben é Malkavian ;)

Malkavian

Legacy Member
Math'ke zei:
Moest ik em mogen kopen van mijn ma ik geef er u een pakske meer voor ze :)

Kzou toch zeggen rond de 2000 euro ofzo. Maar ik vrees dak er schoon ga achter mogen fluiten, ne keer discussiëren, het probleem is dak nog student ben é Malkavian ;)

kheb deze wagen ook gekocht toen ik student was, kheb ook via men ouders gegaan en dan een afbetaling regeling gemaakt :)
Khad al een deel gespaard via vakantiewerk enazo
Da helpt :) Kzou zeggen succes :)

^MystiQ

Legacy Member
Malkavian zei:
kheb deze wagen ook gekocht toen ik student was, kheb ook via men ouders gegaan en dan een afbetaling regeling gemaakt :)
Khad al een deel gespaard via vakantiewerk enazo
Da helpt :) Kzou zeggen succes :)

Maar, ik kan het betalen :')
Alleen heb ik nie genoeg ballen aan mijn lijf om iets te doen tegen mijn ma are wil in ;)

Malkavian

Legacy Member
Math'ke zei:
Maar, ik kan het betalen :')
Alleen heb ik nie genoeg ballen aan mijn lijf om iets te doen tegen mijn ma are wil in ;)

als ge nog thuis woont (en nu spreek ik tegen mijn winkel)
is het beste dat je eerst vraagt aan je ouders.
Kwestie van het nog een jaartje of 2 prettig te maken thuis :)

Malkavian

Legacy Member
Al enkele hebben mij gegevens gevraagd, als ze een afspraak maken dan post ik het zeker hier in.

Elvis18

Legacy Member
Ik ben zeker geintresseerd, ik wil graag een afspraak maken om het te komen zien en dan kan ik ter plekke zeggen of het ga kopen of niet, pm me? Ik breng in ieder geval 1500 euro mee ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan