Archief - LIG-FIETS Challenge focus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Diablo01

Legacy Member
ligfiets te koop dus < merk is challenge focus

Blauwe kleur met 21 versnellingen .en een achtervering,
trappen met je voeten .
gekocht in begin 2001 . garantie is verlopen.
maar is perfect in orde en ziet uit als nieuw .

nieuwprijs is 1135 euro !! staat op bewijsje :crazy:

bieden maar !!! :niceone:

Anvilke

Legacy Member
Van welke laag van de hell zijt ge? kwestie van te weten of dak ver moe of nie :sop:

Diablo01

Legacy Member
er zit ook een voor en achterlicht op en een bagagerek , achtervering is van hot shock , shimano en sr suntour versnellingen . (21 versnellingen) dus kunt er mee vegen!!!!:D en heeft flinke remmen . wel geen remschijf .

wat bedoelde met groep ??


ik kom uit de hel van Opglabbeek , tegen Genk ligt dat .


interesse ?? echt goeie en mooie fiets.

als ge er afstapt dan zijde :crazy:

greets:niceone:

Optec

Legacy Member
Een groep is (kan zijn ) remmen/derraileur/tandwielen, ...
Bv groep Shimano Deore XT

Diablo01

Legacy Member
ahzo ja , ja ik ken er niet veel van . allezins shimano heb ik er zien opstaan.

Trevorken

Legacy Member
Hoeveel moet je er nog voor hebben?
Welke maat is dat, of hoe groot ben jij?

Diablo01

Legacy Member
de maat ken ik niet , maar ik ben 1m95 , zit gemakkelijk erop , kleinere mensen ook . 500 euro vind ik prima . ( koste nieuw 1135 euros).

Reejon

Legacy Member
Heb wel intresse maar 500 is me net een beetje teveel...
als er geen intresse volgt en ge beslist u prijs iets te laten zakken (een goeie 100 of ik geraak er nie) moogt ge mij altijd contacteren en dan wilk zeker al is een kijkje komen nemen.

Trevorken

Legacy Member
Diablo01 zei:
de maat ken ik niet , maar ik ben 1m95 , zit gemakkelijk erop , kleinere mensen ook . 500 euro vind ik prima . ( koste nieuw 1135 euros).
Zijn daar eigenlijk verschillende maten in?
Ik ben 1m70, dus wel een heel pak kleiner.

Diablo01

Legacy Member
1.70 meter gaat ook , je kan fietsen toch aanpassen . effe hendeltje klik klak !

babbelut

Legacy Member
Reejon zei:
Heb wel intresse maar 500 is me net een beetje teveel...
als er geen intresse volgt en ge beslist u prijs iets te laten zakken (een goeie 100 of ik geraak er nie) moogt ge mij altijd contacteren en dan wilk zeker al is een kijkje komen nemen.


voor 100 heb ik ook interesse :D

Diablo01

Legacy Member
tis wel een 100 laten zakken als je leest , maat 100 euro hou ik hem liever heee.

Diablo01

Legacy Member
Alles is nog in originele staat zeg maar , er is ook niks versleten aan . Dit ding is gelijk nieuw . Komaan mensen wat bieden jullie :D

Plato

Legacy Member
Spijtig dat je zo ver weg woont, ik ga niet ff komen kijken :(
Kom je wel eens in de buurt van Brussel?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan