Ik overweeg deze terug terverkopen, omdat ik m'n Flevobike-reflexen niet echt afgeleerd krijg en ik ga dan ook terug een Flevobike kopen. Dit bericht plaats ik zodat ieder die op deze topic geabbonneerd is, dit bericht automatisch krijgt - ik ben evenwel niet van plan om in dit topic te verkopen, ik zal een nieuwe maken. De deal met Diablo1 is overigens perfect afgehandeld, en de fiets is in perfecte staat.