Archief - Superdeluxe minifrigo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaGeR

Legacy Member
Superkleine minifrigo. Ideaal om op u bureau/kamer te zetten om wat chocolade en enkele blikjes koel te houden. Er is tevens een autolader bij zodat je de frigo in je auto kan zetten en tijdens lange reizen (of bij file) altijd iets fris bij de hand hebt.

Nooit gebruikt. Enkel afhaling. Beginbod: 25€

http://aycu04.webshots.com/image/29403/2004118017133688497_rs.jpg
http://aycu34.webshots.com/image/28513/2004165482957493066_rs.jpg

Hoogte frigo: 25cm (geheel)
Diepte frigo: 22cm (geheel)

INHOUD:
=======
Diepte: 13.5cm
Hoogte: 21cm
Breedte: 15cm

MrZodiac

Legacy Member
bod 25€, ik kom regelmatig in Lafalt, veldwezelt en kan dus komen afhalen.

Icanus

Legacy Member
hoeveel liter is dat? kheb nu eentje van 40 liter die nogal luidruchtig is
als hij stil is, grote interesse!

Firedwarf

Legacy Member
30 euro en kom em bij je huis halen wel liefst snelle afhandeling indien mogelijk :-)

Ook nog een vraagje hoe oud is hij en zit er nog garantie op + factuur ?

RaGeR

Legacy Member
sorry voor het wachten. Had het ff druk.

hoeveel liter is dat?
geen idee, maar aangezien dit ding natuurlijk niet zo groot is schat'k een 5 liter

hoeveel lawaai maakt ie?
ongeveer evenveel als ne gewone pc. Er is wat geruis, maar als ge er nie op let hoort ge het nie echt.

hoe oud is hij en zit er nog garantie op + factuur
Ook maar gekregen, geen garantie of factuur. Dat ding heeft niet eens een merk.

wat is je meeneem prijs?
70€

wanneer sluit je af?
zondagavond om 0.00

Indien er nog vragen zijn, shoot

Firedwarf

Legacy Member
70 euro vind ik toch teveel. Nieuw kosten ze maar 50 euro. Kwil je der 40 voor geven meer niet dus als je iemand vind die meer wil geven mag je ze verkopen

TaOs

Legacy Member
Dat is geen frigo maar een thermos. Ze hebben ze gratis weg gegeven enkele weken geleden bij Viking Direct (bureaumateriaal voor bedrijven). Het spijt me maar dat ding is geen 2 EUR waard, wil niet graag dat mensen hier in't zak worden gezet. Dat koelt amper is gewoon om een koel blikje koel te houden en er kunnen max 6 blikjes in.

RaGeR

Legacy Member
Ik weet ook niet hoeveel het waard is. Het is verre van mijn bedoeling om mensen in het zak te zetten. Mijne pa zei "Hier, dit heb'k gekregen. Zet maar op internet en probeer het te verkopen."

Wat verwacht gij meer van zo'n ding? Dat het u blikje gaat invriezen ofzo?

Meeneemprijs was ook maar louter om eene te zetten. Als er tegen zondagavond niemand meer heeft geboden van Firedwarf dan krijgt hij het.

Firedwarf

Legacy Member
euhm 5 liter?

ik dacht dat het over dit model ging:

minifrigo Gekleurde minifrigo, 110W - inhoud140l, verkrijgbaar in 4 kleuren 56cm x 62cm, 84cm hoogte

blijkbaar miskeken dan :s
deze kosten nieuw 50 euro en inhoud 140 liter.
Ik trek dus mijn bod in aangezien het maar om 5 liter gaat
Laat maar iets weten als je een nieuwe richtprijs hebt. Die van VIKING ga ik eens opzoeken maar als het klopt wat ik gelezen staan die frigo's aan 20 euro te koop. In da geval mag
zodiac ze hebben van mij. Want ik koop liever een nieuwe voor 20 euro
Mocht zodiac geen interesse hebben , bied ik je nog max 10 euro bij afhaling en mogelijkheid tot testen. PS je moet toch ergens een factuur of merk ofzo hebben. dat had ik graag geweten aub. laa t ma iet weten

RaGeR

Legacy Member
Als ge mij ne link kunt bezorgen waar die frigo aan 20€ staat dan krijgt ge hem voor 15€. Uiteraard kunt ge t hier ff proberen.

Firedwarf

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan