Firedwarf
Legacy Member
http://www.gadgetwinkel.nl/N_adv.html
dit zijn de nieuwe en zijn wel iets duurder maar ook niet helemaal zelfde model + garantie... voor 35 euro wil ma zeggen uwe meeneem ligt veel te hoog sorry
dit zijn de nieuwe en zijn wel iets duurder maar ook niet helemaal zelfde model + garantie... voor 35 euro wil ma zeggen uwe meeneem ligt veel te hoog sorry