Archief - [TK] Zitzak van IT SIT ON

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheAntropoid

Legacy Member
Zitzak is gekocht geweest een tijdje geleden ..
is zo goed als nieuw en feitelijk ongebruikt. zeer goede kwaliteit.. Was bedoeld voor op kot maar der stond al zoveel brol en dat ging er nietmeer bij ;)
De foto's zijn hieronder te vinden.
Zitzak is juist gewassen geweest; is feitelijk niet nodig maar jah.. altijd beter voor de hygiene é..

Is volledig stofvrij en bestaat uit van die 'moesen' witte bolletjes dus geen allergie gevaar etc zoals bij die oude vieze zitzakken.

Vormt zich naar elke persoon ( kunt er ook met twee man in ) en je kunt het zelfs gebruiken als bed; zeer gemakkelijke zak die je makkelijk in slaap wiegt.

Vraagprijs is 110 Euro ..
mogelijk om te leveren regio waasland; of ophaling te sint niklaas.
Niet mogelijk om te verzenden.
foto's volgen

http://aycu21.webshots.com/image/23140/2004934315245084273_rs.jpg
http://aycu13.webshots.com/image/24892/2004988406101687361_rs.jpg
http://aycu06.webshots.com/image/22925/2004940756883780533_rs.jpg

dien tweede is de foto van de vulling derin.. zit dus een stevige klitband over en je kan hem altijd opdoen voor uit te kuizen..
maar is in feite neit nodig hoor
greets

TheAntropoid

Legacy Member
oh jah..
minimumprijs 110 E
greets ;)

zin wel slechte foto's zin.. ik was te lui om hem goed te steken.. nu staat hij opgesteld als luie zetel met leuning aan de rug en armen..

Rimpel

Legacy Member
no problemo....ik dacht: 'k trek het even op gang!

€110 heb ik er wel niet voor over! Voor €150 heb je een nieuwe, 2dehands daalt in waarde hé;)

als je je bedenkt....€70 wil ik nog geven!

TheAntropoid

Legacy Member
tis enkele weken oud en feitelijk neit gebruikt
heeft btw 175 Euro gekost
dat is 65 euro.. moet je een hele dag voor gaan werken

MetalG

Legacy Member
ik zoek echt al een tijdje zoiets, maar dat kleur is wat ongelukkig :(

Rimpel

Legacy Member
Ok ok, ik begrijp het wel als dat je minimumprijs is, maar bij deze weet je ook wat ik er voor over heb...je weet nooit!

en btw:
vergelijken met jouw aankoopprijs is redelijk zinloos, 't is de huidige nieuwprijs die telt hé. Anders heb ik hier ook nog wel een pc'tje staan die weg mag voor zo'n €800, ie is er nu wel geen €100 meer waard...

TheAntropoid

Legacy Member
ey 65 euro is geen peanuts é..
hij is totaal niet gebruikt en is als nieuw..
ik zal straks eens een nieuwe foto maken.. ze hebben hem thuis gevormd naar een zetel.. zeer gemakkelijk..

de kleur? je kan der zo een cover over trekken é..
btw kvind die kleur wel zeer goed.. is gekozen door een vrouw en die hebben altijd betere smaak ;;)

tarske

Legacy Member
@ts
Report ontvangen.
Zet uw minimumverkoopprijs er bij en ik zal de boden eronder verwijderen.

ps
Heb uw foto's en post met uitleg samengevoegd in uw beginpost.

Starrk

Legacy Member
Hmm, hij past gewoon niet in ons kot, qua kleur en grootte.

Veel succes nog met de verkoop.

TheAntropoid

Legacy Member
seg de zit toch nen vent é.. wat kan ou nou schelen of het kleurenpallet vloekt..

Tweety501

Legacy Member
hm, sorry, indien er een misvatting is, maar mag ik toch een bod doen onder je min/meeneemprijs ?

Enne nog een vraagje: is deze van formaat te vergelijken met een Fatboy ?
http://www.fatboy.nl/

Ik kan er direct omkomen..

TheAntropoid

Legacy Member
denk wat dikker..
laats iets weten
tis ook betere kwaliteit dan die fatboy..

GoUdVisKe

Legacy Member
2 vragen:
i) waarop baseer je je als je zegt het is betere kwaliteit dan een fatboy ? ik heb namelijk een fatboy en ben voor ik 'm gekocht heb ook bij sit on it in Gent gaan kijken maar toch vond ik de fatboy lekkerder aanvoelen
ii) hoe was je zoiets? ik snap wel dat je de zak zelf in de wasmachine doet maar de vulling moet er dan toch uit? lijkt me niet zo'n praktische bedoeling als't moussen witte bolletjes zijn...

TheAntropoid

Legacy Member
kweet dat het beter is omdat nen maat van me nen fatboy heeft.
ge voelt dat direct

anywayz ik verlaag de prijs naar 90 E ..
tweety laat niets meer weten.
Zak staat hier niets te doen.. mag gerust worden gekeurd etc.
Maar trust me niets aan

[2nd] BlackHawk

Legacy Member
ik bied mijn horloge als tegenbod aan.

meer info : klik hier

indien geen intresse, vervalt dit aanbod en trek ik mij terug uit deze thread.
even goeie vrienden.

groetjes.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan