TheAntropoid
Legacy Member
Zitzak is gekocht geweest een tijdje geleden ..
is zo goed als nieuw en feitelijk ongebruikt. zeer goede kwaliteit.. Was bedoeld voor op kot maar der stond al zoveel brol en dat ging er nietmeer bij
De foto's zijn hieronder te vinden.
Zitzak is juist gewassen geweest; is feitelijk niet nodig maar jah.. altijd beter voor de hygiene é..
Is volledig stofvrij en bestaat uit van die 'moesen' witte bolletjes dus geen allergie gevaar etc zoals bij die oude vieze zitzakken.
Vormt zich naar elke persoon ( kunt er ook met twee man in ) en je kunt het zelfs gebruiken als bed; zeer gemakkelijke zak die je makkelijk in slaap wiegt.
Vraagprijs is 110 Euro ..
mogelijk om te leveren regio waasland; of ophaling te sint niklaas.
Niet mogelijk om te verzenden.
foto's volgen
http://aycu21.webshots.com/image/23140/2004934315245084273_rs.jpg
http://aycu13.webshots.com/image/24892/2004988406101687361_rs.jpg
http://aycu06.webshots.com/image/22925/2004940756883780533_rs.jpg
dien tweede is de foto van de vulling derin.. zit dus een stevige klitband over en je kan hem altijd opdoen voor uit te kuizen..
maar is in feite neit nodig hoor
greets
is zo goed als nieuw en feitelijk ongebruikt. zeer goede kwaliteit.. Was bedoeld voor op kot maar der stond al zoveel brol en dat ging er nietmeer bij
De foto's zijn hieronder te vinden.
Zitzak is juist gewassen geweest; is feitelijk niet nodig maar jah.. altijd beter voor de hygiene é..
Is volledig stofvrij en bestaat uit van die 'moesen' witte bolletjes dus geen allergie gevaar etc zoals bij die oude vieze zitzakken.
Vormt zich naar elke persoon ( kunt er ook met twee man in ) en je kunt het zelfs gebruiken als bed; zeer gemakkelijke zak die je makkelijk in slaap wiegt.
Vraagprijs is 110 Euro ..
mogelijk om te leveren regio waasland; of ophaling te sint niklaas.
Niet mogelijk om te verzenden.
foto's volgen
http://aycu21.webshots.com/image/23140/2004934315245084273_rs.jpg
http://aycu13.webshots.com/image/24892/2004988406101687361_rs.jpg
http://aycu06.webshots.com/image/22925/2004940756883780533_rs.jpg
dien tweede is de foto van de vulling derin.. zit dus een stevige klitband over en je kan hem altijd opdoen voor uit te kuizen..
maar is in feite neit nodig hoor
greets
