Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waffel zei:Wtf al da geblaat van stomme goal of lucky goal. Als het Messi was zou het allemaal wauw geweest zijn.
Cristiano trapt op de keeper, Ozil houdt hem binnen en legt hem breed in de 16, de bal gaat naar Ozil; maar CR raapt hem op en geeft een voorzet. Wauw wat een kutgoal zeg!

waffel zei:YesLekker ingehouden van Cristiano.
Romelus zei:Mist wel eerst een dot van een kans.
camino zei:Haha, rood,lol, geel is terechte en correcte kaart.
Silence zei:Toch ook nie de meest slimme tackle zo ver op het middeveld en dan nog op die manier
Mja die fout van Robben 1e helft gestrekt been was ook zo een gele kaart met een rood randje
Pepe is vandaag echt wel sterk en zonder domme fouten
Gavin zei:Webb is toch echt een scheidsrechter van likmevestje.
ad: het doet nog altijd pijn 