Trebby
Legacy Member
scel zei:Ramos raakt hem EN met z'n knie EN trekt (licht) aan z'n shirtje. Dat Ribery dan makkelijk gaat liggen maakt niet uit.
beetje trekken ja maar geen penalty imo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
scel zei:Ramos raakt hem EN met z'n knie EN trekt (licht) aan z'n shirtje. Dat Ribery dan makkelijk gaat liggen maakt niet uit.
Anderlecht ?Vedeco zei:Ah, het zijn enkel de grote ploegen die gaan winnen op Bayern
Gogo Beieren Munchen

Hannibal zei:Anderlecht ?![]()


scel zei:Aan shirtje trekken in penalty gebied = penalty. Makkelijk zat.
Illcat zei:Zot dat nog niemand van Real geel heeft gepakt.
Ribery kunnen ze gewoon ni op een normale manier afstoppen.
dacuba zei: