Ik zie kompany regelmatig voetballen, ik zie pepe altijd voetballen; pepe is zonder twijfel beter dan kompany, kompany zal wel nog groeien natuurlijk daar nie van en ik vind ook wel kompany naar real mag komen samen naast pepe, zou schitterend zijn maar pepe is gewoon beter, maakt minder blunders, kompany zie ik toch nog iets te vaak een fout maken (ik heb het dus nie over een overtreding voor alle duidelijkheid). Kompany daarentegen is dan weer iemand die beter zal kunnen uitvoetballen dan pepe, das het enige minpuntje aan pepe maar voor de rest geen probleem mee, real heeft zo eentje nodig, een beenharde verdediger zoals in the good old days die velen duidelijk nooit meegemaakt hebben.
En nethetzelfde voor mourinho; ga het eens na, real bakte er al hee vele jaren nikse meer van in de cl en de beker, alleen in de competitie konden ze af en toe nog eens een titel halen, voor de rest lagen ze in de beker er zelfs uit tegen 3de klasse ploegen na 1-2 of 3de ronde, in de cl geraakten ze nimmer verder dan de laatste 16; sinds jose er is doet real zoals het hoort ieder jaar op alle fronten mee. En ik heb graag spelers en trainer als pepe en mourinho, altijd leven in de brouwerij, ik houd niet van saaie pieten, stijve harken zoals messi en guardiola, net een bende koorknapen,geeuuwww.